Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
DDietzen
Berichten: 1321
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 12:58

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door DDietzen »

Toevallig (op de route) naar/vanuit Schiphol, Rotterdam of Eindhoven? Dan €10,50 bij Actievandedag: https://www.actievandedag.nl/actie-aanb ... heenreis-2 voor de heenreis en https://www.actievandedag.nl/actie-aanb ... -terugreis voor de terugreis.

Overigens denk ik dat je vraag beter van pas komt in het 'Korte vragen'-topic :wink:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6472
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ja, naar Rotterdam! Thanx (y)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21362
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

VIRM schreef:NS is ook gigantisch met die upgrades aan het strooien geweest in de Spoordeelwinkel, kerstcadeau voor vaste klanten en in de nieuwsbrief.
Dat kerstcadeau heb ik dan gemist. :o
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Toen ik Weekend Vrij had kreeg ik beduidend meer cadeautjes van NS toegestopt dan in de periode dat ik Altijd Vrij had en nu dat ik Dal Vrij heb. NS lijkt de reizigers die slechts beperkt of geen reisrecht hebben afgekocht op dat punt wat voor te trekken. Ik heb bijvoorbeeld ook al een tijd niets meer vernomen van de Streepje Voordeel-acties, waarbij abonneehouders bijvoorbeeld een maand lang korting kregen op kopjes koffie bij de Kiosk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10592
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Meltrain schreef:
VIRM schreef:NS is ook gigantisch met die upgrades aan het strooien geweest in de Spoordeelwinkel, kerstcadeau voor vaste klanten en in de nieuwsbrief.
Dat kerstcadeau heb ik dan gemist. :o
't Is nog geen kerst hoor.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tochjo »

Meltrain schreef:
VIRM schreef:NS is ook gigantisch met die upgrades aan het strooien geweest in de Spoordeelwinkel, kerstcadeau voor vaste klanten en in de nieuwsbrief.
Dat kerstcadeau heb ik dan gemist. :o
Zie www.ns.nl/upgrade.
cassie127
Berichten: 6592
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

Suus schreef:Toen ik Weekend Vrij had kreeg ik beduidend meer cadeautjes van NS toegestopt dan in de periode dat ik Altijd Vrij had en nu dat ik Dal Vrij heb. NS lijkt de reizigers die slechts beperkt of geen reisrecht hebben afgekocht op dat punt wat voor te trekken. Ik heb bijvoorbeeld ook al een tijd niets meer vernomen van de Streepje Voordeel-acties, waarbij abonneehouders bijvoorbeeld een maand lang korting kregen op kopjes koffie bij de Kiosk.
NS extra aan het begin: je krijgt iedere maand een extraatje. Nou inmiddels heb ik al een half jaar niets meer gehad. Heb zelf nu anderhalf jaar NS Flex en krijg wel netjes het blad spoor in de brievenbus. Maar heb tot nu toe slechts 1 actie gehad voor abonnementhouders
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
VIRM
Berichten: 7621
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Ik had mij aangemeld voor NS Extra vanwege de cadeautjes (de check-out service heb ik vanwege OV Chip Plus niet nodig), maar kreeg aan het begin alleen een eersteklas upgrade en een meereiskaart.
Bij Weekend Vrij kreeg ik in het verleden wel eens meereiskaarten. Als de marketingafdeling even goed abonnementen leert kijken, hadden ze kunnen weten dat dit niet zo heel zinvol was.
Laatst gewijzigd door Ardan op zo 22 dec 2019, 01:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Leesbaarheid: vorige post niet geheel quoten.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21362
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Fallon Sherrock. *O*
Nadat ze in de eerste ronde al de eerste vrouw ooit was die een wedstrijd won op het WK Darts van de PDC, won ze vanavond in de tweede ronde van Mensur Suljovic, de nummer 11 van de wereld. *O* Scorend kan het nog wat beter, maar met 69% op haar dubbels was haar scoringspercentage fantastisch.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
diederickx
Berichten: 1639
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door diederickx »

Wat een onzinnige voetnoten in het spoorboekje van NMBS.
[1] stopt in Verviers-Centraal ipv Verviers-Centraal
[2] stopt in Pepinster ipv Pepinster
(tabel 37 maandag-vrijdag).
Stefan
Berichten: 4305
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

DDietzen schreef:Toevallig (op de route) naar/vanuit Schiphol, Rotterdam of Eindhoven? Dan €10,50 bij Actievandedag: https://www.actievandedag.nl/actie-aanb ... heenreis-2 voor de heenreis en https://www.actievandedag.nl/actie-aanb ... -terugreis voor de terugreis.
Dank hier voor trouwens, heb er dankbaar gebruik van gemaakt. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21362
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Ik hoef dit (kalender)jaar niet meer om 6:00 uur op te staan. *O* Ik werk alleen komende vrijdag nog, maar dan werk ik thuis.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Ik mag nog twee keer om 5.30 uur opstaan dit jaar en nog een keer tot 23.00 uur werken.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6472
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ik hoef het hele jaar niet meer te werken 8-)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39193
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Ik hoef eveneens heel het jaar niet meer te werken, en vandaag ook al niet meer trouwens.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
JothamvW
Berichten: 1228
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door JothamvW »

Pff; geluksvogels.

Ik moet morgen en 30 en 31 december nog; en waarschijnlijk ga ik ook nog ergens deze week thuiswerken.


Maar ja, of die euro's voor die uren nou meer waard zijn dan mijn vrije tijd?... -o- :roll:


Aan de andere kant; als ik het niet deze week thuis doe moet ik het alsnog volgende week op kantoor doen en levert het nog meer stress op... :(
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Daantje schreef:Ik hoef het hele jaar niet meer te werken 8-)
Ik hoef nooit meer te werken *O*

Althans, de kans dat ze er ooit nog heel hard achteraan gaan zitten acht ik niet heel groot.

Maar ik wil wel graag nog werken, dus ik ga af en toe nog maar even seinhuiswachter spelen :Y
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Stelletje parttimers :') Ik werk kerstavond, eerste kerstdag, tweede Kerstdag, 28, 29, 30 december én 1 januari -o- Nou jullie weer :pos:
Ik doe ook maar wat
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

..jajaja.. en dan vanaf 2 januari 3 weken vrij zeker.. (want dat is toch al een magere maand.. :wink: ) :)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Was het maar zo'n feest, iémand moet die guppies op de vloer aansturen :')
Ik doe ook maar wat
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Oww.. maar dat kan toch vanuit de luie stoel. (A) :wink:

Nou, sterkte dan maar, hopelijk vloeien de fooien rijkelijk de pot in met deze feestdagen. :wink:
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3267
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

Ardan schreef:Stelletje parttimers :') Ik werk kerstavond, eerste kerstdag, tweede Kerstdag, 28, 29, 30 december én 1 januari -o- Nou jullie weer :pos:
Ik zal zwaaien als ik langskom 1e kerstdag :Y
Verder nu aan het werk, 1e kerstdag avond, 2e vrij, 3e dagdienst, 28 weer vrij, 29e werken, 30e vrij, en dan de 31e en 1 januari vroege diensten. *O*
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

Ik heb in mijn bijbaantje gister gewerkt, vandaag, vrijdagavond en dan oudjaarsdag nog *O* . Daarna volgende week vrijdag de ochtend en paar uurtjes op zondag :mrgreen:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21362
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Ardan schreef:Stelletje parttimers :') Ik werk kerstavond, eerste kerstdag, tweede Kerstdag, 28, 29, 30 december én 1 januari -o- Nou jullie weer :pos:
Ik werk gewoon 36 uur per week (= bij ons fulltime), maar op de feestdagen (25 december en 26 december en 1 januari) zijn we allemaal vrij en voor de rest heb ik nog wat openstaande vakantiedagen gebruikt. :wink:

Ik merkte al wel dat veel aannemers een kerstvakantie van twee weken hebben, want ik probeerde gisteren iemand te bellen en kreeg toen de voicemail dat ze tot 6 januari dicht zijn. :')
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
VIRM
Berichten: 7621
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Ik mag 6 januari weer aan de bak, dus lekker twee weken vrij. *O*
Beul van de blindegeleidelijn
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 164 gasten