Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ardan »

Ik was mijn auto zelf met een emmertje sop en een spons :Y
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daantje »

Dat deed ik ook toen ik in een benedenwoning woonde maar nu ik in een flat op de eerste woon, vind ik het teveel heen en weer lopen. Ik kan gelukkig wel mijn auto stofzuigen thuis met stroom uit mijn berging.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door ArrivaBas »

Ik gebruik de gratis stofzuiger bij de wasstraat zelf daarvoor. Met mijn eigen auto rijd ik zo'n 2000 kilometer per jaar, dus heel vies wordt het interieur niet snel. Tijdens mijn werk rijd ik dezelfde afstand gemiddeld in twee tot drie maanden zakelijk weg. Hiermee ben ik inmiddels by far de grootste kilometervreter van het gezin.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Chrysa »

2000 per jaar? Duur wagentje dan.

Vanochtend 3x in de verkeerde metro gestapt voor ik er eindelijk eentje had die ging naar waar ik wezen moet. :')
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door ArrivaBas »

Het plezier dat de auto mij alleen al door zijn uiterlijke staat geeft is wat mij betreft elke cent die ik er aan kwijt ben meer dan waard. *O*
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door marvinkok »

Nu een jaar onze "nieuwe" auto, en waar we voorheen op On 20-25.000 kilometer per jaar zaten, hebben we er nu krap 40.000 km mee gereden. De 2e auto heeft ook nog zo'n 10.000km gemaakt *O*
Iets met 100km verderop gaan wonen komende zomer maar een vrouw die al wel nieuw werk heeft daar :lol:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

Ik probeerde thuis de deur van de fietsenstalling te openen met de tag van mijn werk. Dat lukte dus niet. :X
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Michael »

Het sleutelhoesje van de auto van mijn vriendin was kapot dus had ik een nieuwe besteld die afgelopen zaterdag bezorgd is. Zondag heb ik de inhoud van de oude sleutelhoes in de nieuwe geplaatst. Gisteren wilt mijn vriendin naar de sportschool gaan start de auto niet. Dus de ANWB laten komen. Die heeft de auto uitgelezen maar kon niks geks vinden. Toen hij vroeg of er iets met de sleutel was gebeurd vertelde mijn vriendin over dat sleutelhoesje waarop de man van de ANWB vroeg om de reservesleutel te pakken en toen deed ie het dus wel. Ik was dus vergeten om de chip van de startonderbreker over te zetten naar de nieuwe sleutel :oops: :oops: Gelukkig kon ik het oude hoesje nog uit de prullenbak vissen en de chip alsnog overzetten naar de nieuwe sleutel waarna hij het dus wel gewoon deed.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

Ik begrijp je verhaal niet helemaal. :oops: Een sleutelhoesje is toch gewoon een opbergplek voor sleutels?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Michael »

ik heb wellicht niet het juiste woord gebruikt. Maar ik bedoel de autosleutelbehuizing waarmee je op afstand de deuren kan ontgrendelen en vergrendelen.
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3039
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door TffpaA »

Ik vind de -t in wilt, gebruikt in de derde persoon enkelvoud, eerlijk gezegd blunderlijker :|
🗣
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door diederickx »

Maar "gebruikt" is toch correct in de derde persoon enkelvoud?
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3039
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door TffpaA »

Klopt!
🗣
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door diederickx »

Bedankt.
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Durashift »

Klus: lamp ophangen (2 spotjes).

Beetje passen en meten, montageframe monteren op de muur.. vervolgens de lengte van het snoer bepalen... en vervolgens met het volle verstand de schaar in het snoertje zetten. :oops: .waarna het donker was in de kamer en andere delen van het huis. Jammer dat ik er zelf nou niks van voelde. :roll:
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Hainje »

220 op je kloten is anders niet heel relaxed hoor. :X (A)
🍉
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Durashift »

^^ dat geloof ik graag. Ik had dus ook wel verwacht er iets van te merken.. want ik had eerder tijdens de klus nog wel tegen mezelf gezegd: let nu op dadelijk, niet met de stekker in het stopcontact dat draadje doorknippen.. en toch doen. :roll: :N
DDietzen
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 12:58

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door DDietzen »

Blundertje op de zaterdagochtend! Ik probeer al een tijdje mijn sociale media-gebruik te beperken, en vanochtend vond ik het tijd om wat minder mensen op Instagram te gaan volgen waar ik eigenlijk toch geen contact mee heb. Dus ik begin driftig met handenvol accounts ontvolgen, check tussendoor een andere app, open Instagram weer... en hee, de teller van het aantal accounts dat ik volg is niet omlaag gegaan, hoe kan dat? Blijkt dat ik per ongeluk mijn eigen volgers aan het verwijderen was :')

(Stiekem is het een grotere blunder dat ik gisteravond m'n kooktoestel heb laten doorbranden, maar persoonlijk ben ik van mening dat dat ten hoogste 40% mijn eigen fout was (A) )
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door ArrivaBas »

Ik heb vandaag met een vriend een middagje bijgekletst aan de recreatieplas in de Dordtse Biesbosch. Ik heb eten en drinken verzorgd, maar terwijl ik met het oog op mijn vervoermiddel 0,0-Radler wilde kopen, kom ik er pas aan de plas achter dat er 2% alcohol in zit. _O-
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Chrysa »

Dan mag je nog gewoon rijden hoor. Ik zou geen sixpack wegtikken en direct in de auto stappen, maar verder...
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door ArrivaBas »

We hebben in tweeënhalf uur tijd en met grote tussenpozen met zijn tweeën één sixpack weggetikt (ieder drie fleskes). *O* Maar ik beschouw het kopen van Radler 2.0 in plaats van 0.0 als blunder omdat ik voor mijzelf een zero-tolerance hanteer qua alcohol en autorijden.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ardan »

Kaartcontrole in de trein, dus gauw portemonnee uit de rugzak pakken en daarbij sneed er iets scherps in het topje van mijn duim. Diep genoeg om een bloedvatje te raken dus het bleef maar bloeden :') Natuurlijk precies met twee mensen tegenover me dus beetje tactisch met een zakdoek het bloeden doen stoppen zonder dat ze al te veel bloedvergieten hoefden te zien. Gelukkig heb ik op vakantie altijd een klein EHBO-tasje bij me dus ik kon ook nog pleisters plakken.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Volgens mij doen die flesjes het er om ofzo... Vanmiddag had ik weer eens een lekkend flesje drinken in m'n tas. En dat is dan altijd net als ik een flesje cola bij heb (lekkere plakzooi dus), maar echt nooit met een flesje water :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

Toen ik net wegging, nam ik mijn fietssleutel mee in plaats van mijn huissleutel, waardoor ik nu mijn studio niet meer in kan. :oops:
Gelukkig heeft mijn moeder een reservesleutel, dus heb ik haar maar gebeld.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door tsov »

Zo heb ik vorige week mijn vriendin weggebracht naar een afspraak. Toen naar huis en wil de deur opendoen. Helaas zaten de huissleutels in de tas van vriendinlief...
Dus mocht ik nog een keer het rondje maken :lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten