Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Aking »

Ja, de afwassers daar kosten geen drol *O*
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Tom024 »

Altijd eerst het blauwe rubbertje weghalen! *O*
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Aking »

Ja dat zei ik laatst ook tegen d'r, maar daar was ze het niet mee eens -0-
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Ik had zoiets knulligs ooit met lekkage uit een wasdroger. Monteur erbij gehaald (was nog binnen garantie) die na aankomst de zijkant open schroefde... bleek er bij het verplaatsen van het apparaat een slang losgeschoten te zijn die de trommel met de afvoer verbond.
Had ik dat geweten dan had ik 'm natuurlijk makkelijk zelf kunnen repareren :p
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Kalil Nieuw
Berichten: 1471
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Kalil Nieuw »

Want jij bent slimmer...(?) :Y
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
umbusko
Donateur
Berichten: 5284
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door umbusko »

Eerst een grote mok koffie omgegooid... en vervolgens een half uur een oorspronkelijk witte muur geboend. :X -0-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Ik stap op instructie van het ziekenhuis over naar een medicijn dat de huisarts moet prikken. Enorme administratie :')

- Ziekenhuis stuurt brief met uitgebreide instructies naar de huisarts. Adres van de huisarts in de administratie van het ziekenhuis klopt niet (en niet zo'n klein beetje ook) :')
- Ik moet zelf de medicatie afhalen bij de apotheek, dan door het halletje lopen van de apotheek naar de huisarts (2 meter) en dan kan de huisarts prikken. Probeert de assistent een afspraak in te plannen (8:15) voordat de apotheek opent (8:30) :')

En er is ook nog tijdsdruk want de huisarts gaat op vakantie :X Planeten op een lijn krijgen is makkelijker dan dit :s
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daantje »

Kan je niet zelf leren prikken? Ik krijg al tien jaar medicatie via injectie wat altijd op de dagbehandeling moest vanwege risico op een allergische reactie maar sinds twee jaar mag het thuis. Ik heb instructie gekregen en prik nu zelf en dat bevalt heel goed.
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door diederickx »

... en als je het niet zelf mag of kan: assistenten kunnen normaliter toch ook prikken?
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door ZO6176 »

Gisteren een rondje met de trein met mijn dochter gemaakt. Sta op station Eindhoven en wil de binnenkomende graantreinn op de foto zetten. Pak mijn fototoestel en geen geheugenkaartje in mijn toestel. Mopperdemopper. Wat nu? Snel naar beneden. Alles nog dicht. In de trein de HEMA in Maastricht gebeld. Ze leggen volgens de site telefonische bestellingen klaar. Hele aardige dame aan de telefoon. Eigenlijk doen ze geen telefonische bestellingen. Dat staat fout op de site maar was toch geen probleem. In Maastricht uitgestapt en naar de HEMA. Kaartje afgerekend. Beetje mee staan kletsen. Ze was eigenlijk blij met mijn telefonische bestelling. Ze hebben door de corona zo weinig te doen dat ze blij was dat ze wat te doen had. Verder een gezellige dag gehad.
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door waldo79 »

Kan me voorstellen dat het goed saai is om in een niet-essentiële winkel te werken.
Kalil Nieuw
Berichten: 1471
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Kalil Nieuw »

Zodra ik naar huis begin te fietsen, kom ik de hele weg (10 minuten) in een fikse hagelbui terrecht, kom ik dus thuis, ligt heel de koelkastdeur op de grond! :') We zouden het opzich nog kunnen gebruiken, maar dan moeten we de deur er wel uithalen als we iets uit de koelkast willen pakken. (A)

Ow ja, we moesten daarnaast ook onze adem inhouden omdat er wat oud voedsel mee naar beneden is gekomen, glas uiteen gespat en het stonk dus vreselijk, vooral naar die sambal.
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Tom024 »

Ik heb afgelopen dinsdag iets te heet gegeten (stukje vis uit de oven, even kijken of hij al goed gaar was) en heb nu al drie dagen last van wat ik denk dat mijn slokdarm is. :|
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Wubbo »

Zoals mijn oma al zei: kijken doe je met je ogen! :)
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Tom024 »

Ik was ervan overtuigd dat ik dienst 20 had (start 15.55), maar het is dienst 02 (start 13.15). -0-

Gelukkig kwam ik er vanochtend achter, scheelt een hoop gedoe.
Kalil Nieuw
Berichten: 1471
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Kalil Nieuw »

Ik heb elke keer handen en voeten nodig om te tellen wat er mij bij allemaal op een dag fout gaat. Normaalgesproken is het allemaal niet zo noemenswaardig. Maar vanochtend was het wel echt bizar.

Sta ik lekker douchen, haal ik de douchekop los, vergaat ineens het onderkant van de doucheslang. Ik probeerde het nog te repareren terwijl het water lichtjes door de douchekraan nog kon lopen, en had ik het (nog bijna) gefixt. *O* Dan ga ik vroegtijdig de douche uit, kom ik na een paar uur terug is heel dat ding er helemaal uit. :N -0-

Anders dan als de koelkast rare mankementen toont want we hebben nog een reserve koelkast. Maar we hebben geen twee douches. :') Ik hoop dat mijn ouders snel iemand kunnen bellen, anders wordt het douchen een beetje lastig.

(En ik ruik wel liever graag fris. :lol: )
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Tijdens het wandelen in Zoetermeer uitgegleden in een modderpoel op een onverhard pad. Uiteraard mijn broek en jas vies. De rugtas is gelukkig vrijwel schoon, want ik had wegens eerdere regenbuien vanmiddag de regenhoes er nog overheen getrokken.

De jas heb ik net in de douchecabine met bruiswater en een spons al weer een stuk minder bruin gekregen (de douchecabine is nu wel een stuk bruiner :X). Nu moet ik eerst de wasmachine nog een reinigingsprogramma laten draaien voordat ik de jas echt goed kan wassen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
umbusko
Donateur
Berichten: 5284
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door umbusko »

Nu ik toch in Amsterdam was en wat tijd over had, dacht ik, laat ik eens de Amsterdamse metro afstrepen. Maar ik kwam net een paar minuten tekort, dus nu mis ik alleen het stuk Reigersbos-Gein nog. :')
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door waldo79 »

Wel een bikkel om in regenachtig weer te blijven wandelen. Ik was de voorlaatste zaterdag in zonnige omstandigheden onderuit gegaan in Limburg. Voordat ik in de trein terug was al mijn broek zo goed als moddervrij kunnen kloppen. Schoeisel was alleen minder eraan toe, maar dat kwam nog door een kilometer wetlands langs de Geul.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Ik heb een doel voor eind dit jaar: maximaal 100 kilo wegen. Daarvoor kan ik niet op dagen dat het weer mij niet bevalt op de bank blijven zitten :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bemined
Berichten: 5864
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Bemined »

Bankzitten misschien niet, maar bankdrukken schijnt wel te helpen (A) Mijn doel is om onder de 75 kilo te blijven, maar gezien het tempo waarmee de zak paaseitjes leeg raakt wordt dat nog een uitdaging...
teun
Berichten: 1493
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door teun »

Om mijn gewicht maak ik me niet echt actief druk, in ieder geval voorlopig, maar ik ben er recent wel meer op gaan letten dat ik iedere dag ruim voldoende fruit eet om aan mijn vezels te komen en dat ik (met het oog op de langetermijngezondheidseffecten) verwekte suikers zo veel mogelijk beperk.
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door waldo79 »

Om mijn gewicht maak ik mij ook niet druk, vaker een lichtgewicht dan aan de zware kant, maar de verleidingen in het leven maken het zwaar :mrgreen:
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Tom024 »

Afgelopen zondag had ik toch wel de klassieke blunder: overal gezocht maar ik kon mijn bril nergens vinden. Uiteindelijk vond ik 'm wel, krakend onder mijn rechtervoet. -0-

Gisteren langs de opticien geweest, die heeft 'm kunnen lassen en vandaag kon ik hem weer ophalen. *O*
Kalil Nieuw
Berichten: 1471
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Kalil Nieuw »

Vanmiddag kwam ik met een stevig tempo van school naar huis fietsen. Een kilometer of 1,5 toen ik rechts afgeslagen was, ging ik langzamer en was ik even gestopt om een minuutje een klein dingetje te doen op mijn telefoon. Terwijl ik stilstond op de fiets, voelde ik aan de achterkant alsof ik op takjes reed. Het gevoel werd steeds meer en ging ik afstappen op te kijken wat er aan de hand is. En wat bleek? De achterband aan de linkerbovenkant werd heel dik en steeds dikker. Uiteindelijk knalde heel de band! :shock: Het is maar goed dat ik toevallig al gestopt was zodat heel dit gebeuren maar rustig plaatsvondt. :)

Zo zat het er dan uit: Afbeelding
how to make an image link
:N :N :N
Dit betekent wel dat heel de binnen- en buitenband vervangen moet worden wat wel 60 euro gaat kosten. En dat allemaal terwijl ik alleen maar snel naar huis wou fietsen... :cry:
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 36 gasten