[MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Michael »

En er is nu ook een Mac Junior
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Chrysa »

Vanavond 20 kipnuggets besteld. Ik kreeg er echter maar 19, dus ging naar de balie om een extra nugget te vragen. Wat doet die manager? Hij pakt de hele doos en zegt dat ik een nieuwe doos krijg. :shock:

Heb hem meteen teruggeroepen en ik kreeg een nieuwe nugget recht uit de frituur. Voedselverspilling tegengaan is duidelijk niet hun sterkste punt...
Post
Berichten: 814
Lid geworden op: do 28 mei 2015, 20:33
Locatie: Uden

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Post »

En daar gaat het avond eten van de manager :X
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Cora »

ben even te lui het terug te zoeken :6 Maar waarom hebben ze ooit die McWrap Honing Mosterd weggedaan? Dat was mijn favoriet. Nu ben ik maar overgelopen naar Subway. Vind de broodjes bij subway heerlijk *O*
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Etienne
Donateur
Berichten: 7909
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Etienne »

De Subway in Maastricht in Wijck ben ik al een paar keer geweest; ook het Pieterpad loopt voor de deur langs. :P
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Durashift »

Lincoln schreef: (..) Maar waarom hebben ze ooit die McWrap Honing Mosterd weggedaan? Dat was mijn favoriet. (..)
Die kleine, van €2,95 bedoel je?
Ja, die koos ik ook veel.

De reguliere wrap die ze hebben vind ik tegenvallen voor dat wat het kost. Bij de KFC is dat dan toch beter, vooral de wrap zelf, naar mijn mening.
Bij de Mcd is de pannenkoek te koud en te aanwezig in de mond qua textuur.


Lincoln schreef: (..)
Nu ben ik maar overgelopen naar Subway. (..)
Die hebben geen wraps, toch?

Ik weet het niet zo met de Subway.. de zaak 'an sich' trekt mij niet zo.. maar laatst had ik in Heteren wel een lekker italiaans broodje.. dat viel dan niet tegen voor 3 euro. :pos:
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Cora »

De HoningMosterd over t algemeen. Zou die dol graag terug willen zien.

Over Subway, Ja zeker maar ik ga toch liever voor de American Stakehouse Melt met Knoflpolsais!
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Alargule

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Alargule »

Al bijna 2 jaar geleden dat in dit topic nog een bericht achter werd gelaten. Terwijl ik me kan herinneren dat het vroeger vaak de lijst aanvoerde van actieve topics. How come?

Hoe dan ook: vandaag zit de Mac welgeteld 50 jaar in Nederland - en daarmee Europa:

https://www.ad.nl/koken-en-eten/vandaag ... w.ad.nl%2F
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8797
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door ArrivaBas »

Ik denk dat dit topic vooral een stuk stiller werd toen Michael vanaf de hamburgers vertrok naar het stuur der autobus van Arriva Personenvervoer Nederland. :Y
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gideon
Berichten: 328
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Gideon »

Sinds ik er niet meer werk, heb ik niks meer interessant te melden.
Ondanks de leuke werkzaamheden en team, toch wat anders gaan doen.
Ben nog steeds blij met de keuze die ik heb gemaakt, al blijft bus chauffeer of metrobestuurder wel m'n andere droombaan.
Met vriendelijke groet,

Gideon.
Gebruikersavatar
ovVeluwe
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door ovVeluwe »

Zo bijzonder is de mc ook niet meer tegenwoordig. Er komen amper nieuwe producten en alles moet zo goedkoop mogelijk te maken zijn om veels te duur verkocht te worden. Daarnaast heerst er een gigantisch landelijk personeelstekort waardoor veel restaurants eerder sluiten. Werkdruk is ook niet meer normaal en de gasten worden steeds asocialer.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Alargule

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Alargule »

Komt op mij niet per se over als recente ontwikkelingen...
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Michael »

McDonald's is de laatste tijd behoorlijk achteruit gegaan. Je betaalt steeds meer maar je krijgt er steeds minder voor. Neem bijvoorbeeld de Big Tasty die altijd de grootste burger was die de McDonald's had. Die is nu een stuk kleiner geworden terwijl de prijs ervan alleen maar hoger is geworden. En de McFlurry's zit amper ijs in.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door ZO6176 »

Mee eens
Het lijkt ook allemaal flauwer van smaak geworden te zijn. Het is dat mijn kinderen er dol op zijn en dat je dan maar wat mee naar binnen schuift. Ook de rietjes is tegenwoordig drama. Ik weet dat plastic niet mag maar ze hadden toch ook een soort combi kunnen doen? Rietje papier en plastic mondstuk. Scheelt ook veel plastic.
Alargule

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Alargule »

Het moet toch allemaal gezonder en milieuvriendelijker? Dan kom je hierop uit. Wen er maar aan. Ik bezoek die ballentent sowieso al jaren niet meer.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Aking »

In het buitenland hebben ze nog wel eens leuke aanbiedingen, €3,05 voor mcnuggets 9 en patat is nog net te doen bijvoorbeeld. *O*

Maar verder blijft het natuurlijk gewoon teringtroep :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Suus »

ZO6176 schreef:Mee eens
Het lijkt ook allemaal flauwer van smaak geworden te zijn. Het is dat mijn kinderen er dol op zijn en dat je dan maar wat mee naar binnen schuift. Ook de rietjes is tegenwoordig drama. Ik weet dat plastic niet mag maar ze hadden toch ook een soort combi kunnen doen? Rietje papier en plastic mondstuk. Scheelt ook veel plastic.
Geen plastic in rietjes is geen plastic in rietjes…

Ik weet niet de smaak is veranderd, kan ook zijn dat je eigen voorkeuren zijn veranderd. Ik kom er zo af en toe nog wel voor het ontbijt, de McMuffin is nog altijd het beste van de McDonald’s. En de Veggie McKroket die nu weer tijdelijk terug is, is ook een aanwinst. Verder had ik het idee dat de speciale acties nogal zijn teruggeschroefd door corona. Als ik langs de Burger King loopt is de lopende actie ook al een jaar lang of BBQ Lover of Cheese Lover.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13113
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Z2N »

Nou ligt het ook wel aan de pandemie natuurlijk, maar ik weet ook oprecht niet meer wanneer ik voor het laatst bij de McDo was. Niet dat ik het mis trouwens, zelfs de Turk bij mijn Jumbo heeft betere friet.
ZO6176 schreef: za 21 aug 2021, 16:59 Ik weet dat plastic niet mag maar ze hadden toch ook een soort combi kunnen doen? Rietje papier en plastic mondstuk. Scheelt ook veel plastic.
Dat was al helemaal niet de bedoeling, het betreffende plastic is dan namelijk niet meer te recycleren en kan dus alleen maat verbrand worden/in zee belanden.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Hainje »

Had het een tijdje geleden met mijn moeder over de MacDrek. In mijn geheugen eind jaren '90 stond er gedurende de gehele dag een rij bij de kassa's. Die paar keer dat ik er in de afgelopen vijf jaar was, had ik hooguit één wachtende voor me (m.u.v. die op Hazeldonk). Ook als ik met de bus langs de vestiging op het Piusplein (Tilburg) kom, is het er allemaal echt niet zo spannend meer.

Haar verklaring was dat er vroeger nog niet zoveel eetgelegenheden waren als tegenwoordig. De Mac heeft dus gewoon meer concurrentie en de kwaliteit van de producten was vroeger misschien wel net zo beroerd als nu. Alleen lijkt de kwaliteit gewoon minder omdat de concurrentie gewoon hoogwaardiger producten aflevert.

Vond het wel een plausibele verklaring.
🍉
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door trolly »

Het was altijd al bagger, maar de lat lag een stuk lager. Plausibel, ja. De enkele keer dat ik dat bedrijf van klandizie geweest ben vroeg ik me bij de eerste hap al af waarom ik mijn ingewanden dit eigelijk aan zou moeten doen. Alleen de prijs kan het niet zijn, want voor het geld dat je er uitgeeft kan je ook echt voedsel kopen.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Alargule

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Alargule »

Ik kan me dat van 'vroeger' ook wel herinneren. De Mac was eigenlijk altijd wel druk, zeker in de weekenden. Bepaald geen fast food, eigenlijk. Ik heb er zoals gezegd al jaren geen stap meer binnen gezet, maar het viel me terloops wel op dat bij de Burger King in de Arnhemse binnenstad nu van die bestelzuilen hangen. Het zal in de Mac wel niet anders wezen. Misschien dat dat het ontbreken van rijen ook wel verklaart.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Wubbo »

Ik kwam gisteren langs de Mac op Hoog Catharijne, maar daar stond nog ouderwets een rij (al stond die nu voor de bestelzuilen). Ondanks dat er daar toch genoeg andere eetgelegenheden zijn.
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door en-es »

Dankzij Covid ben ik al anderhalf jaar niet meer bij de MacDonalds geweest. Ik kom er alleen als ik op reis ben. Met name het ontbijt kan me wel bekoren. Bij een NRW dagje vanaf Arnhem neem ik altijd eerst koffie en iets lekkers in de Mac bij station Arnhem.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Daniel »

Ben zelf ook al zeker een jaar niet meer bij een McDonalds geweest. Vaakst voorkomend is nog wel even een milkshake halen als ik onderweg ben, die vallen wel goed in de smaak.
De keren dat ik er ook wat gegeten heb valt toch eigenlijk vooral de smaakloosheid op...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Alargule

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Alargule »

Het loopt allemaal in elkaar over, en hetzelfde geldt voor de textuur. Je proeft vooral een zachte, in feite in één hap-slik verteerbare hap vet, zoet en zout. Dan zitten er wat van die laffe stukjes ijsbergsla tussen, een paar heeeeele kleine uitjes, een soort kleffige substantie die naar het schijnt voor cheddar door moet gaan, een stuk uren doorbakken vlees dat van de meest miserabele koeien die er rondlopen af moet komen, en dat alles op een zoetig, nuffig wit broodje met wat smakeloze spikkels erop.









GVD nu krijg ik me toch een partij zin in een Big Mac.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 41 gasten