Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

@Suus: Je hebt gelijk. Bij mij was het helaas helaas een typfout :oops: .
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

Ik liep vandaag een lawa voor het goede doel.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Veel monies voor de skerries opgehaald?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

waldo79 schreef: za 10 apr 2021, 17:34 De V&D had patent op onooglijke, maar dure panden.
Dat pand bij het Beursplein in Rotterdam vind ik best mooi. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Het vooraanzicht valt wel mee inderdaad, de plint in de Hoogstraat is al wat armoediger maar de blinde gevel aan de Westewagenstraat is een ramp. En de parkeergarage in de Leeuwenstraat helpt ook niet.

Maargoed, de tweede en derde Westewagenhof zijn afgebroken en nu een bouwplaats, dus wellicht dat dat al iets helpt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Suus schreef: za 10 apr 2021, 20:32 Je kan wel merken dat het slecht weer is buiten. Druk op het forum vandaag, in plaats van dat iedereen gezonde lawa’s aan het maken is.
Ik heb afgelopen week aardig wat lawa's gemaakt op een LAW, dus ik vond het gisteren een prima dag om lekker op de bank te zitten met een boek. :Y
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Moeten jullie niet werken of zo :twisted:
Ik doe ook maar wat
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Nee morgen pas :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Fles »

Hainje schreef: vr 09 apr 2021, 21:38 Feli en wat ga je nu dooeeehooeeennnnn dannnn?
Thanks. Beetje aansturen en coordineren op een servicedesk. Wat verder van de techniek af. En ik kan nu al zeggen: dat had ik jaren eerder moeten doen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Suus schreef: za 10 apr 2021, 20:32 Je kan wel merken dat het slecht weer is buiten. Druk op het forum vandaag, in plaats van dat iedereen gezonde lawa’s aan het maken is.
Och ... ik heb mij gisteren vermaakt door eerst flink uit te slapen (werd gisteren pas om 11:00 uur wakker) en ik heb weer aan mijn ministeck schilderij verder gewerkt.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Fles »

En ik ben op deze zondag veel drukker met mijn andere hobby. Zit eigenlijk vrijwel nooit meer in de trein laat staan in ander OV.
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Ik heb de lawa ontdekt nu ik niet meer met ov dagtochtjes maak.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik wandel nu naast het spoor. In vier etappes ben ik van Rotterdam Centraal naar Leiden Centraal, naar Dordrecht Zuid en naar Gouda gelopen.

Verder nog in twee etappes Den Haag Centraal - Lansingerland-Zoetermeer gedaan en in het paasweekend ben ik begonnen aan de Merwede-Lingelijn, daar ben ik nu na twee etappes bij station Boven Hardinxveld.

En gezien mijn achternaam plaats ik op mijn Twitter nu ook onregelmatig verslagen van veerpontjes.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Wow! Ik houd het bij ommetjes vergeleken met jullie. Gisteren 7 km gelopen en straks nog even een kort ommetje. Vanmorgen al mijn oefeningen gedaan.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Fles »

Ik wandel ook veel sinds cojona. Vooralsnog beperk ik me tot de straatjes van Deventer. Dat schiet best aardig op inmiddels. Heb ook een aantal weken met die Ommetje app gelopen maar die is buggy as fuck en ik werd er alleen maar chagrijnig van dus die heb ik er weer afgegooid.

Afbeelding
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Fles »

Oh en ik heb ook al een paar dikke station-to-station wandelingen gemaakt: Twello - Deventer, Olst - Deventer en Nijverdal - Holten.
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Ik hou het kort tot nu toe. Baarn-Soest vooral. Maar ik overweeg nu ook Hilversum.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Suus schreef: zo 11 apr 2021, 12:50 En gezien mijn achternaam plaats ik op mijn Twitter nu ook onregelmatig verslagen van veerpontjes.
U is bekend met veerponten.nl? Erg overzichtelijk hoor. ;)
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Klaasje »

@Fles: Nou.. Deventer een beetje kennende heb je toch heel wat meters gemaakt als ik het kaartje zo bekijk. Goed bezig!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Deventer is al bijna af zo te zien :shock: Nijverdal - Holten wil ik ook nog een keer doen, volgens mij is dat ook een van de populairste NS-wandelingen :pos:
en-es schreef: zo 11 apr 2021, 13:13 Ik hou het kort tot nu toe. Baarn-Soest vooral. Maar ik overweeg nu ook Hilversum.
Baarn - Hilversum is dwars door de bossen, lijkt mij ook een leuk stuk om te wandelen :Y
Tom024 schreef: zo 11 apr 2021, 13:14U is bekend met veerponten.nl? Erg overzichtelijk hoor. ;)
Ik ben door de eigenaar van veerponten.nl gecomplimenteerd met mijn nieuwe twitterserie :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Stationswandelingen moet ik maar eens gaan maken als mijn stage begin volgend jaar voorbij is. Dan kan er vast wel iets meer dan nu met de corona. :D
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Suus schreef: zo 11 apr 2021, 13:18
Tom024 schreef: zo 11 apr 2021, 13:14U is bekend met veerponten.nl? Erg overzichtelijk hoor. ;)
Ik ben door de eigenaar van veerponten.nl gecomplimenteerd met mijn nieuwe twitterserie :mrgreen:
Door het bestuurslid communicatie gok ik zo. ;)
Bij deze ook van de secretaris van die club. *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Mooi :)

Weet jij toevallig ook of de fiets-/voetveer Strijensas - Moerdijk dit jaar weer gaat varen? Ik heb die nu op het oog in een alternatieve wandelroute voor Dordrecht Zuid - Lage Zwaluwe, want ik heb geen zin meer dan een kilometer direct naast de A16 over de Moerdijkbrug te lopen :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Ardan schreef: zo 11 apr 2021, 10:20 Moeten jullie niet werken of zo :twisted:
Mag ik er één vrij hebben. Heb er al 2 zaterdagen op zitten met werken... (okay. 2e paasdag vrij geweest).
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Suus schreef: zo 11 apr 2021, 15:11 ik heb geen zin meer dan een kilometer direct naast de A16 over de Moerdijkbrug te lopen :X
Je kan ook via Kop van t Land en dan met het pontje vanaf daar naar Lage Zwaluwe. *O*
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten