Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
umbusko
Donateur
Berichten: 5310
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door umbusko »

In Nijmegen is de krappe AH in het centrum verbouwd en de winkel lijkt nu wel 2x zo groot. Ik ben echt positief, er is duidelijk over nagedacht bij de inrichting over "drukke" en "minder drukke" schappen. Nu is er niet meer één gangpad met alles dat niemand dagelijks koopt (toiletpapier, tijdschriften, lampen, shampoo), maar is dat netjes verdeeld over twee halve gangpaden. En er is wat meer rekening gehouden met waar pilaren staan, zodat ze minder in de weg staan. En er is een uitgebreide tapasafdeling verschenen. :D

En ik mocht gewoon inkopen doen met een mandje, dat ik gewoon mocht vasthouden. *O* Bij de ingang was een stapel met "ontsmette" en bij de uitgang een stapel met "besmette" mandjes.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ardan »

Ik schaam mij. Ik schaam mij bijzonder diep.

Ik wilde net met klinkende munt afrekenen bij een pinkassa. Ik had niet gezien dat ik bij een pinkassa stond.

Ik schaam me zo diep dat ik de komende dagen in de kelder te vinden ben.
Ik doe ook maar wat
en-es
Berichten: 4451
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door en-es »

Je had toch wel je pinpas bij je?
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3461
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Ik dacht dat dat alleen maar boomers overkwam? (A)
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13182
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Ik besloot eerder vanmorgen dat ik zin had in croissants, en dus trok ik direct na het twaalfuurjournaal naar de Jumbo om de hoek hier. Dat filiaal opent om 12, en ik kwam om 12:11 binnen. Maar veel later had ik niet moeten komen, want de winkel stond helemaal vol, en de croissantbak was nadat ik er twee uit kon pakken helemaal leeg. :')
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3461
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Kunnen Jumbi krwasantjes jou als Fransman bekoren ja?
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13182
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Zo goed als de real deal zijn ze natuurlijk bij lange na niet, maar van de supermarkt-croissants zijn ze wel de betere.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39179
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een supermarkt gezien waar de croissants niet hard gaan in het weekend rond 12.00 uur, bij de Plus hier zijn ze even na twaalven doorgaans ook op.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Chrysa »

Hier gaat de Appie al om 7:00 open in het weekend. Daar zijn ze dus ook een stuk eerder op. :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik ging na een ontbijtje bij de Mac (muffin, krassant en latte) nog even langs de Ap om een fles tonic te halen en daar stonden twee Duitsers luid converserend tussen de vriezers terwijl hun winkelwagen de doorgang tussen kassa 6 en 7 blokkeerde. Verzoeken om hem weg te halen hielpen niet, zeer irritant -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
en-es
Berichten: 4451
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door en-es »

Ik ken dat. Mensen die midden op de gang met hun winkelkarren gezellig staan te kletsen. En heel raar kijken als je er door wil. :x :x
Alargule

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Alargule »

Suus schreef:Ik ging na een ontbijtje bij de Mac (muffin, krassant en latte) nog even langs de Ap om een fles tonic te halen en daar stonden twee Duitsers luid converserend tussen de vriezers terwijl hun winkelwagen de doorgang tussen kassa 6 en 7 blokkeerde. Verzoeken om hem weg te halen hielpen niet, zeer irritant -o-
Toch een daad van verzet gepleegd; moedig hoor.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39179
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

Chrysa schreef:Hier gaat de Appie al om 7:00 open in het weekend. Daar zijn ze dus ook een stuk eerder op. :')
De Plus hier is elke dag van 8.00 tot 22.00 uur open, maar daar zijn desondanks tot lunchtijd nog wel genoeg croissants te krijgen.
en-es schreef:Ik ken dat. Mensen die midden op de gang met hun winkelkarren gezellig staan te kletsen. En heel raar kijken als je er door wil. :x :x
Gisteren nog een fraaie in de plaatselijke Karwei: blokkeerde iemand ook met een winkelwagen het gangpad en na een "pardon" ging de winkelwagen aan de kant maar ging dat mens zelf aan de andere kant ervan staan zo alsnog het pad blokkerend :roll:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Albert Heijn lijkt voor het eerst in voor mijn gevoel dertig jaar nieuwe bedrijfskleding geïntroduceerd te hebben :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10536
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door trolly »

Heftig. Sterkte.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

Suus schreef:Albert Heijn lijkt voor het eerst in voor mijn gevoel dertig jaar nieuwe bedrijfskleding geïntroduceerd te hebben :shock:
Je weet altijd al 6 weken dan mijn baas te vertellen welke nieuwe spaaractie we krijgen, maar dit heb je serieus gemist??? :shock:
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Sorry hoor, maar vorige week droegen ze nog gewoon de oude hobbezakken bij mijn plaatselijke Ap :@
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

Had wel verwacht dat je al op de interwebz over deze verandering had gelezen. Maar zelfs jou ontgaat wel eens iets blijkbaar. Straks ga je me nog vertellen dat je gewoon een mens bent... :o
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

De kleding van supermarktmedewerkers is over het algemeen iets dat ik wat minder op de voet volg. Bovendien, wanneer was de vorige keer dat de Albert Heijn nieuwe kleding kreeg? In dit interne filmpje van 2003 dragen ze dezelfde kleding volgens mij :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Durashift
Berichten: 5642
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

^^^^ het is nu wel een dikke tint blauwer dan in 2003.

Bij de AH to Go lijkt er helemaal geen sprake van bedrijfskleding te zijn.

De bedrijfskleuren van de bezorgdienst is intussen ook aangepast. :wink:
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door microshit »

Suus schreef:De kleding van supermarktmedewerkers is over het algemeen iets dat ik wat minder op de voet volg. Bovendien, wanneer was de vorige keer dat de Albert Heijn nieuwe kleding kreeg? In dit interne filmpje van 2003 dragen ze dezelfde kleding volgens mij :')
Daarna is nog wel een nieuwe lijn gekomen, ten tijde dat het Zaanse huisje om het logo heen kwam. Die zaten al wel iets lekkerder maar waren nog steeds vrij vormloos. En hadden idd dezelfde kleur en horizontale strepen op borsthoogte. Dat zal 2010-2011 ergens zijn geweest.
Gebruikersavatar
Frank93
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 16:31

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Frank93 »

De AH hier in de buurt heeft eindelijk zelfscanners sinds vorige week *O*
en-es
Berichten: 4451
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door en-es »

Die in mijn buurt allang *O*
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3461
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Ik was vanochtend weer eens bij de Aldi. Op de plek waar altijd het rek met sigaretten en shag stond, lagen nu candybars en ander snoepgoed. Kennelijk doet Aldi dus, in navolging van Lidl, de sigaret in de ban?
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Gekko123 »

Ik meen dat het voor supermarkten sinds 1 juli verboden is om sigaretten (en andere tabak) zichtbaar te stallen. Verkoop is dus nog wel toegestaan, maar de schappen daarvoor mogen niet meer zichtbaar zijn. Misschien is dit de reden?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 58 gasten