Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50924
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Hoewel de officiële herdenking is afgelast, was ik om 13:30 toch even bij de één minuut stilte ter nagedachtenis aan de slachtoffers van het Britse bombardement op Rotterdam-West van 31 maart 1943.

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3476
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

:pos: Min of meer als enige zo te zien?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50924
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Er stonden nog circa 15 mensen en een persfotograaf rechts buiten beeld, die wou ik uiteraard niet op de foto hebben.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3476
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Vandaag weer wat bijgeleerd: schijnbaar zijn ovulatiethermometers een ding. Ik heb in ieder geval per ongeluk zo'n ding in huis gehaald.
Chrysa
Berichten: 8004
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

En, ovuleer je al?

Zelf maar eens naar de apotheek gegaan, hoewel ik me opzich prima voel toch maar even gebeld. Uiteindelijk hebben ze wat ik nodig had op het dak van mijn auto gezet zodat ik het erna zelf kon pakken. :pos:
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10601
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Wat had je nodig?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12835
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Medicijnen, duh!
🍉
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10601
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Ze verkopen daar anders ook andere spulletjes hoor. Ovulatiethermometers, bijvoorbeeld.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Chrysa
Berichten: 8004
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Oh? Hier in Brabant doen ze alleen aan pillen.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3476
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Ik moet nog veel leren voor ik kan ovuleren ben ik bang...


Hier in Brabant hebben ze kennelijk ook ovulatiethermometers. Maargoed, had een thermometer nodig en ik ben kennelijk niet de enige met die behoefte. Deze doet het kunstje ook, zullen er maar zeggen.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13042
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

We hebben op de zaak besloten vanaf donderdag weer beperkt open te gaan voor afhaal. Vind het ook wel prima, heb het thuis wel een beetje gezien eigenlijk :')
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39208
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Kan ik me wel wat bij voorstellen ja. Ik ben er zelf ook wel blij mee in elk geval nog de werkroutine te hebben in deze tijd, dat geeft tenminste nog wat afleiding anders zou ik ondertussen ook gillend gek geworden zijn.

Nou kom ik op deze manier natuurlijk nooit van de overtollige verlofdagen af (had er nog een stel van vorig jaar over), maargoed, er zijn wel grotere problemen momenteel.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8866
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Bij ons thuis hebben we bijna alle ruimtes al opgeruimd. :')
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dat ik met mijn Roemeense maat, in een Roemeense truck, Hertogjes aan het drinken ben *O*

Ben ik toch nog een klein beetje op reis :Y
Stefan
Berichten: 4307
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

Ben toch blij dat ik in deze tijd in het OV werk eigenlijk... Mijn dagen zijn eigenlijk min of meer 'normaal'.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Durashift
Berichten: 5661
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

^^^ Ja, als vaste kracht wel.. maar je collega's die de flexibele schil vormden.. dan??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Staan jullie stil in NL, neem ik aan?

Want dubbel bemand rijden / passagieren is vanwege dat virus haast niet meer toegestaan.. :wink:
TimoD
Berichten: 211
Lid geworden op: do 10 mei 2018, 09:10
Locatie: Utrecht/Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TimoD »

Durashift schreef:^^^ Ja, als vaste kracht wel.. maar je collega's die de flexibele schil vormden.. dan??
Die zitten thuis, zonder werk. Gelukkig heb ik nog twee studies en wat huisgenoten om me mee te vermaken.
jelmerrr
Berichten: 1811
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

Mijn opleiding heb ik thuislessen, inmiddels ook voor stage weer bezig dingen op te pakken en mijn bijbaan in de supermarkt dus alleen de voetbal valt weg (en wordt vervangen door extra werken)
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Durashift schreef: Staan jullie stil in NL, neem ik aan?

Want dubbel bemand rijden / passagieren is vanwege dat virus haast niet meer toegestaan.. :wink:
Bier drinken en rijden volgens mij ook niet, dus hij staat om de hoek van m'n crib geparkeerd ja. *O*
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6473
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ik ben ook wel blij dat ik een vitaal beroep heb en nog drie dagen in de week op het lab werk en mensen om me heen heb. Ik werk voorlopig de vrijdagen thuis en vind het na drie dagen wel weer fijn om even ergens heen te mogen.
dennistd
Berichten: 5550
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Stefan schreef:Ben toch blij dat ik in deze tijd in het OV werk eigenlijk... Mijn dagen zijn eigenlijk min of meer 'normaal'.
Dat wel, maar er zit echt vrijwel niemand in de bus... Het maakt het werk er niet leuker op in elk geval vind ik :|
Stefan
Berichten: 4307
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

De trams (de Utrechtse sneltram) beginnen wel steeds drukker te worden, maar ik zeg eerlijk.. ben blij als alles eindelijk voorbij is.

Enige voordeel is dat er geen files meer zijn, scheelt me soms echt ruim een half uur reistijd. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3476
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Het vraagt een hoop van mensen inderdaad. Als je allebei wekenkang thuis werkt, eventueel nog een stel kinderen erbij, moet je het toch op de een of andere manier gezellig weten te houden.

Ik ga vrijdag weer aan de slag na 1,5 week thuis te hebben gezeten. Dat is lang zat.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Tsja. Ik ben blij dat ik kindvrij ben. Ook blij dat ik samenwoon, want dit helemaal alleen moeten uitzitten was ook wel zwaar geweest.

Ik werk inmiddels bijna 3 weken thuis. Ik doe werk dat prima vanuit huis gedaan kan worden, al zorgt de afstand tot collega's ervoor dat de voorraad aan werk ook snel op begint te raken.

Toch houd ik me gewoon aan de richtlijnen. Tot 28 april ben ik in ieder geval van plan vanuit huis te werken. Daarna zien we wel weer.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6037
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Ik woon wel alleen, maar vind het niet echt zwaar. Nou ben ik van nature ook wel een huismus, dus dat scheelt wel denk ik.
Ik ben nu even vrij ivm tentamens, maar ik word er wel een beetje gek van dat ik niet weet wanneer en waar ik moet werken, omdat mijn eigen groep gesloten is en we nu de gaten op de andere groepen moeten invullen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten