Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
umbusko
Donateur
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door umbusko »

ArrivaBas schreef: wo 15 sep 2021, 21:54 Een tientje in euro's aan fooi is op zich redelijk gebruikelijk, al kan ik me voorstellen dat dat in verhouding tot de prijzen in een restauratierijtuig wel enigszins hoog is.
Ik geloof niet dat je de prijzen helemaal scherp hebt, een tientje fooi zou meer zijn dan wat mijn maaltijd + mineraalwater + espresso samen überhaupt kostten. :')
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10486
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door trolly »

Alargule schreef: wo 15 sep 2021, 22:09 De Kromme Dissel? De Kersentuin? De Librije? Oud-Sluis?
Op de één of andere manier associeer ik Aking meer met de FEBO. Vooringenomenheid, ongetwijfeld.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Aking »

Als ik één keer per jaar bij de FEBO kom is dat veel, dus je zit niet heulemaal goed inderdaad. :')
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10486
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door trolly »

En je komt wel regelmatig bij de gelegenheden die Alargudinges opnoemt?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Aking »

Ik kom wel eens in een kersentuin ja, en we hebben in Utca030 ook een ouwe sluis waar ik nog wel eens overheen fiets.

Volgens mij dus wel ja :Y
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Een blundertje in de systemen van DPD. Kreeg vandaag een mailtje dat er een pakketje aan kwam met als aanhef...
Beste heer/mevrouw RP_A766179_000
Zo heet ik toch echt niet hoor :mrgreen: (En op het label op het pakket stond ook gewoon m'n naam...)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door diederickx »

Het wordt hoog tijd dat klanten een streepjescode krijgen, dan zijn we in één klap van dit soort misverstanden af. /IRONIE
Alargule

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Alargule »

Hebben we al: DNA.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Maar dat is vet ingewikkeld. Een app op je telefoon met een QR-code klinkt wel praktisch moet ik zeggen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bemined
Berichten: 5825
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Bemined »

Sowieso is DNA niet uniek bij eeneiige tweelingen en dus niet geschikt ter identificatie.
Alargule

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Alargule »

En vingerafdrukken?
Bemined
Berichten: 5825
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Bemined »

Die zijn dan wel weer uniek bij tweelingen. Maar er is wel een ander probleem: de vingerafdrukken van een Koala lijken heel erg op die van mensen waardoor je op basis ervan niet zo snel kunt zien of je met een mens of Koala te maken hebt, wat bij zaken doen soms toch wel handig is.
Alargule

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Alargule »

Irissen? Of het (de?) retina? Ik ontgrendel mijn Samsung Galaxy S9 met mijn vingerafdruk of een irisscan.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10486
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door trolly »

Bemined schreef: di 19 okt 2021, 14:58 Die zijn dan wel weer uniek bij tweelingen. Maar er is wel een ander probleem: de vingerafdrukken van een Koala lijken heel erg op die van mensen waardoor je op basis ervan niet zo snel kunt zien of je met een mens of Koala te maken hebt, wat bij zaken doen soms toch wel handig is.
:Y

Het is me inderdaad al een aantal keer overkomen dat ik dacht met een mens van doen te hebben, en het toch een koala bleek te zijn.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Alargule

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Alargule »

Laten we wel wezen: de gelijkenis is dan ook treffend:

Afbeelding

Wie hier de mens is en wie de koala - ik durf het niet te zeggen.
Bemined
Berichten: 5825
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Bemined »

Gewoon allebei een stevige omhelzing geven, degene die tegensputtert en je vervolgens aanklaagt is de mens.
Alargule

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Alargule »

Nou, ik mag toch hopen dat mijn vriendin niet zo op me reageert.
Bemined
Berichten: 5825
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Bemined »

Dan is ze dus een Koala :Y
Alargule

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Alargule »

Ik noem haar ook altijd mijn kleine koalabeertje :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Koala’s zijn ook heel goed in slapen. Dus als je de entiteit die jij je vriendin noemt wakker aantreft, is het vrijwel zeker geen koala.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Alargule

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Alargule »

Mijn vriendin slaapt eigenlijk altijd. Daarom noem ik haar ook de schone slaapster.
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1476
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door JordiBrabant »

Koala's hebben ook vaak chlamydia, hopelijk kun je daar ook het verschil mee vaststellen.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
umbusko
Donateur
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door umbusko »

Anders kun je ook nog proberen eucalyptusbladeren te voeren. Vinden ze gretig aftrek, dan lijkt me dat sowieso reden voor een scheiding. Tenzij je een koala als levenspartner zocht, natuurlijk. (A)
Alargule

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Alargule »

Dank voor de tips allen *O*
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10486
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door trolly »

JordiBrabant schreef: di 19 okt 2021, 17:26 Koala's hebben ook vaak chlamydia, hopelijk kun je daar ook het verschil mee vaststellen.
Geen idee hoe je op grond van die diagnose het onderscheid zou kunnen maken. En ik heb ook wel eens iets gehad die dolgraag een paar takken eucalyptus in de pot had. Maar da's misschien meer iets voor het "Wat aten we gisteren"-topic.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 23 gasten