Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

ArrivaBas schreef:Moest vandaag om 8:00 beginnen. De Jumbo is hier echt nagenoeg uitgestorven op Tweede Kerstdag. De klanten die er zijn hebben meestal niet meer dan een mandje vol.
Ik stond om 16:00 vijf minuten in de rij voordat ik de Jumbo in mocht. Maar ze hadden nog wel mijn favoriete La Place walnotenbrood *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Timon91
Berichten: 871
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 14:24
Locatie: Arnhem

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Timon91 »

webguy schreef: za 26 dec 2020, 20:39 Oudjaarsdag moet ik om 15:30 oude huurwoning leeg opleveren. Ook een leuk klusje
Ha, ik ben een dag eerder aan de beurt... Vandaag al het laminaat eruit gehaald en de hele toko schoongemaakt. In ieder geval weer wat pas verkregen kerstgrammetjes eraf gewerkt :') Succes ermee!
Mijn Flickr account.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15353
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Aan allen die pas verhuist zijn veel woongenot in jullie nieuwe woning :pos: ;) .
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10589
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Van dit bericht wordt ik bijna fysiek misselijk. Wat een treurige benepenheid.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
en-es
Berichten: 4468
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Vrij bizar inderdaad.
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Tja, het wordt nu duidelijk.. de uitkomsten van al die voornemens van ministeries en andere overheden om tot een betere informatie uitwisseling te komen.

Dat bureau inlichtingen is al in 2001 door Sociale Zaken opgericht.
Gebruikersavatar
Pascal1998
Berichten: 682
Lid geworden op: ma 30 jun 2014, 16:18
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Pascal1998 »

Ik wil even iets kwijt en dat is dat ik een User wiki heb gemaakt, met natuurlijk waarom ik het OV zo leuk vind, maar ook wat details van mijn historie met mijn OV hobby en hoe je mij kan spotten voor het Welke OVNL’er heb jij gespot topic? Heb namelijk wel een vrij duidelijke kledingstijl Afbeelding

https://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Gebruiker:Pascal1998
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3471
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Terneuzen krijgt eigen letters (en neuzen) waar je mee op de foto kunt

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/124 ... -foto-kunt

Vermoedelijk heb ik al een bestemming voor een reisje, wanneer dat weer mag. *O*
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Hatsjiekiedee, zo gaan die dingen.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10589
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Tom024 schreef: wo 30 dec 2020, 12:02 Vermoedelijk heb ik al een bestemming voor een reisje, wanneer dat weer mag. *O*
Als ze in TER👃👃 de neusbedekking weer verwijderd hebben, bedoel je?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3471
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Als alle👃👃 dezelfde kant opstaan, is dat een fluitje van een cent, toch?
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10589
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Ik help het je hopen, maar je weet nooit wat voor s👃 ons nog te wachten staat...
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik sta met afgedekte en in de rij voor de oliebollenkraam. Gaat snel, sta hier pas 20 minuten en ik denk dat ik wel binnen 20 minuten aan de beurt ben.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM
Berichten: 7619
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

trolly schreef: ma 28 dec 2020, 20:00 Van dit bericht wordt ik bijna fysiek misselijk. Wat een treurige benepenheid.
Het is ook raar, want dit zal vast niet het enige geval zijn waarbij iemand in de bijstand wordt ondersteund door familie. Niet om het goed te praten, maar diezelfde politiek die nu verontwaardig is, heeft wel ingestemd met deze wet.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13195
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Dit zou ook waarschijnlijk geen groot nieuws zijn geweest, als er niet net een atoombom van een eindrapport van de commissie kindertoeslagaffaire gepubliceerd was. Nu nog twee weken ophef, na het kerstreces bespreken in de Tweede Kamer, en daarna kan het zo de verkiezingscampagnes in.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Suus schreef: wo 30 dec 2020, 15:49 Ik sta met afgedekte mond en neus in de rij voor de oliebollenkraam. Gaat snel, sta hier pas 20 minuten en ik denk dat ik wel binnen 20 minuten aan de beurt ben.
En zojuist het pushbericht dat dé oliebollenkraam van Rotterdam morgen dicht blijft, de kraam is te klein om de vraag aan oliebollen aan te kunnen. Maar goed, ik heb mijn voorraad binnen *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1971
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Anne »

Ik was vanmiddag even op Scheveningen. Dan ook even langs het strand.
Wel een vreemd gezicht vanaf het Noorderhavenhoofd, zo weinig activiteit op het strand op de dag voor oudjaarsdag.

