Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1499
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door JordiBrabant »

*O* Gefeliciteerd! *O*
Maar hoe krijgen wij nu te horen als er wéér een probleem met een brug in Alphen aan de Rijn is, of problemen met de [serie=Intercity|2020|Utrecht Centraal - Leiden Centraal8800[/serie] of tram 22?
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Via Koekel?
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13193
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Aking schreef:Naar de Warande? *O* Of naar de L-flat? :')
Ik zou nog liever in Rotterdam gaan wonen dan in de L-flat, maar het wordt de Warande. :wink:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Het uitzicht was anders best prima, maargoed. Nu kun je er tegenaan kijken zo'n beetje *O* :')
Cas
Berichten: 885
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cas »

Gefeliciteerd! Warande is best een prima plek om te wonen, zeker als je op de Uithof studeert.
請勿靠近車門
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50910
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik zie geen verschil tussen Alphen Noord en Zeist. Plekken die vooral goed zijn voor coming of age romans.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13193
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Mijn bezoeken aan de Hoogvliet moeten worden vervangen door bezoeken aan de Jumbo, maar verder is Zeist inderdaad niet heel erg anders. :P
Cas schreef:Gefeliciteerd! Warande is best een prima plek om te wonen, zeker als je op de Uithof studeert.
Dat was ook de reden om liever naar Zeist te gaan, dan om een kamer te zoeken in de richting Overvecht: ik ben nu minder dan een kwartier onderweg op de fiets, Tuindorp-West is al 20 minuten.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Gefeliciteerd Z2N! Ik hoop voor je dat er een lift is? :mrgreen:
Ik doe ook maar wat
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3470
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Zeist is sowieso een fijne plek vind ik. Succes met je verhuizing, dat is hoe dan ook een kutklus...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50910
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Wubbo schreef:
Suus schreef:Niemand weet waar Poetin is. Hij is al weken niet meer gezien in het Kremlin of in Moskou.
Kim Jong Un is ook al een tijdje kwijt. Hij heeft gezondheidsproblemen of is geopereerd, dat is niet helemaal duidelijk.
Nu zou hij dood zijn: https://www.telegraaf.nl/nieuws/8371314 ... -overleden
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
teun
Berichten: 1509
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door teun »

Ik ben de afgelopen week ook druk met hospiteren rond het Utrechtse geweest maar lukken wil het niet echt :')
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Tom024 schreef:Zeist is sowieso een fijne plek vind ik.
Ja nee, ik had de klik niet echt geloof ik :') Blij dat ik weer terug ben in me stadsie *O*
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10581
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Lijkt me beter voor iedereen :Y
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10581
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Suus schreef:
Wubbo schreef:
Suus schreef:Niemand weet waar Poetin is. Hij is al weken niet meer gezien in het Kremlin of in Moskou.
Kim Jong Un is ook al een tijdje kwijt. Hij heeft gezondheidsproblemen of is geopereerd, dat is niet helemaal duidelijk.
Nu zou hij dood zijn: https://www.telegraaf.nl/nieuws/8371314 ... -overleden
Is Poetin ondertussen al teruggevonden? De wereld blijft onbestuurd achter op die manier. Zelfs Trump lijkt een beetje de weg kwijt te zijn -o-
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
dennistd
Berichten: 5544
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Ardan schreef:Gefeliciteerd Z2N! Ik hoop voor je dat er een lift is? :mrgreen:
En let dan wel op dat Aking niet in de buurt komt :X
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Toch ben je het veiligst als je mét mij in de lift staat :Y
VIRM
Berichten: 7615
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Z2N schreef:Goed nieuws: vanaf 1 juli 2021 komt er in Nederland 15 cent statiegeld op plastic flesjes met een inhoud van minder dan 1 liter. :pos: (nu.nl)
Goede ontwikkeling inderdaad! Maar ik snap het nog steeds niet waarom mensen zwerfafval veroorzaken: zo moeilijk is het toch niet je afval bij je te houden totdat je een prullenbak tegenkomt?

En gefeliciteerd met het nieuwe onderkomen!
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13193
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Niet iedereen is zo goed van geest. (A)

Overigens zie ik hierin ook een goede stap richting het algeheel beperken van het gebruik van plastic flesjes voor eenmalig gebruik, en een stap richting het vaker hervullen van flesjes. Ikzelf gebruik eigenlijk nooit meer losse flesjes, sinds ik onderweg altijd wel ergens langs een plek kom waar ik mijn dopper kan aftoppen.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10581
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Is iemand anders in dat kader de tendens opgevallen het gebruik van wegwerpflesjes terug te dringen door een vloed van herbruikbare plastic flesjes over de mensheid uit te storten? Misschien ligt het aan mij, maar plasticverbruik reduceren door meer plastic te produceren is in mijn ogen een tamelijk bizarre paradox.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Jamaar de herbruikbare plastic flesjes gaan natuurlijk langer mee dan de niet herbruikbare plastic flesjes en worden anders op zijn minst vaker hergebruikt :Y *O*
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door STF »

Vanmiddag belde de dealer om door te geven dat de nieuwe auto voor mijn moeder drie weken eerder dan gepland komt, op de website van Dacia staat juist aangegeven dat je rekening moet houden met de nodige weken vertraging vanwege het corona-virus.

Die in de verkeerde kleur geleverde kwam destijds twee maanden te laat, de her-bestelling is na twee weken geannuleerd dus valt weinig over te zeggen en die waar ik daadwerkelijk in rij kun je eigenlijk ook niet mee tellen voor de statistiek want heeft bij uitzondering voorrang gekregen in de fabriek dus had sowieso vier tot zes weken minder levertijd dan gebruikelijk is.
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Ik slaap met mijn raam open omdat mijn kamer belachelijk warm wordt overdag. Moet wel kunnen in dit kleine stille dorp toch?

Waar word ik wakker van om half 5 's nachts? Twee parende egels onder mijn raam. :') -o- Daar had ik nou net geen rekening mee gehouden.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10581
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Prikkelend :')
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Chrysa schreef:Ik slaap met mijn raam open omdat mijn kamer belachelijk warm wordt overdag. Moet wel kunnen in dit kleine stille dorp toch?
Omdat ik een plat dak heb, is het bij mij boven ook vrij snel warm. In de slaapkamer heb ik daarom een plafondventilator opgehangen boven het bed, ideaal voor de warme nacht. Kost je een keer 100 euro bij de bouwmarkt, maar ik vind het ideaal. En ondanks dat het hier in de buurt muisstil is, slaap ik toch altijd met oordopjes in. Geen buurman die zich in het tijdstip vergist om te gaan grasmaaien die mij wakker krijgt. :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten