Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Wij hebben wel eens op een vlucht gezeten waar we bijna bij de nooduitgang moesten zitten omdat we de enige waren zonder kind, vlucht van of naar Mallorca, baby eiland. Hele toestel vol kinderwagens.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

@Visgraatmodel: gefeliciteerd :pos: ;) .
dennistd
Berichten: 5540
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Visgraatmodel schreef: za 13 feb 2021, 13:37 Al mijn administratie is volgens planning binnengekomen dus ik ga het bekendmaken: ik heb een nieuwe baan. Ik word aspirant assistent-teamleider passagiersafhandeling bij de groene prijsvechter. Eindelijk na jaren een gegarandeerd urencontract zonder uitzendbureau. Per volgende maand begin ik.
Bij Flixbus ja? (A)
Jay20
Berichten: 141
Lid geworden op: za 08 okt 2011, 23:11
Locatie: Station Amsterdam Lelylaan

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jay20 »

Transvertragia :p. Sorry flauwe grap onze groene dochter
waldo79
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Gefeliciteerd visgraatmodel.
Etienne
Donateur
Berichten: 7941
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

Vanochtend bij het boodschappen doen onderuit gegleden op de stoep; meteen spierpijn de rest van de dag :|
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
waldo79
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Oei, da's pijnlijk. Hetzelfde overkwam me donderdagmiddag. Rechterarm heeft een rare zwieper gemaakt en een eerder opgelopen kwetsuur bij een aanrijding speelt weer op.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8839
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Mijn hondje (een Shih Tzu) trok mij gisteren bijna onderuit op een glad stukje toen ze wilde rennen. :')
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Shit! Dzju!
VIRM
Berichten: 7602
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Gefeliciteerd Visgraatmodel!

Oei, gaat het wel met jullie?
Ik vind de sneeuw een prachtig plaatje, maar het is echt een ellende om er doorheen te lopen met een blindenstok: normaal gesproken voel je de stoepen/ondergrond en stoepranden, nu niet meer...
Beul van de blindegeleidelijn
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ik kan me ook voorstellen dat, als je nog iets ziet, die sneeuw ook niet echt helpt met contrast en diepte en dat soort grappen.
waldo79
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Rechter elleboog zit in tape verpakt, regelmatig koel houden met een koud compres, belasting is uitgesloten. Zelfs het drinken van thee is een verzoeking.

Dinsdag weer terug naar de fysiotherapeut. Verder moeten pijnstillers de nachten dragelijk maken.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Pixarfilms zijn ZUM KOTZEN.
Jay20
Berichten: 141
Lid geworden op: za 08 okt 2011, 23:11
Locatie: Station Amsterdam Lelylaan

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jay20 »

Dat Amerikanen maar beter niet meer met honden gaan vliegen :p
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

Vertel mij eens wat: bij de vliegende tampon had ik vaak Emotional Support Animals om in te checken en te boarden (hadden een eigen instapkaart :') ), dat waren alleen honden.
Echter weet ik wel dat er gevallen zijn van paarden in vorm van een Emotional Support Animal dus eigenlijk heb ik niks te klagen. :’)
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Alargule schreef: zo 14 feb 2021, 20:21 Pixarfilms zijn ZUM KOTZEN.
HOW DARE YOU!!!!
🍉
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Ik doe dat gewoon. Maar hoe leuk en mooi in elkaar gezet die films ook zijn, ik word een beetje simpel van die moraal die er elke keer weer onder zit.

Waarom kan het niet gewoon weer zoals met Sneeuwwitje uit 1937? Dat ging niet over Sneeuwwitje, want dat was gewoon een of ander slecht getekend mokkel dat zo nu en dan door het beeld heen wandelde. De echte sterren waren de zeven dwergen, die gedurende de hele film gewoon een kei-goeie tijd hadden en aan het eind was alles goed en leefden ze nog lang en gelukkig. Geen moraal aan te ontdekken, maar wel top-entertainment (en heel goed in elkaar gezet voor die tijd).

Maar nee, tegenwoordig moet het ergens over gáán, moeten er léssen geleerd worden. Kots.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Hahahaha.
Ergens, ergens heb je wel een punt hoor. :p
🍉
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3463
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Vorige week is een gehandicapte man, die niet kan praten, door zijn familie op straat achtergelaten. De man is door een voorbijganger gevonden en onderkoeld in het ziekenhuis opgenomen.
Vanmiddag heeft de politie zijn identiteit weten te achterhalen, men gaat met de familie in overleg voor passende hulp.
https://nos.nl/artikel/2368424-gehandic ... orgen.html

Dit verhaal spookt al een aantal dagen door mijn hoofd. Wat moet er in je leven aan de hand zijn dat dit de enige uitweg is die je nog ziet?
Jay20
Berichten: 141
Lid geworden op: za 08 okt 2011, 23:11
Locatie: Station Amsterdam Lelylaan

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jay20 »

Visgraatmodel schreef: zo 14 feb 2021, 23:02 Vertel mij eens wat: bij de vliegende tampon had ik vaak Emotional Support Animals om in te checken en te boarden (hadden een eigen instapkaart :') ), dat waren alleen honden.
Echter weet ik wel dat er gevallen zijn van paarden in vorm van een Emotional Support Animal dus eigenlijk heb ik niks te klagen. :’)
Het beleid met emotional support honden is best streng bij KLM, maar ze willen altijd een uitzondering. Helaas regels zijn voor iedereen hetzelfde.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dat ik vandaag maar weer eens een nummertje heb ingezongen *O*
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Op je eigen YouTube-kanaal?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

ICE11 schreef: wo 27 jan 2021, 22:14 ....dat sinds vanmiddag de bonte 193 366 eindelijk een plaats in mijn fotocollectie heeft. Ik had nooit verwacht dat deze loc eens naar Aachen zou komen want haar actiegebied is normaliter tussen Nederland en Oosteuropa via Bentheim. En dan was zij ook nog naast de evenals bonte 193 318 geparkeerd! :trein:
DB Cargo 193's gaan normaler worden in Aachen, want ze gaan de van Railpool geleasde 186's aflossen van/naar Antwerpen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Meltrain schreef: ma 15 feb 2021, 21:55 Op je eigen YouTube-kanaal?
Die moet ik binnenkort ook maar eens in elkaar knutselen ja :Y
VIRM
Berichten: 7602
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Tom024 schreef: ma 15 feb 2021, 15:44 Vorige week is een gehandicapte man, die niet kan praten, door zijn familie op straat achtergelaten. De man is door een voorbijganger gevonden en onderkoeld in het ziekenhuis opgenomen.
Vanmiddag heeft de politie zijn identiteit weten te achterhalen, men gaat met de familie in overleg voor passende hulp.
https://nos.nl/artikel/2368424-gehandic ... orgen.html

Dit verhaal spookt al een aantal dagen door mijn hoofd. Wat moet er in je leven aan de hand zijn dat dit de enige uitweg is die je nog ziet?
Ik begreep uit een artikel van Omroep West dat zijn familie ook dakloos was. Maar dan snap ik het zelf ook nog niet: daar zijn andere oplossingen voor, waardoor iemand niet onderkoeld op straat hoeft achter te blijven. -o-
Beul van de blindegeleidelijn
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 66 gasten