Afbeelding
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3471
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Suus schreef: wo 30 dec 2020, 17:40
Suus schreef: wo 30 dec 2020, 15:49 Ik sta met afgedekte mond en neus in de rij voor de oliebollenkraam. Gaat snel, sta hier pas 20 minuten en ik denk dat ik wel binnen 20 minuten aan de beurt ben.
En zojuist het pushbericht dat dé oliebollenkraam van Rotterdam morgen dicht blijft, de kraam is te klein om de vraag aan oliebollen aan te kunnen. Maar goed, ik heb mijn voorraad binnen *O*
Ah, je hebt er een Afbeeldingje voor? *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Uiteraard. En dat hebben er meer, want om 17:30 stopte Richard met bakken (was al om 2:00 begonnen) en voor 18:00 was hij stijf uitverkocht (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15353
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Ondanks een nationaal vuurwerk (verkoop) verbod lijkt het hier in Rotterdam Nesselande al een paar avonden wel een oorlogsgebied :shock: :s .
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8852
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

In Dordrecht is het elke avond raak met stevige knallen, maar hier in Vaals is het juist lekker rustig. Mijn hond is dankzij het vuurwerkverbod in elk geval meer zichtbaar dan rond normale jaarwisselingen. :Y *O*
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
dennistd
Berichten: 5544
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Suus schreef: wo 30 dec 2020, 15:49 Ik sta met afgedekte Afbeelding en Afbeelding in de rij voor de oliebollenkraam. Gaat snel, sta hier pas 20 minuten en ik denk dat ik wel binnen 20 minuten aan de beurt ben.
Wij kregen vanmiddag een telefoontje dat we de oliebollen op konden halen bij m'n tante. Helemaal geen wachtrij :mrgreen:
VIRM
Berichten: 7619
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

ODRAIL schreef: wo 30 dec 2020, 21:26 Ondanks een nationaal vuurwerk (verkoop) verbod lijkt het hier in Rotterdam Nesselande al een paar avonden wel een oorlogsgebied :shock: :s .
Gelukkig woon ik niet in een oorlogsgebied rond Oud en Nieuw (wel af en toe een knal). Maar ik hoor vooral ' avonds wel hardere knallen dan normaal die verderop uit de stad komen.

Los van Corona lijken we heel langzaam richting een algeheel vuurwerkverbod toe te gaan. Ben ik best een voorstander van, waarbij ik dan hoop dat gemeenten zelf mooie vuurwerkshows organiseren. Beperkte afsteektijden op 31 december en 1 januari zijn op zich een goed compromis, maar dat blijkt toch best lastig voor veel mensen...
Beul van de blindegeleidelijn
en-es
Berichten: 4468
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Hier en daar hoor ik ook vuurwerk. Heb rond 9.00 mijn boodschappen gedaan en blijf de rest van de dag binnen.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3471
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

VIRM schreef: do 31 dec 2020, 11:15
ODRAIL schreef: wo 30 dec 2020, 21:26 Ondanks een nationaal vuurwerk (verkoop) verbod lijkt het hier in Rotterdam Nesselande al een paar avonden wel een oorlogsgebied :shock: :s .
Los van Corona lijken we heel langzaam richting een algeheel vuurwerkverbod toe te gaan. Ben ik best een voorstander van, waarbij ik dan hoop dat gemeenten zelf mooie vuurwerkshows organiseren. Beperkte afsteektijden op 31 december en 1 januari zijn op zich een goed compromis, maar dat blijkt toch best lastig voor veel mensen...
NRC had deze week een stuk over mensen die acht uur rijden om in Polen voorwerk te kunnen kopen. De conclusie van een van de mannen die aan het woord kwamen was wel treffend:
Hoe de jaarwisseling ook verloopt, we kunnen het niet goed doen. Als het uit de hand loopt, zeggen tegenstanders: zie je, permanent verbieden. Als iedereen zich netjes gedraagt zeggen ze: zie je, een verbod helpt. Ze hebben ons al schaakmat gezet.”
Ik ben voorstander van een algeheel verbod, maar ben wel bang dat dit weer net zo'n splijtzwm wordt als bijvoorbeeld zwarte piet.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 177 gasten