[MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door trolly »

Aking schreef:
julsteren schreef:#boycotmcdonalds
Ik kom er gemiddeld 1-2 keer per jaar, telt dat? *O*
:N

De laatste tien jaar niet in de buurt geweest. Aanrader :pos:
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Aking »

Die drekschuur zit zo ongeveer overal, dus "niet in de buurt geweest" gelooft ik helemaal niks van :N
Gebruikersavatar
ovVeluwe
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door ovVeluwe »

dylanwild94 schreef:
MarkHul schreef:Het verdwijnen van de 3:1 patty voor de Tasty is een hele opluchting voor de productie, maar het probleem nu is dat alles niet helemaal in het doosje meer past omdat ie te klein is.
En de burger is tegenwoordig ook meer saus dan burger. :X
De hoeveelheid saus is dan ook gelijk voor een kleiner broodje.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Hainje »

Burger King is veel beter! (Althans, in de tijd dat ik nog dood beescht at).
🍉
Gebruikersavatar
ovVeluwe
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door ovVeluwe »

Alleen de burger king stopt de burgers nog altijd even in de magnetron voordat ze worden meegegeven. :X
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Hainje »

Ach ja, uiteindelijk is de hele vleeschindustrie een doos van Pandora. :P
🍉
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Karl »

Blijft men dan ook hoop houden als men bij de Mc is geweest?
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Z2N »

McDo is dan ook alleen aan te raden voor na een avondje Lamme Frans nadoen, of voor ouders die een kinderfeestje moeten houden maar dat niet willen. Als je er wil komen voor iets lekkers kan je het beste rauwe augurk met net-niet-mayo eten. :')
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gideon
Berichten: 328
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Gideon »

MarkHul schreef:Het verdwijnen van de 3:1 patty voor de Tasty is een hele opluchting voor de productie, maar het probleem nu is dat alles niet helemaal in het doosje meer past omdat ie te klein is.
Hahaha ja, want er moet van 3.1, 4.1 en 6.1 elk 2 zaken.
Waar ik werd red je vaak wel de hele dag er mee, soms moet je 1 zak er bij halen of een paar patties.

Gelukkig is 10.1 vaak wel apart
Met vriendelijke groet,

Gideon.
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Durashift »

Chrysa schreef:Ik kreeg gisteren chicken tenders in mijn McWrap :shock:
Voor een lekkere kip wrap ga ik dan ook naar de KFC.

Gelijk in prijs, beter van kwaliteit naar mijn mening.

Toen de kleine wrap er bij de McD was, vond ik het het geld nog wel waard. Nu niet meer.

Koffie is prima te doen bij de McD. Ontbijtje ook.

Het is maar net wat je wilt eten daar, denk ik.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Suus »

Het is heel simpel. Wil je niet dat de McDonald's bestaat, dan moet je veganist worden.

Zolang je zuivelproducten zoals je Vivitje (dode bloedcellen met kunstmatige aardbeiensmaak, wat is daar precies gezond aan?) nuttigt, blijven er koeien. Koeien die melk moeten geven krijgen kalfjes, maar sommige daarvan zijn man en die worden kalfsvlees want verkeerd ras. Zijn de koeien uitgemolken, dan worden het hamburgers bij de McDonald's. Bedekt met een geel laagje dode bloedcellen, want dat is zooooo lekker.
Z2N schreef:McDo is dan ook alleen aan te raden voor na een avondje Lamme Frans nadoen
Dat zal verklaren waarom waarom er in Frankrijk zoveel McDonald's zijn, komt vast door al die lamme Fransen met hun kwartlitertjes wijn bij de lunch. :roll:

En verder is afgeven op McDonald's heel makkelijk, maar als mensen het niet lekker zouden vinden zouden ze niet zo'n 250 filialen hebben in Nederland. En weet je welke grote fastfoodketen de afgelopen jaren niet in het nieuws is geweest met een voedselschandaal? Juist, McDonald's, omdat die een goede controle op de keten hebben. Is het gezond... Mwah, kan beter, maar er zijn nog wel meer dingen ongezond die je misschien wel onbewust door dat ovale gat naar binnen propt. Fruitsap bijvoorbeeld.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ovVeluwe
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door ovVeluwe »

Gideon schreef:
MarkHul schreef:Het verdwijnen van de 3:1 patty voor de Tasty is een hele opluchting voor de productie, maar het probleem nu is dat alles niet helemaal in het doosje meer past omdat ie te klein is.
Hahaha ja, want er moet van 3.1, 4.1 en 6.1 elk 2 zaken.
Waar ik werd red je vaak wel de hele dag er mee, soms moet je 1 zak er bij halen of een paar patties.

Gelukkig is 10.1 vaak wel apart
Tegenwoordig past er bij ons precies genoeg dozen in de side vriezers, veel makkelijker met bijvullen.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Z2N »

Suus schreef:
Z2N schreef:McDo is dan ook alleen aan te raden voor na een avondje Lamme Frans nadoen
Dat zal verklaren waarom waarom er in Frankrijk zoveel McDonald's zijn, komt vast door al die lamme Fransen met hun kwartlitertjes wijn bij de lunch. :roll:
Niet lamme Fransen, maar Lamme Frans Suus. Wezenlijk verschil.

Overigens, als je het toch over Frankrijk wil hebben, vind ik het toch knap dat de Franse keten Flunch wél smakelijk is, ondanks het feit dat zij met hun vers gegrilde maaltijden niet duurder zijn dan de Mac.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Suus »

Ik heb een keer bij de Flunch gegeten in Belfort. Ik was slechts net iets beter dan het gelukkig terziele gegaane AC Restaurants en qua gezelligheid had ik het idee dat ik een snelwegrestaurant maar dan in de binnenstad zat. En de helft van het menu bestond uit hamburgers of het vlees was een hamburgerpatty.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Z2N »

Dat moet dan wel een uitzondering zijn geweest, want de Flunches waar ik gegeten heb zijn met lunch- en dinertijd steevast volledig vol. Een Flunch waar om 13:00 níet 500 mensen zitten te eten is een rustig filiaal. En elk restaurant waar je gewoon verse aardappels en groente kan eten met je maaltijd voor minder dan zeven euro is een plus.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Aking »

Suus schreef: Ik was slechts net iets beter dan het gelukkig terziele gegaane AC Restaurants
Komkom, niet zo negatief over jezelf meid! -o-
Gebruikersavatar
SLToilet
Berichten: 1409
Lid geworden op: wo 05 nov 2014, 12:40

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door SLToilet »

Z2N schreef: Niet lamme Fransen, maar Lamme Frans Suus. Wezenlijk verschil.
Die gast met z'n carnavalsnummers :mrgreen: , ken zijn nummers al jaren ook al ben ik niet de grootste carnavalsvierder.

De afgelopen tijd heb ik mezelf goed gedaan aan veel rijst met af en toe een McDonald's: zeker als je driemaal per dag rijst eet dan komt de McDonald's toch als een welkome verrassing, of het nou echt goed is of niet. In zowel Indonesië als Singapore heb ik wat lokale dingetjes geprobeerd, waaronder een rundvleesburger die nog het meest leek op een rund-variant van wijlen Chicken Sensation. Maar in Singapore werd ik overdonderd met Salted Egg Yolk Fries :shock: . Ik was al sceptisch vanwege de naam (saus van eigeel, nog meer zout) en vooral de nasmaak was ronduit smerig. Geef mij dan maar de McRice van de Indo's. Desondanks is het altijd geinig dat soort dingen te proberen.
- Reist voortaan als vrouw met mondkapje -
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Michael »

Ik blijf het belachelijk vinden dat de prijs hetzelfde is gebleven terwijl hij nu net zo groot is als een big mac. Het is die bijna 5 euro die die kost echt niet meer waard.
Gebruikersavatar
Frank93
Berichten: 1249
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 16:31

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Frank93 »

Als je nog wat McNuggets wilt hebben zou ik ze inslaan nu het nog kan:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3103500 ... itverkocht
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Durashift »

^^ moet je wel weten welk filiaal nog voorraad heeft. :wink:
Maar goed, over een week of wat heeft de HAVI wel weer nieuwe voorraad gebracht, begrijp ik uit een artikel op NOS.nl :pos:
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door trolly »

Tegen die tijd kan McD ook garanderen dat er geen productvreemde stukjes in zitten... whatever that may be... :roll:
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Aking »

Paardenvlees! :shock: #SCHANDAAL *O*
Gebruikersavatar
SLToilet
Berichten: 1409
Lid geworden op: wo 05 nov 2014, 12:40

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door SLToilet »

Durashift schreef:^^ moet je wel weten welk filiaal nog voorraad heeft. :wink:
Maar goed, over een week of wat heeft de HAVI wel weer nieuwe voorraad gebracht, begrijp ik uit een artikel op NOS.nl :pos:
Ze zijn sinds gisteren al op bij de vestiging waar ik heb gewerkt. Ze worden volgens het nieuws vanaf woensdag weer aangevuld maar of dat gelijk woensdagavond binnen is? (vgm was dat 5x/week namelijk, nooit op woensdag waar ik gewerkt heb maar ik kan me vergissen en het kan per filiaal anders zijn)
- Reist voortaan als vrouw met mondkapje -
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door trolly »

Aking schreef:Paardenvlees! :shock: #SCHANDAAL *O*
Welnee joh.

#chickenhorsenuggets #geenprobleem
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gideon
Berichten: 328
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Bericht door Gideon »

SLToilet schreef:
Durashift schreef:^^ moet je wel weten welk filiaal nog voorraad heeft. :wink:
Maar goed, over een week of wat heeft de HAVI wel weer nieuwe voorraad gebracht, begrijp ik uit een artikel op NOS.nl :pos:
Ze zijn sinds gisteren al op bij de vestiging waar ik heb gewerkt. Ze worden volgens het nieuws vanaf woensdag weer aangevuld maar of dat gelijk woensdagavond binnen is? (vgm was dat 5x/week namelijk, nooit op woensdag waar ik gewerkt heb maar ik kan me vergissen en het kan per filiaal anders zijn)
Heb zelf op 3 filialen van de zelfde eigenaar gestaan en dit gebeurde vaak:
- waar ik werkte kwam in de ochtend de levering, Vaak om 700. Weet niet als dat anders is.
- De andere 2 filialen hadden een drive, maar die hadden vaak in de avond een levering. Werk er soms, maar dacht rond 2300
Met vriendelijke groet,

Gideon.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten