Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13111
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Ik moest net alleen opnieuw inloggen.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Michael »

De app opnieuw installeren helpte niet en als ik de reviews bekijk in de Google Play store hebben meer mensen er last van. Bij mijn vriendin werkt ie wel gewoon.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

Michael schreef: do 26 jan 2023, 11:23 helpte
Hielp* (A)

Maar die Jumbo-app is sowieso kut, die van de AH is echt veel logischer ingedeeld. (Dat zeg ik niet omdat ik er werk).
🍉
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13111
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

De app van de Albert Heijn is (ook voor niet-medewerkers) beter, maar misschien komt dat ook wel doordat de Bonuskaart al veel verder ontwikkeld is dan de Extra's-pas van de Jumbo.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Michael »

Inmiddels werkt de app weer
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Hainje schreef: do 26 jan 2023, 12:42
Michael schreef: do 26 jan 2023, 11:23 helpte
Hielp* (A)

Maar die Jumbo-app is sowieso kut, die van de AH is echt veel logischer ingedeeld. (Dat zeg ik niet omdat ik er werk).
De jumbo app is wel logischer dan de Lidl app in ieder geval...
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

De Coop in Wekerom is geen Plus geworden maar een AH.
De nieuwbouw is al aan de gang (grondwerk / fundering) .. dus dat zal nog wel ff duren, toch apart dat ze het filiaal nu al omgekleurd hebben.
Rob357
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 08 okt 2018, 09:56

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Rob357 »

Lays producten zijn terug bij Picnic *O*. Moeten flinke onderhandelingen zijn geweest, bijna een jaar lang waren meerdere PepsiCo producten niet verkrijgbaar bij Picnic.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daantje »

Eindelijk weer lekkere chips
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik heb gisteren voor het eerst bij het dynamisch afprijzen van Albert Heijn 70% korting gehad op groenten uit de koeling. 63 cent voor een zak bloemkoolroosjes is echt een spotprijsje :cool:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Rob357
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 08 okt 2018, 09:56

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Rob357 »

Zooo, Karvan Cévitam had al veel gedoe met de nieuwe flessen vanwege de krimpflatie, maar nu gaan ze ook nog eens heel veel flessen terugroepen.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Chrysa »

Nooit geweten dat je terugroepacties ook op een site van de overheid kon vinden.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

De NVWA is de instantie waarbij je als bedrijf dit soort voedselveiligheidsrisico's moet melden, dus niet perse onlogisch.
TomSteyl
Berichten: 304
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 14:33

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door TomSteyl »

Nettorama wil acht Limburgse Jan Linders vestigingen kopen.

https://www.1limburg.nl/nieuws/2141171/ ... ngen-kopen
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Een van de koffiemachines van de Ap to Go in Rotterdam Centraal bevat nu haverdrink in plaats van koemelk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5861
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door reisthijs »

De Ap to Go in Utrecht Centraal heeft dat al een tijdje, ik wist niet dat het nog iets bijzonders was?
"Laat uitstappers voorgaan. Zij maken plaats voor u."
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Chrysa »

Ik heb dat alleen op Schiphol gezien. Goed dat het op meer plekken komt.
Bemined
Berichten: 5866
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Bemined »

Ten tijden van de mondkapjesplicht had men in het winkelcentrum hier automaten geplaatst met mondkapjes, handgels en andere "personal care essentials" zoals men dat zelf noemde (ja, het is droevig gesteld met de kennis van de Nederlandse taal bij grote commerciële bedrijven). Het viel met vandaag op dat men nu is overgestapt op repen chocolade, nog altijd onder de noemer gezondheid en noodzakelijke verzorging.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Ik kocht net een zakje ongezouten cashewnoten bij de AH. Kijk ik bij thuiskomst op de verpakking: nutriscore B. Terwijl er toch ongeveer niets gezonder is dan ongezouten noten.

Cashews zijn kennelijk ongezonder/vetter dan andere noten, maar hoe valt het systeem wat bepaalt wat voor nutriscore een product krijgt uit te leggen aan een argeloze consument? :')
teun
Berichten: 1493
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door teun »

De hele bedoeling van die nutriscore is toch juist dat je er dan niet meer zo hoeft over na te denken?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

De ongebrande cashewnoten hebben volgens mij een nutriscore van C, dat is omdat verhoudingsgewijs een groot deel van het vetpercentage verzadigd vet is, en een verhoudingsgewijs groot deel van de koolhydraten komen uit suikers.

Pecannoten krijgen een score B, hoewel ze meer vet bevatten, maar de verhouding verzadigd/onverzadigd is beter.

Walnoten krijgen een score A, omdat daar de verhouding verzadigd/onverzadigd nog beter is, totale hoeveelheid koolhydraten laag en veel andere voedingsstoffen die pluspunten opleveren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

AH maakt (radio) reclame voor o.a. lekkerbekjes. 25% probeerkorting.
Ik dus naar de winkel en kijk in het (verse..) vis schap alwaar ik normaliter de lekkerbekjesfilet's aantref. Nu niks, nop nada..
Toevallig lag er een bonusfolder in mijn mandje.. dus ik daar even in kijken.. ook niks te lezen over lekkerbekjes in de aanbieding.. :evil:

Bij navraag aan de servicebalie bleek dat het de lekkerbekjes uit de diepvries betreft.. :roll: Oh ja, die heb je ook nog.. d8 ik.
In de radioreclame wordt dat (strategisch?) niet benoemt..

Ik ga morgen wel aan de kipstukjes.. uit mijn eigen diepvries. :)


Heb de dame aan de servicebalie ook even gewezen op het feit dat er nog een groot reclamebord in de winkel stond met de private lease aanbieding voor een elektrische auto.. het bonus maandtarief was alleen geldig in de actieweek 8 bij een contractafsluiting. Volgens mij is het al bijna week 10, toch?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

In België ligt AholdDelhaize op ramkoers met de vakbonden. Vorige maand maakte supermarktketen Delhaize bekend dat ze de CAO voor het personeel in winkels die direct worden beheerd door het bedrijf gaan opzeggen. Gisteren maakte het bedrijf bekend alle winkels die ze nog zelf in eigendom hebben zullen overdragen aan zelfstandige ondernemers, waarvoor een andere, minder goede, CAO van toepassing is. Het gevolg: in minstens 95 winkels wordt op dit moment gestaakt.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/03/07 ... andige-ui/
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

^^ Heeft de Jumbo ook een (gedeeltelijke) nieuwe huisstijl voor de winkels?
Geen afbeeldingen meer op de ruitpartijen van de winkel maar gewoon doorzichtige ramen nu met enkele gele strepen dat iets moet voorstellen?

Viel mij van de week op bij de vestiging in Doorn, dat je zo de winkel in kon kijken.. en die in Barneveld is pas verbouwd en daar zag ik vergelijkbare strepen op de ramen.

Meer openheid..de nieuwe strategie van Jumbo inzake meneer van Eerd? ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten