Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
dennistd
Berichten: 5527
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door dennistd »

Hier, voor €17,49 heb je een hele set. Alleen zelf even monteren.

https://www.gamma.nl/assortiment/banden ... /p/B620486
umbusko
Donateur
Berichten: 5284
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door umbusko »

Pas toen ik al aan de zelfscankassa stond en mijn boodschappen in mijn tas ging doen, merkte ik dat ik thuis helemaal onderaan mijn tas een reep chocola had laten liggen na de vorige keer boodschappen doen. :') Godzijdank geen controle. :mrgreen:
Kalil Nieuw
Berichten: 1471
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Kalil Nieuw »

Gisterenavond bestelde ik bij een snackbar via een automatische (wissel)geld apparaat een Cheese Burger. De jongen die voor mij was, bestelde een Milkshake. Blijkbaar had hij zijn drinken niet afgerekend en had ik zijn drinken perongeluk afgerekend samen met mijn Cheese Burger. De medewerker zijn ook: "6,35 euro," voor alleen een Cheese Burger lijkt dat wel een beetje niet logisch. :roll: Zo te zien had ik dat niet door dus. 1 minuutje later werd het best een gedoe om het gebeuren, vooral omdat verschillende medewerkers niet wisten wat er fout was gegaan. Uiteindelijk moesten we snel de tram halen dus hebben we het maar ook zo gelaten. Van mijn kant is dat wel een goede daad dan maar, aangezien het voor mij Ramadan is. :)
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Kalil Nieuw
Berichten: 1471
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Kalil Nieuw »

Kalil Nieuw schreef: do 10 feb 2022, 21:55 Sta ik lekker douchen, haal ik de douchekop los, vergaat ineens het onderkant van de doucheslang. Ik probeerde het nog te repareren terwijl het water lichtjes door de douchekraan nog kon lopen, en had ik het (nog bijna) gefixt. *O* Dan ga ik vroegtijdig de douche uit, kom ik na een paar uur terug is heel dat ding er helemaal uit. :N -0-

Anders dan als de koelkast rare mankementen toont want we hebben nog een reserve koelkast. Maar we hebben geen twee douches. :') Ik hoop dat mijn ouders snel iemand kunnen bellen, anders wordt het douchen een beetje lastig.

(En ik ruik wel liever graag fris. :lol: )
We hebben maar 2 a 3 weken het zonder doucheslang moeten doen. Daarna kochten we een nieuwe die 2 weken geleden behoorlijk leek op te blazen en is heel die slang ontploft! :shock:

Na 2 a 3 dagen hebben we weer een nieuwe doucheslang. Hopelijk gaat deze niet meer stuk. :D
Laatst gewijzigd door Kalil Nieuw op do 14 apr 2022, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door ArrivaBas »

Ik ben sinds vanmiddag weer terug uit Sevilla en heb drie souvenirs meegenomen: een compacte paraplu, een poppetje in de vorm van een Nazareno uit die processies van Semana Santa en... een blaar ter grootte van mijn duimnagel onder mijn rechtervoet. _O-
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door diederickx »

En waardoor heb je die blaar opgelopen? 2600 km plankgas rijden? Flamenco dansen? Processies lopen? De compacte paraplu bedienen?
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

Kalil Nieuw schreef: do 14 apr 2022, 21:40 We hebben maar 2 a 3 weken het zonder doucheslang moeten doen.
Dat vind ik nog een behoorlijk lange tijd. :shock:
Overigens is er met de douche in mijn woning ook wat mis: zowel langs de slang als langs de douchekop lekt er water. :s Ik heb de verhuurder maar gevraagd om er naar te kijken, aangezien dit de douche is die er bij oplevering al aanwezig was.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daantje »

Dat klinkt als gevalletje aansluitingen even goed aandraaien
Kalil Nieuw
Berichten: 1471
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Kalil Nieuw »

Meltrain schreef: vr 15 apr 2022, 13:14
Kalil Nieuw schreef: do 14 apr 2022, 21:40 We hebben maar 2 a 3 weken het zonder doucheslang moeten doen.
Dat vind ik nog een behoorlijk lange tijd. :shock:
Ja, ik moest in die periode gebukt douchen waar het water allemaal uitkomt. Dus ik douchde nog steeds gewoon elke dag hoor. _O_
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door ArrivaBas »

diederickx schreef: vr 15 apr 2022, 12:35 En waardoor heb je die blaar opgelopen? 2600 km plankgas rijden? Flamenco dansen? Processies lopen? De compacte paraplu bedienen?
Lees mijn reisverslag en je weet het. ;)
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

Daantje schreef: vr 15 apr 2022, 13:17 Dat klinkt als gevalletje aansluitingen even goed aandraaien
Ik heb de douchekop inmiddels twee keer los- en weer vastgedraaid, maar het heeft niets geholpen.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door diederickx »

Nieuw rubbertje ertussen zetten? Of ben ik nu ouderwets?
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Michael »

Kalil Nieuw schreef: vr 15 apr 2022, 15:33
Meltrain schreef: vr 15 apr 2022, 13:14
Kalil Nieuw schreef: do 14 apr 2022, 21:40 We hebben maar 2 a 3 weken het zonder doucheslang moeten doen.
Dat vind ik nog een behoorlijk lange tijd. :shock:
Ja, ik moest in die periode gebukt douchen waar het water allemaal uitkomt. Dus ik douchde nog steeds gewoon elke dag hoor. _O_
En er was geen bouwmarkt in de buurt waar je voor een paar euro even een doucheslang kon halen?
Kalil Nieuw
Berichten: 1471
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Kalil Nieuw »

Mijn ouders zijn daar verantwoordelijk voor. Als ik het was, was die doucheslang binnen 24 uur al thuis. :Y
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3015
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door nvdw »

Meltrain schreef: vr 15 apr 2022, 13:14 Overigens is er met de douche in mijn woning ook wat mis: zowel langs de slang als langs de douchekop lekt er water. :s Ik heb de verhuurder maar gevraagd om er naar te kijken, aangezien dit de douche is die er bij oplevering al aanwezig was.
Zit het ding niet gewoon vol met kalkaanslag? Dan is het een kwestie van loshalen, in een emmer leggen met water en azijn/soda en even laten weken.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
dennistd
Berichten: 5527
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door dennistd »

Kalil Nieuw schreef: za 16 apr 2022, 21:47 Mijn ouders zijn daar verantwoordelijk voor. Als ik het was, was die doucheslang binnen 24 uur al thuis. :Y
Je had natuurlijk ook zelf even naar de bouwmarkt kunnen gaan en je ouders vervolgens kunnen verrassen met een nieuwe doucheslang. "Hier, alsjeblieft, is voor moederdag, vaderdag en jullie verjaardagen." (A)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

nvdw schreef: za 16 apr 2022, 23:01
Meltrain schreef: vr 15 apr 2022, 13:14 Overigens is er met de douche in mijn woning ook wat mis: zowel langs de slang als langs de douchekop lekt er water. :s Ik heb de verhuurder maar gevraagd om er naar te kijken, aangezien dit de douche is die er bij oplevering al aanwezig was.
Zit het ding niet gewoon vol met kalkaanslag? Dan is het een kwestie van loshalen, in een emmer leggen met water en azijn/soda en even laten weken.
Dat zou ik opmerkelijk vinden voor een gloednieuwe douche.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

Ik had vanochtend de haaientanden over het hoofd gezien en toen werd ik op de fiets aangereden door een andere fiets. :oops:
Zelf mankeer ik niets, maar mijn voorband is verbogen en moet vervangen worden. -0- Omdat het toch al een oude fiets is, waar wel meer mis mee is, ga ik gelijk maar een vervangende (tweedehands) fiets kopen.
(Ik ga ervan uit dat de “tegenpartij” nergens last van had, want ze was gelijk doorgefietst.)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door diederickx »

Voordat we afdalen naar kleine beestjes, en mede daarom voorbijgaand aan een aanslag op purisme (niet jij maar jou mankeerde niets), lijkt het mij dat een verbogen voorband toch wel met een ventiel, een pompje en wat trek-en-duwwerk recht in de beoogde kromte te zetten moet zijn. Of was het je voorwiel dat verbogen was?
teun
Berichten: 1493
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door teun »

Op zich geluk dat jullie allebei op de fiets zaten, dan komt de klap toch wel wat minder hard aan.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

Het betreft inderdaad mijn voorwiel. Vermoedelijk heb ik te snel de door mijn iPhone gegeven suggestie geaccepteerd.
En wat betreft “ik mankeer”, dat mag gewoon: https://onzetaal.nl/taaladvies/ik-manke ... eert-niets
Laatst gewijzigd door Meltrain op di 19 apr 2022, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door diederickx »

Hoewel ik al het voorbehoud van purisme had gemaakt, vind ik je argument niet overtuigend, want je link doet het bij mij niet.
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3039
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door TffpaA »

Mankeert er iets aan de link, ja?

*O*
🗣
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

Er mankeerde inderdaad iets aan de link. Op mijn iPhone is het lastig om links te kopiëren. :s
Nu werkt de link wel. :Y
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door trolly »

Als we hier dan toch met verbuigingen bezig zijn: indien het wiel, dan toch ook de band, in veruit de meeste gevallen. En zowel binnen als buiten.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten