Het grote computertopic!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
erjeebee
Berichten: 1413
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Het grote computertopic!

Bericht door erjeebee »

TffpaA schreef: di 03 okt 2023, 15:30 Vooral dat continu dansen met 'u' en 'je' is bijna poëtisch.
Dat viel me ook meteen op. Geweldig.
Werk aan de winkel voor Google Translate. Kies voor je of u voor de hele tekst in plaats van de beslissing per zin te maken.

En de briljante details als
  • het Europol logo dat scheef staat
  • onder de tekst "Europol" van het logo dan "Europese Politiedienst" met tussen haakjes, voor de zekerheid, nog een keer "Europol"
  • de oprichtingsdatum, aantal werknemers en begroting, MET de wikipedia voetnoten 1 en 2 _O-
  • de volkomen kromme zin voorafgaand aan het email adres (je zal toch maar een poging op een minderjarige hebben gedaan)
Ik zou het in mijn broek doen van angst ende vrees het lachen bij het lezen van deze brief.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3473
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Tom024 »

Schijnbaar is er een nieuwe versie van Opera? Al mijn bladwijzers en instellingen kwijt, wtf. :| :| -0-
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Het grote computertopic!

Bericht door isadora »

Toch maar weer goed zo'n backup af en toe.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Het grote computertopic!

Bericht door isadora »

I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het grote computertopic!

Bericht door ODRAIL »

Soms vraag je je wel eens af hoe bepaalde instanties / bedrijven aan je email adres komen :s ?

Vanochtend kreeg ik een nieuwsbrief van mijn zorgverzekeraar ... en dit terwijl ik mijn mailadres nooit aan mijn zorgverzekeraar heb doorgegeven.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3473
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Tom024 »

isadora schreef: do 05 okt 2023, 19:15 Misschien helpt dit je op weg:
https://www.askvg.com/fix-opera-102-del ... k-profile/
*O* Danku! Je merkt pas wat je allemaal opslaat als bookmark als je het opeens niet meer hebt.

Wat een kutupdate dan zeg, daar heeft iemand zitten slapen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Suus »

ODRAIL schreef:Soms vraag je je wel eens af hoe bepaalde instanties / bedrijven aan je email adres komen :s ?

Vanochtend kreeg ik een nieuwsbrief van mijn zorgverzekeraar ... en dit terwijl ik mijn mailadres nooit aan mijn zorgverzekeraar heb doorgegeven.
Als je e-mailadres bekend is bij MijnOverheid dan weet de zorgverzekeraar dit waarschijnlijk ook.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het grote computertopic!

Bericht door ODRAIL »

Mijn e-mailadres inderdaad bekend is bij MijnOverheid. Maar dit geeft overige instanties nog geen vrijbrief om dit e-mailadres zomaar te gebruiken. We hebben toch een privacywet (AVG)?
Cas
Berichten: 885
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Cas »

Elke keer als je op MijnOverheid inlogt wordt expliciet gevraagd of je je gegevens wil delen met nieuwe instanties die zich hebben aangesloten bij het platform, zelfs als je daar (nog) niks mee te maken hebt. Zo wordt dat mij bijvoorbeeld ook gevraagd als ze in Echt-Susteren zich ook aansluiten ofzo. Je hebt dus gewoon de kans gehad om hier toestemming of geen toestemming voor te geven.
請勿靠近車門
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het grote computertopic!

Bericht door ODRAIL »

ODRAIL schreef: do 05 okt 2023, 19:50 Soms vraag je je wel eens af hoe bepaalde instanties / bedrijven aan je email adres komen :s ?

Vanochtend kreeg ik een nieuwsbrief van mijn zorgverzekeraar ... en dit terwijl ik mijn mailadres nooit aan mijn zorgverzekeraar heb doorgegeven.
Inmiddels heb ik mijn afgemeld voor de nieuwsbrief van de verzekeraar. De verwerking hiervan duurt maar liefst twee weken :shock: :s .
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Het grote computertopic!

Bericht door TffpaA »

Jemig. Succes in de tussentijd!
🗣
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het grote computertopic!

Bericht door ODRAIL »

Ja ... dank je. Je vraagt je af waarom dit niet sneller kan?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Suus »

Suus schreef:Gisteren al mijn apparatuur van de Ziggo vervangen. Meteen kunnen profiteren van de snelheidsverdubbeling die de Ziggo heeft doorgevoerd afgelopen maandag *O*

Ben benieuwd of ik het effect van de nieuwe Mediabox Next Mini van de Ziggo ook in mijn stroomrekening zie. Ik had nog een Horizon met een logo van de UPC :Y
We zijn een maand later. In het verbruik-overzicht van oktober 2023 staat dat ik 18 kWh minder stroom heb verbruikt dan in oktober 2022. Volgens mij hebben die nieuwe doosjes effect gehad.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Het grote computertopic!

Bericht door isadora »

Heb je nog lang-niet-gebruikte Google-accounts?
Tijd om eens in te loggen, want vanaf komende maand gaat Google de bezem door oude accounts halen.

https://www.makeuseof.com/log-in-to-you ... -deletion/
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Het grote computertopic!

Bericht door isadora »

Aan het oriënteren voor een nieuwe smartphone, vind ik de Fairphone.
When you buy the Fairphone, you pay a high price for a phone that should last you for a long time, all while it’s unclear how well the hardware will hold up over the next eight years. For our planet and for the sake of social responsibility, the Fairphone 5 is still the best smartphone choice you can make. You'll just have to consider how committed to the cause you really are before you pull the trigger on your purchase.
https://www.androidpolice.com/fairphone-5-review/

Eens even meer in verdiepen. :Y
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
VIRM
Berichten: 7627
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Het grote computertopic!

Bericht door VIRM »

Ik heb deze maand een nieuwe telefoon gekocht, nadat mijn vorige zes jaar (inclusief een batterijvervanging) is meegegaan. De batterij ging nu wel weer achteruit, dus de keuze gemaakt voor een nieuwe.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het grote computertopic!

Bericht door ODRAIL »

Goed ... vanmiddag een digitale zoektocht langs bedrijven en instanties (geen overheid) gedaan om er achter te komen hoe een analoge verhuizing het beste bij deze bedrijven en instanties te regelen.

Bij de meeste van hen ben ik er uit gekomen op welke manier dit geregeld is. Bij een klein aantal moet ik er nog even een telefoontje aan plegen.

Maar het meest schokkende is toch wel dat ik bij een uitgeverij van een tijdschrift waar wij al zeer lang lid van zijn een telefoonnummer aantrof dat al bijna dertig jaar niet meer in gebruik is. En dat terwijl ik pasgeleden (nog in 2024) contact met ze gehad heb met ons huidige telefoonnummer (dat al bijna dertig jaar wel in gebruik is :shock: :s .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het grote computertopic!

Bericht door ODRAIL »

Als vervolg op mijn bovenstaande bericht heb ik inmiddels een groot aantal mailcontactadressen omgezet naar een hotmail / outlook adres.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 174 gasten