Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
umbusko
Donateur
Berichten: 5313
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Groeten vanaf de Betuweroute! *O*
ICE wordt omgeleid, impulsbeslissing dus om even een nieuw stukje spoor af te strepen. Moest er wel even flink voor sprinten!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Groeten terug! We rijden nu Arnhem binnen *O*
umbusko
Donateur
Berichten: 5313
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Inmiddels zit ik in de Bistro van de 129. Terug gaat het weer via de normale route.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ik zit in de 127, as we speak scheuren we door Oberhausen-Holten.
umbusko
Donateur
Berichten: 5313
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

De Pommes zijn op, overigens. Het zou ook weer eens niet. :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

De bistro van de IC 2321 had ze maandag want de persoon voor mij bestelde ze, zelf kwam ik alleen voor een kop koffie. Ik kreeg overigens bij mijn meeneembeker een echte lepel om de melk erin te roeren in plaats van een houten roerstaafje :D

Oja, en de IC 2321 slaat vanwege de sloop van de overkapping van station Oberwinter Köln Hbf en Bonn Hbf over, en alleen via een kleine mededeling kom je er achter dat deze als alternatief in Köln Messe/Deutz en Bonn-Beuel stopt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
umbusko
Donateur
Berichten: 5313
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Ach, ze hadden tenminste servies dit keer. :') En wat ze wel hadden was lekker. Ik heb in de zomer in een ICE de DB-meeneembeker gekocht; ben er erg tevreden over. :D
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

De Coen Edwin & Sander Show zendt vanmiddag uit vanuit een geïmproviseerd café (met alcoholvrij bier) op Utrecht Centraal. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

Morgen "even" op en neer naar Augsburg :')
Met de EC om 0817 uit Keulen heen, 20:03 ICE met overstap in Frankfurt terug..
Even de groepsooievaar brengen naar een kameraad die vader geworden is *O*
umbusko
Donateur
Berichten: 5313
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

umbusko schreef:Uit een stapel oude papieren is hier in huis een dienstregelingsboekje van lijn 20a Maastricht-Hasselt van De Lijn uit 2001 opgeduikeld.
Uit dezelfde bron kwam nog een dienstregeling uit 1999 van Interliner 420 Sittard-Maastricht-Aachen. Die was iets makkelijker te scannen, dus dat heb ik ook maar even gedaan, voor de liefhebbers. Klik.
De stapels zijn inmiddels doorgenomen, dus ik denk dat het hierbij blijft aan dienstregelingen voorlopig. :Y Wel heb ik vandaag het nieuwe busboekje van Maastricht gekocht, inclusief lijnennetkaart, maar dat ga ik niet scannen, dat koop je lekker zelf maar. :P
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

marvinkok schreef:Morgen "even" op en neer naar Augsburg :')
Met de EC om 0817 uit Keulen heen, 20:03 ICE met overstap in Frankfurt terug..
Even de groepsooievaar brengen naar een kameraad die vader geworden is *O*
Zwaai je ff? Ik ga, zoals het er nu uitziet, even een kijkje nemen bij mijn collega's in Nürnberg *O*
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

Ik zwaai altijd (A)
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1492
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door JordiBrabant »

Mag ik even kwijt dat het zeer vervelend, zeg maar gerust kut, is om heel hard door je enkel te gaan. Ik maakte gisteren een misstap op een trottoirband en nog steeds kan ik maar amper lopen, meestal wordt het eerder beter.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dus door je enkel is kut? Dan heb ik toch iets gemist bij de biologie, maar dat verklaart misschien wel waarom de tjikkies altijd lachen... :oops:
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door MdJ »

JordiBrabant schreef:Mag ik even kwijt dat het zeer vervelend, zeg maar gerust kut, is om heel hard door je enkel te gaan. Ik maakte gisteren een misstap op een trottoirband en nog steeds kan ik maar amper lopen, meestal wordt het eerder beter.
Koelen met een coolpack, of als alternatief: diepvrieserwtjes, rösti (los, niet de rondjes) met een theedoek eromheen.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10553
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

marvinkok schreef:Even de groepsooievaar brengen naar een kameraad die vader geworden is *O*
Hm..."groepsooievaar"...

Hoe zat het ook alweer? De ooievaar komt een kindje brengen. Dat gebeurt een maand of negen nadat — om het niet al te ingewikkeld te maken — een heteropaar sex heeft gehad. Heb ik wat gemist, en heet een dergelijke ooievaar dan ook wel paarooievaar? En hoe weet die kameraad die nu een groepsooievaar cadeau krijgt eigenlijk dat ie de vader is? Of hebben jullie daar met de groep om zitten klaverjassen? Vragen, vragen...

(A)
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10553
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

MdJ schreef:Koelen met een coolpack, of als alternatief: diepvrieserwtjes, rösti (los, niet de rondjes) met een theedoek eromheen.
Klinkt smakelijk, maar soms kan een bezoekje aan de röntgenfotograaf ook geen kwaad. Krijgt ie misschien wel hip roze gips!
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Als je nog op een enkel kan staan is deze eigenlijk nooit gebroken. Een gebroken enkel doet enorm zeer.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dokter Suus has spoken! :Y
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1492
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door JordiBrabant »

trolly schreef:Klinkt smakelijk, maar soms kan een bezoekje aan de röntgenfotograaf ook geen kwaad. Krijgt ie misschien wel hip roze gips!
De doktersassistente zei gisteren dat het eigenlijk niet nodig was, maar als ik zou willen wel linea recta een verwijzing kon krijgen. De reden die ze daarvoor aangaf was precies wat Suus zei, ik kan er nog mee staan, alleen het lopen en belasten doet pijn. Een drukverband, al is het maar voor de placebo, is natuurlijk wel fijn om te krijgen.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Het hangt ook wel af van de aard van de breuk: ik ben in recente maanden het levende bewijs geweest dat je kan lopen op een enkelbreuk. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Maargoed, ook pas nadat je maanden in een rolstoel de spoorlijn Alphen - Utrecht en omgeving onveilig had gemaakt :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

trolly schreef:
marvinkok schreef:Even de groepsooievaar brengen naar een kameraad die vader geworden is *O*
Hm..."groepsooievaar"...

Hoe zat het ook alweer? De ooievaar komt een kindje brengen. Dat gebeurt een maand of negen nadat — om het niet al te ingewikkeld te maken — een heteropaar sex heeft gehad. Heb ik wat gemist, en heet een dergelijke ooievaar dan ook wel paarooievaar? En hoe weet die kameraad die nu een groepsooievaar cadeau krijgt eigenlijk dat ie de vader is? Of hebben jullie daar met de groep om zitten klaverjassen? Vragen, vragen...

(A)
De ooievaar is van de vriendengroep, niet te moeilijk denken :Y

Overigens ken ik ook een vriendengroep die hadden een doorgeefschaap... Bij elke verjaardag wisselde hij van eigenaar. Degene waarbij hij het loodje legde moest een barbecue organiseren en een nieuw schaap regelen :')
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Suus schreef:Maargoed, ook pas nadat je maanden in een rolstoel de spoorlijn Alphen - Utrecht en omgeving onveilig had gemaakt :wink:
Nou, dat is dus de grap. De rolstoel was 10 maanden de deur uit. Matige klachten hielden aan, foto's werden gemaakt, en verhip: één breuk was achtergebleven. Die is dus vorige week hersteld, dus in de afgelopen maanden heb ik rustig op een enkelbreuk rondgewandeld. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Hoe is die hele ongein met je enkel nou gebeurd eigenlijk?
Ik doe ook maar wat
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 gasten