Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21270
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

Ik heb zojuist letterlijk water bij de wijn gedaan. :X
Ik wilde water toevoegen aan de vlierbessensiroop, maar ik pakte het verkeerde glas. _O-
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wannes
Berichten: 489
Lid geworden op: do 27 sep 2018, 16:04
Locatie: Dordrecht / Grand Est

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Wannes »

Dat ik vandaag en mijn nachtbeugel in Alkmaar heb laten liggen terwijl ik die morgenvroeg moet meenemen voor een afspraak bij de ortho, en mijn telefoon is stukgegaan en ik terwijl ik een weekend weg was het deurluik open heb gelaten. Oftewel #kutleven
PHS

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Nou, dat is simpel. De combinatie naam + geboortedatum is, tweelingen uitgezonderd, vrij uniek. Dat is erg prettig als er vanuit de BCO contact moet worden opgenomen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Durashift »

Koop ik vorige week een zwembroek, in de uitverkoop, met in het achterhoofd dat ik dat nog eens moet doen zodat ik die oude kan inleveren bij de kledinginzamelaar.

Wil ik die zwembroek opbergen.. valt mijn oog op een blauwe, nieuwe, zwembroek. :?: :lol:
Kennelijk had ik deze actie al eens eerder uitgevoerd.. maar zat die oude zwembroek nog in mijn hoofd ofzo..
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Ik had twee weken geleden een vrij dure fles zonnebrand gekocht en was deze nu al twee weken kwijt. Maar vanochtend heb ik hem gevonden, nadat ik er overheen struikelde :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Ik heb een fiets besteld. Bij de bestelling heb ik een factuuradres en een afleveradres aangegeven. Het afleveradres is mijn huis, het factuuradres 53 kilometer verderop.

Vanmiddag kreeg ik een e-mail dat het bezorgen en rijklaar maken van de fiets over een paar dagen op het factuuradres is gepland om 6:45 :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Hainje »

Kun je er gelijk een goede eerste rit mee maken. :mrgreen:
🍉
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door trolly »

De swapfiets hangt dus aan de wilgen?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Volgende week ga ik die inleveren inderdaad. Eigenlijk staat hij al sinds het begin van de lockdown vooral ongebruikt in het fietsenrek, om de tijd te rekken ben ik meer gaan lopen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door webguy »

Iets met backups hier #badumtsss
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Dat gaat mij niet overkomen :mrgreen:

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door trolly »

Ik heb in het Groot en Algemeen Fietstopic beweerd dat mijn swapfietsdiscussie met Suus in MIEK zou staan :oops:
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Hainje »

SCHANDE!!!1

Pek! Veeren! In lichterlaaie staande fakkels! Hooivorken! En zulks!
🍉
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door trolly »

't Is heul erreg, ja. Maar wat wil je? Dit land is corrupt!
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Hainje »

Corrupt, inderdaad, wat ik je brom! Zeker nu die rekel van een Grapperhaus niet aan zijn eigen reglementen wenscht te houden. Naar het schavot met hem!!!
🍉
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door umbusko »

Ik had nog een ongebruikte 10-rittenkaart op magneetkaart liggen van De Lijn: kan nog ingewisseld worden tot 30 september. Dus ik denk: even kijken hoe dat moet. Online, lijnwinkel of verkooppunt. Online is geen optie, want daar heb je een Belgische telefoon voor nodig. Lijnwinkel zit in Leuven, Hasselt of Genk. Verkooppunt: zie kaart. Hé, wat handig, er staat al "omwisselen magneetkaarten" aangevinkt. Hé, blijkbaar kan dat op alle plaatsen waar ze Lijnkaarten verkopen. Zou De Lijn met de tijd zijn meegegaan?

Dus ik met de fiets naar Smeermaas om dat te regelen. "Nee meneer, dat kunnen wij niet". Wat blijkt bij nadere inspectie? Ik had zelf nog een locatie moeten invullen en moeten klikken, het kan alleen in Lijnwinkels of Mobiele Lijnwinkels... Met de gedachte dat ik er niet meer dan 1 dag mee bezig wil zijn + dat het mooi weer is besluit ik dan maar via een mooie knooppuntenroute naar Genk te fietsen. Gelukt!

Sta ik op het punt terug te fietsen, begint mijn zadel vervaarlijk te kantelen. En ik heb geen sleuteltje bij me. Meer dan 20 kilometer op een kantelend zadel vind ik niks, dus nu maar met de trein. Met een gratis fietsbiljet. Maar via Luik. In Genk was de roltrap defect en hielp ik ook iemand anders met haar fiets; de fietsrijtuigen in een M6 zijn heel handig... als men de lage deuren tenminste open wil doen... en in Hasselt een fiets een Break in tillen is ook niet alles: die perrons hebben hoogte biels...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Als Limburger België in fietsen zonder twee weken in zelfisolatie te gaan? Schandalig.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door umbusko »

Ja, ik wilde dus alleen naar Smeermaas. :P
Verder valt het natuurlijk allemaal reuze mee; ik heb vandaag minder menselijk contact gehad dan de vorige keer in de AH. En alles met mondkapjes. Misschien wordt het in Luik nog even wat drukker.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8797
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door ArrivaBas »

Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft alle Griekse eilanden op oranje gezet. Hierbij is ook een deel van de prefectuur Evia op oranje gegaan. Evia is een schiereiland, maar wordt echter meestal tot het vasteland gerekend. Alle verkeer gaat via een brug die hooguit 50 meter water overspant in Halkida, dat hierdoor voor Nederlanders in tweeën is gescheurd.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
PHS

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

De nieter niet niet dus.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
SuperGhost
Berichten: 4176
Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door SuperGhost »

ArrivaBas schreef: di 08 sep 2020, 17:27Evia is een schiereiland, maar wordt echter meestal tot het vasteland gerekend.
Logisch dat een schiereiland tot het vasteland wordt gerekend, want dat is het ook. Anders was het immers een eiland geweest en geen schiereiland :roll:
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5861
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door reisthijs »

Alleen is Evia geen schiereiland. Het is een eiland dat met een brug met het vasteland is verbonden, het ministerie benadrukt in het advies dat dergelijke eilanden als eiland worden gezien. Het lijkt hier een bewuste keuze om consequent te willen zijn.
https://www.nederlandwereldwijd.nl/land ... reisadvies
"Laat uitstappers voorgaan. Zij maken plaats voor u."
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Aking »

Zit ie uiteindelijk dus toch nog in het goeie topik :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten