Wat kijken we vandaag?

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door AppleMoose »

_O-
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door ArrivaBas »

Ali B ontkent in alle toonaarden dat hij betrokken is bij deze zaak. Zojuist heeft Anouk te kennen gegeven dat zij vanwege de ontstane rel (na dit seizoen) niet meer terugkeert als coach.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door trolly »

Dat programma gaat niet meer terugkomen.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Suus »

Dat verwacht ik eigenlijk ook niet. Onblusbare veenbrand geworden dit.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door isadora »

trolly schreef: zo 16 jan 2022, 18:42 Dat programma gaat niet meer terugkomen.
Erg jammer :mrgreen:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door trolly »

Ja, ik lig er ook wakker van.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
PHS

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
PHS

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door waldo79 »

Geeft wel weer hoe intensief het spoornet wordt gebruikt (en dan zijn de cargo's niet eens meegenomen).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Suus »

En zo te zien de hogesnelheidslijn ook niet. Die treinen zijn nog altijd niet te traceren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Cas
Berichten: 877
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Cas »

Ik zie toch echt treinen langs Zoetermeer naar Rotterdam zoeven, en een keer in de zoveel tijd een IC naar Brussel.
請勿靠近車門
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door ArrivaBas »

Ik kan aan het aantal pushberichten op mijn telefoon wel merken dat de beerput van The Voice zojuist leeggegooid is. :X Wat een beschamend geheel is dat gebeuren achter de schermen van die toko.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Meltrain »

Ik liep nog wat achter met video's van Geoff Marshal en The Tim Traveller, dus die ben ik nu aan het bekijken.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Milco »

Snooker Shoot-Out! :)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Tom024 »

ArrivaBas schreef: do 20 jan 2022, 17:17 Ik kan aan het aantal pushberichten op mijn telefoon wel merken dat de beerput van The Voice zojuist leeggegooid is. :X Wat een beschamend geheel is dat gebeuren achter de schermen van die toko.
Alle respect voor de vrouwen die naar buiten zijn durven komen met hun getuigenissen, ook de twee vrouwen die deze week al bij Beau zaten.
Ik heb 'de samenvatting' gehoord, de beelden zelf wil ik niet zien, maar hopelijk leidt het ertoe dat er, behalve consequenties voor de daders, een breder gesprek komt over dit soort gedrag. Saillant vond ik vooral dat de vrouwen zichzelf vaak ook als schuldige zien, terwijl het uiteraard de schuld is van de mannen met losse handen.

Dat kranten van DPG menen een liveblog bij te moeten houden over dit hele gebeuren heb ik trouwens ook echt geen goed woord voor over.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door ArrivaBas »

Ik vertik het ook om BOOS en alle andere beelden die beschikbaar zijn over deze janboel te gaan kijken. Mannen moeten met hun poten van vrouwen afblijven zolang ze geen wederzijdse toestemming hebben voor contact van seksuele aard. Daarom vind ik het uitermate laf van John de Mol dat hij dit schandaal van jewelste drie jaar lang in de doofpot heeft gestopt. Blijkbaar waren de centjes voor hem belangrijker dan de eigenwaarde van de slachtoffers. :X
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Jef400 »

Mijn maag draait zich letterlijk om met alle informatie die ik tot nu toe tot mij heb genomen. Ik ga de aflevering van BOOS bewust niet kijken. Wat ik wel wil doen is mij aansluiten bij ArrivaBas. Blijf zonder consent met je poten van een dame af.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Z2N »

Ik heb de aflevering wél gekeken, en de inhoud was nog schokkender dan ik van tevoren had bedacht. Ik vond het het echter wél waard om de aflevering te kijken, vooral vanwege het wederhoor van John de Mol. Het geheel was echt hallucinant. :X
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Suus »

Misschien goed om te beseffen dat als er ongewenste seksuele activiteiten plaatsvinden veel slachtoffers daarvan bevriezen en dus geen verdrag van verzet vertonen. Voor de Nederlandse wet is het dan geen verkrachting, omdat dat ongewenste seksuele activiteiten zijn waar het slachtoffer zich heeft verzet. Er ligt een wetsvoorstel bij de Tweede Kamer om dit aan te passen, maar het is wel een erg traag proces: https://www.amnesty.nl/actueel/tweede-k ... uitgevoerd

Ben je zelf slachtoffer geworden van ongewenste seksuele activiteiten of merk je dat iemand in je omgeving er last van heeft gehad, neem dan vooral contact op met het Centrum Seksueel Geweld. Kijk op de website www.centrumseksueelgeweld.nl of bel 0800-0188. Belangrijk: ook als man kan je het slachtoffer zijn van ongewenste seksuele activiteiten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door ArrivaBas »

Meer dan terecht dat de wetgeving tegen seksueel geweld een keer aangescherpt wordt. Als het pas als verkrachting beschouwd mag worden zodra het slachtoffer zich verzet is de wetgevende macht gewoon veel te soft bij de aanpak van dit probleem dat zeker niet van gisteren is.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Chrysa »

Z2N schreef: do 20 jan 2022, 20:12 Ik heb de aflevering wél gekeken, en de inhoud was nog schokkender dan ik van tevoren had bedacht. Ik vond het het echter wél waard om de aflevering te kijken, vooral vanwege het wederhoor van John de Mol. Het geheel was echt hallucinant. :X
Ik heb hem ook gekeken, en het was heftiger dan ik dacht.

Voor de verhalen geld: Verschrikkelijk dat het gebeurd is, als het waar is, want helaas is dit iets wat erg lastig te bewijzen is. Dat laat ik aan justitie over.

Wat was dat interview John de Mol walgelijk zeg, hij bleef maar doorgaan over dat de slachtoffers zich hadden kunnen melden, en draait er te veel omheen dat het überhaupt gewoon niet moet gebeuren, en ook van Rietbergen mocht blijkbaar gewoon blijven. Gelukkig snapt de redactie dat ook, en is dat niet waar de aflevering mee geëindigd is.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door Hainje »

John de Mol is een witte heteroseksuele cisman, natuurlijk heeft hij amper doorgehad wat er was.

Was in ieder geval blij dat hij op het eind wel leek te erkennen dat er een cultuur in Nederland richting vrouwen is om vooral te zwijgen als dergelijke ongewenste intimiteiten plaatsvinden. Vond het jammer dat er zolang doorgezaagd moest worden voordat hij dit uitsprak.

Verder ben ik niet echt verrast door de beschuldigen welke door de vrouwen werden geuit, dit soort verhalen zie ik al zo vaak voorbij komen op sociale media. Ik weet inmiddels wel dat er een aanzienlijke groep mannen bestaat die denken alles maar te kunnen doen zonder consequenties.
🍉
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door AppleMoose »

Hainje schreef: do 20 jan 2022, 23:23 John de Mol is een witte heteroseksuele cisman, natuurlijk heeft hij amper doorgehad wat er was.
Wat is dit nu weer voor een bullshitconclusie dan? :') Alsof alle witte heteroseksuele mannen doof stom en blind zijn en niet weten wat wel en niet gepast is bij de omgang met vrouwen :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door waldo79 »

En achteraf pratend is het makkelijk om de Mol met die uitspraken om zijn oren te slaan. Ik hoop dat het voor hem aanleiding is zijn maatschappelijke plicht als groot werkgever serieus te nemen.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Wat kijken we vandaag?

Bericht door isadora »

Wat is een cisman? Bestaan er ook cisvrouwen?

En waarom heeft de firma Mol niet gelijk een serie van dit debacle gemaakt?
Lijkt me een topper voor de tokkiezender SBS6.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 32 gasten