Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

Hahaha grappig! Ik ben zelf meer een liefhebber van de kroket of bamischijf.
Gebruikersavatar
Pascal1998
Berichten: 682
Lid geworden op: ma 30 jun 2014, 16:18
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Pascal1998 »

Nee hoor, voor mijn gewoon een frikandel en een Kroket als tweede keus
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8837
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Als Dordtenaar moet ik dat uiteraard vieren. *O*
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Michael »

Jij eet vandaag dus de hele dag frikandellen? :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Of kroketten met stukjes frikandel? Of een oliedel. Een frikandellenvlaai. Frikandelsalade op de boterham.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

Ew Suus, laat mij niet overgeven ahahaha.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13183
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Als je dan een stuk vlees moet vieren, waarom dan de Frikandel? Neem dan ten minste een stuk vlees dat wél echt lekker is, en niet alleen doordat het druipt van het vet en bedekt is met zoveel mogelijk saus en uitjes. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Objectief zijn er zoveel lekkerdere worsten. Maar dan heb ik liever een goede hamburger. Meer op Burger Bar niveau dan McDonalds.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3028
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door nvdw »

Ja hallo Z2N, het is hier geen Fransozië met vierendertig smaak-, reuk-, geur- en AOC-commissarissen die heel gewichtig gaan lopen zitten doen over een stukkie dood vlees. Het komt er allemaal via hetzelfde gat weer uit, in je maag hangen toch geen schilderijtjes. Vreten en niet mauwen.

WIJ ZIJN NEDERLAND etc (hier emoji’s van tractors en de Luxemburgse vlag)
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

_O- _O_
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13183
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

nvdw schreef: do 04 feb 2021, 13:24 WIJ ZIJN NEDERLAND etc (hier emoji’s van tractors en de Luxemburgse vlag)
In mijn hoofd hoor ik nu WIJ WIL-LEN GOOR VLEES, WIJ WILLEN GOOR VLEES!!1! Die Luxemburgse vlag mag je dan wel houden. :Y
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Rustig aan. Volgend jaar wordt de frikandel 67 en dan gaat hij met aow. Zijn we er vanaf ;-)

(Alhoewel ik net weer een nieuwe arbeidsovereenkomst naar een 69-jarige man stuur...)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Suus schreef: do 04 feb 2021, 12:58 Frikandelsalade op de boterham.
Die vond ik nog verrassend goed te eten, maar dat lag eerder aan de ui en currypoeder dan de smakeloze stukjes vlees.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Ik heb ook liever een kroket dan een frikandel. :Y
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

Ik moest vandaag toevallig in Dordrecht zijn en heb genoten van een vettige smalle Frikandel van de Bram. Nu onderweg in de Waterbus naar huis.
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1971
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Anne »

Z2N schreef: do 04 feb 2021, 13:11 Als je dan een stuk vlees moet vieren, waarom dan de Frikandel? Neem dan ten minste een stuk vlees dat wél echt lekker is, en niet alleen doordat het druipt van het vet en bedekt is met zoveel mogelijk saus en uitjes. (A)
Tja .... vleesafval moet je wel extra smerig maken met allerlei kleffe sausjes.
:X
VIRM
Berichten: 7601
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Mag ik even kwijt dat over het algemeen de hondenbezitters in de wijk de uitwerpselen van hun beestjes netjes opruimen. Maar er zit er ééntje tussen (geen idee wie) die dat pertinent weigert te doen. Lekker als dat gewoon midden op de stoep ligt... -o-
Beul van de blindegeleidelijn
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Dat volk word je letterlijk schijtziek van.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Ondanks dat ik ruim een uur te laat was op de hospi door een foutje van mij bij het in de juiste trein stappen, heb ik wel de kamer gekregen *O* . Daarmee ga ik na bijna 15 jaar uit Bosch en Duin terug naar mijn geboortestad Rotterdam. Het Wijnhaveneiland waar ik ga wonen is in bijna elk opzicht totaal het tegenovergestelde van Bosch en Duin, maar dat vind ik juist wel leuk.

Sowieso een heel interessant eilandje waar nog een hoop ontwikkeld wordt. Zo heb ik nu nog uitzicht op de Maas, maar zal de bouw van een nieuwe toren dat straks ontnemen. Ach ja, als dat alles is. Verder een toplocatie natuurlijk.
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

Episode zoveel uit de serie studenten die schijt hebben aan de coronamaatregelen: een fysieke hospiteeravond houden. Hoe verzin je het :roll:

(Ter info: er zijn ook studenten die de regels wel respecteren en virtuele hospi's houden.)
Gebruikersavatar
Pascal1998
Berichten: 682
Lid geworden op: ma 30 jun 2014, 16:18
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Pascal1998 »

Zal ik ff tegen mijn leeftijdsgenoten zeggen dat ze zich aan die maatregelen moet houden, want dat is namelijk aan een dood paard trekken. Ze kijken alleen maar naar de rappers als een Josylvio en een Lil Kleine, dus het zou top zijn geweest als de overheid bij het ingaan van de coronamaatregelen een duidelijke campange voor jongeren was gestart en die influencers uit de rapscene hierin had meegenomen, maar nee, dat doen ze niet, dus logisch dat het meerendeel hier schijt aan heeft, want ja een Lil Kleine en een Boef hebben toch ook overal schijt aan en naar ouders luisteren is er niet bij
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

PHS schreef: za 06 feb 2021, 23:50 Episode zoveel uit de serie studenten die schijt hebben aan de coronamaatregelen: een fysieke hospiteeravond houden. Hoe verzin je het :roll:

(Ter info: er zijn ook studenten die de regels wel respecteren en virtuele hospi's houden.)
Misschien hebben ze vijf potentiële huisgenoten, als je dat uitsmeert over vijf dagen is er niets aan het handje.
🍉
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13183
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Dat hangt dan alsnog af van de verhuurder: de grootste verhuurder van studentenkamers in Utrecht (de SSH) verbiedt al bijna een jaar fysieke hospi's. Dat iets wettelijk mag betekent natuurlijk niet dat het wijzelijk is.

Maar, Ferdinand, ik krijg binnenkort je dossier Bosch en Duin in mijn PM-box? (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Pascal1998 schreef: zo 07 feb 2021, 00:00 Zal ik ff tegen mijn leeftijdsgenoten zeggen dat ze zich aan die maatregelen moet houden, want dat is namelijk aan een dood paard trekken. Ze kijken alleen maar naar de rappers als een Josylvio en een Lil Kleine, dus het zou top zijn geweest als de overheid bij het ingaan van de coronamaatregelen een duidelijke campange voor jongeren was gestart en die influencers uit de rapscene hierin had meegenomen, maar nee, dat doen ze niet, dus logisch dat het meerendeel hier schijt aan heeft, want ja een Lil Kleine en een Boef hebben toch ook overal schijt aan en naar ouders luisteren is er niet bij
Overdrijven is ook een vak. _O-
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

PHS schreef: za 06 feb 2021, 23:50 Episode zoveel uit de serie studenten die schijt hebben aan de coronamaatregelen: een fysieke hospiteeravond houden. Hoe verzin je het :roll:

(Ter info: er zijn ook studenten die de regels wel respecteren en virtuele hospi's houden.)
Ik ken op mijn opleiding niemand die nog feest. Ik sluit niet uit dat ze af en toe twee gasten krijgen in plaats van één maar verder houden ze zich prima aan de coronaregels.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten