Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Cora »

Nav een discussie in MIEK. Het pasjessysteem voor de vuilcontainers loopt hier te blunderen... Ik zelf woon op 78 maar ik krijg vaak pasjes die van 78A of 78B zijn binnen. En ze staan dus vrolijk op 78 geadresseerd de pasjes zelf :evil: Maar het gaat op dit adres vaker fout met 78A/B qua post we krijgen vaak post voor 78A of B binnen die dus op 78 staat :evil: :evil:

Edit:Terwijl ik dit plaats besluit mijn muis irritant te gaan doen :evil: Muis word oud maar ik ben te lui hem te vervangen. Ik moet eerst mijn laptop laten repareren :(
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8841
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door ArrivaBas »

In Lorüns (Montafon) wordt bij een permanente snelheidscontrole in het dorp niet alleen het wegverkeer geflitst bij snelheden hoger dan 50 km/h: :lol:
Klik
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1492
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door JordiBrabant »

Meltrain schreef:... op Ledn spoor 4 al de Alpen Express aan te kondigen ...
Ik las dit in eerste instantie als Alphen Express en vond het al een raar spoornummer voor de trein richting Utrecht. Het duurde veel te lang voordat ik doorhad dat het om de speciale ski-trein ging en niet een of ander bijnaampje.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13188
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Z2N »

Raar maar niet onmogelijk, 4a is het alternatieve spoor voor de treinen naar Alphen en Utrecht als zowel 1 als 2 bezet cq onbruikbaar zijn.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10556
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door trolly »

Die Alpen liggen ook aan de Rijn, toch?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21348
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

Gisteren stootte ik op het werk mijn (op dat moment lege) mok tegen een kast, maar er leek geen schade te zijn.
Toen die mok vanochtend weer vol was, bleek dat er toch een gaatje in de mok zat, waardoor ik de mok weg kon gooien en mijn bureau droog kon maken.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Cora »

Wat dacht je van deze :') binnen 30 seconden na start van de les al naar huis gestuurd worden omdat je wat vergeten bent.

Oke ik moet wel even zeggen:Ik heb gister iets vervelends meegemaakt wat me best hoog zit en ik er met mn kop niet bij was.
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
cassie127
Berichten: 6587
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door cassie127 »

Ik ben inmiddels wel van mening dat dit een blunder mag zijn... Die lijn komt al een tijdje totaal niet meer in de buurt van Amersfoort. Maar dat hebben ze bij ervaar het ov blijkbaar niet door en het is daarom dus ook nog gewoon te koop :')
Amersfoort Vathorst – Eemhof

Met de bus naar de Eemhof en geen OV-chipkaart? Koop dan een digitaal ticket voor 6 euro! Het is geldig voor een enkele reis met lijn 160 van Amersfoort Vathorst naar de Eemhof OF voor een enkele reis van de Eemhof naar Amersfoort Vathorst. Lekker makkelijk!
Dat je vervolgens niet kunt opgeven voor welke richting je dit ticket wil gaan gebruiken, kun je het ticket uiteindelijk dus ook als een retourtje gebruiken.
https://www.ervaarhetov.nl/acties/amers ... emhof.html
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daantje »

Ik had een lamp besteld, vandaag is de voet geleverd, de rest komt dinsdag :mrgreen:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21348
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

Ik was van plan om de [serie=Intercity direct|2020|Amsterdam Centraal - Rotterdam Centraal - Breda900[/serie] te nemen die om 15:11 vanaf spoor 3 te Rotterdam Centraal naar Amsterdam Centraal vertrok.
Helaas stapte ik in mijn haast in de trein die op spoor 4 stond en bleek dat de IC Brussel te zijn die door de harde wind niet via de HSL rijdt en nergens meer stopt in Nederland. :oops: Ik moet dus straks vanuit Antwerpen weer terug naar Rotterdam en verder naar Amsterdam. :oops:
(Wel vind ik het raar dat de [serie=Internationale Intercity|2020|Amsterdam Centraal - Schiphol Airport - Brussel Zuid/Midi9200[/serie] / [serie=Internationale Intercity|2020|Den Haag Hollands Spoor - Breda - Brussel Zuid/Midi9600[/serie] niet extra stopt in Roosendaal. Dat zou voor Zuid-Nederland (en voor verdwaalde reizigers) een stuk handiger zijn.)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6034
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door ZO6176 »

Daantje schreef:Ik had een lamp besteld, vandaag is de voet geleverd, de rest komt dinsdag :mrgreen:
En wat is de blunder hieraan. Je vindt de voet niet mooi?
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8841
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door ArrivaBas »

Ik mag er vanuit gaan dat alle onderdelen van een lamp in normale situaties tegelijkertijd worden geleverd. :')
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10556
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door trolly »

Op basis waarvan? Hoeveel lampen heb je nou helemaal besteld in je leven?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50902
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Ik kan mij niet herinneren ooit een stalamp gekocht te hebben. Wel tafellampen en hanglampen *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daantje »

ArrivaBas schreef:Ik mag er vanuit gaan dat alle onderdelen van een lamp in normale situaties tegelijkertijd worden geleverd. :')
Dit. Ik neem aan dat ze alleen complete lampen verkopen en dus beide onderdelen altijd samen op voorraad hebben. Het is dan raar om de helft vast te versturen en de andere helft niet. Of misschien paste het ene pakketje nog wel in het busje van PostNL en het andere niet maar dan moeten ze twee keer bij me langs komen, ook niet echt efficiënt.

Enfin, gisteren was het tweede pakket afgeleverd bij mijn buren dus mijn lamp is compleet :D
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1492
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door JordiBrabant »

In het ZLTO gebouw aan de Bossche Onderwijsboulevard is een moziekreliëf als kunstwerk in de hal geplaatst. Het lijkt of er een glasplaat overheen gelegd is en je er dus overheen kan lopen. Schijn bedriegt echter, want toen ik er vol vertrouwen op wou gaan staan, bleek het toch water te zijn. Gelukkig heb ik vrij waterdichte schoenen.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
huibf
Donateur
Berichten: 4110
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door huibf »

Dat water lijkt me ook allerminst hygiënisch. Maar was je er voor de infoavond / wervingsavond van het ROB?
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1492
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door JordiBrabant »

Ja, jij ook dan?
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3464
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Tom024 »

Ik boek net een ticket bij de ÖBB, maar per ongeluk een dag te vroeg (13.03 i.p.v. 14.03).

Dat zie ik pas nadat ik ze al heb afgedrukt, en dan kun je ze schijnbaar niet meer annuleren. Hopen dat de ÖBB een beetje soepel wil zijn, anders is het een dure les.
PHS

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13188
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Z2N »

Als het van/naar Italië is kan dat trouwens nu al.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3464
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Tom024 »

Zuerich - Wien helaas.

Heb al een reserveplannetje: met Easyjet naar Basel en dan nog een stukje per trein...
huibf
Donateur
Berichten: 4110
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door huibf »

JordiBrabant schreef:Ja, jij ook dan?
Nee. Ben al jaren actief. Daarvoor bij SRE.
umbusko
Donateur
Berichten: 5314
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door umbusko »

JordiBrabant schreef:In het ZLTO gebouw aan de Bossche Onderwijsboulevard is een moziekreliëf als kunstwerk in de hal geplaatst. Het lijkt of er een glasplaat overheen gelegd is en je er dus overheen kan lopen. Schijn bedriegt echter, want toen ik er vol vertrouwen op wou gaan staan, bleek het toch water te zijn. Gelukkig heb ik vrij waterdichte schoenen.
Kon erger. (A)
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1492
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door JordiBrabant »

Soms haalt de realiteit zelfs De Speld in. In tegenstelling tot Gerard ben ik er gelukkig heelhuids weer uitgekomen.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten