Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik ben gisteren van Zevenbergen naar Oudenbosch en vandaag van Boven Hardinxveld naar Arkel gewandeld.

In Arkel kwam ik volkomen toevallig nog de laatste rit van de op zaterdag 2x/dag rijdende lijn 705 tegen.

Afbeelding

Maar waarvoor staat dat VGM op de motorkap?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Voor een makelaarskantoor dat de buurtbusvereniging sponsort. Overigens eenvoudig te achterhalen via hun website ;)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Suus schreef: za 24 apr 2021, 20:47 Ik ben gisteren van Zevenbergen naar Oudenbosch en vandaag van Boven Hardinxveld naar Arkel gewandeld.
Weer niet langsgekomen. :N
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ja lap zeg, ik ga niet elke keer dat ik op kantoor kom (circa 1x/2 weken) bij jou op de twee. Ik heb al lekkere thee op kantoor.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

-0-
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Zo...
het was ff flink buffelen, maar m'n flat is nagenoeg leeg *O*

Woensdag de sleutel inleveren en dan maar eens kijken hoe ik het over een maand weer terug krijg :mrgreen:
umbusko
Donateur
Berichten: 5319
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Wat ga je doen dan komende maand? Of wat gaat iemand anders doen met jouw flat?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Wat ik ga doen moet ik nog even bedenken, ik had aanvankelijk het plan om maar weer eens in Serbistan te gaan kijken maar er is nog steeds gezeik met testen en dingen -0-

En ze gaan renoveren, eindelijk. *O*

Krijg een compleet nieuwe keuken en badkamer, en compleet nieuwe gevels met dubbelglas en de hele shizzle *O* :Y *O*
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

De 21e eeuw heeft ook de Kanalenbijlmer bereikt :trein:
Ik doe ook maar wat
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

Er worden in die buurt zelfs luxe appartementencomplexen uit de grond gestampt. Niet vreemd als je bedenkt hoe de woningmarkt van Utrecht is. Over enkele tientallen jaren is Akings wijk waarschijnlijk volledig veryupt :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Een nieuwe keuken? Dan kan je straks dus ook wat anders eten dan cordon bleus :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dat doe ik nu ook al hoor, Jalapeñoburgers *O*

Maar het feit dat ik een nieuwe keuken krijg betekent natuurlijk niet dat ik koken ineens leuk vind natuurlijk :N
Ardan schreef: zo 25 apr 2021, 08:57 De 21e eeuw heeft ook de Kanalenbijlmer bereikt :trein:
:Y

Maar zoals de PHS al aangeeft is de veryupping al een paar jaar bezig, appartementen zijn opgekocht door investeerders, een bietie opgeknapt en van een huur van 450,- naar een huur van drie keer zoveel gegaan.

Gelukkig krijg ik er maar drie tientjes bij qua huurverhoging, en grote kans dat de hoersoepsiedie dat wel weer opvangt *O*
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6470
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

En hopelijk ook minder stookkosten.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15353
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Dan is die huurverhoging gelukkig nog te overzien :pos: ;) . Want voor hetzelfde kun je nadat je huis is opgeknapt een huurverhoging krijgen waar je u tegen zegt.
umbusko
Donateur
Berichten: 5319
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Maar ze zeggen dus gewoon we gaan de boel opknappen en zoek het komende maand maar uit? :shock:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Ik neem aan dat Aking dan in een van deze flats woont... volgens het artikel biedt de verhuurder een gemeubileerde logeerwoning aan om tijdens de verbouwing te verblijven.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ik zit in een van deze flats , en kon dus voor 629 euro een maand een logeer woning huren, ons huis met zwembad naast Novi Sad was 400e per maand :')

Maar aangezien Serbistan dus een beetje onbereikbaar is momenteel moet ik nog even kijken wat ik ga doen.
Daantje schreef: zo 25 apr 2021, 12:19 En hopelijk ook minder stookkosten.
Afgelopen jaar was mijn verbruik 25 euro op iets van 250 euro vaste kosten. _O- en qua electriciteit betaal ik iets van 20e per maand, dus ik ben heel benieuwd waar ik de "beloofde" besparing van 15 euro per maand (die m'n huur dus vanwege de isolatie omhoog gaat) vandaan moet halen aangezien ik die dus ga besparen op mijn stook/energiekosten :')
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Ik heb een vergelijkbaar kostenpatroon, en ben ook erg benieuwd naar de geloofde besparingen na aanpassingen.
Dit met name in verhouding tot het investeringsplaatje transitie.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik heb een elektrische boiler. Daardoor kan ik de verwarming meestal begin mei dichtdraaien en zo rond eind september weer opendraaien, met als gevolg dat ik bij de jaarlijkse afrekening van de verwarming meestal net in de dubbele cijfers zit. Je gebruikt in het geheel wel iets meer stroom, maar de prijs van stroom is laag, vooral omdat je elke dag zo’n € 1,45 aan gratis stroom krijgt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Waar komt die € 1,45 aan gratis stroom die je krijgt vandaan?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Vast de belastingkorting ofzo die je krijgt?

Ik heb nu ook nog een elektrische boiler, maar ik krijg een nieuw "verdeelstation" in m'n kast voor zowel de stadsverwarming als m'n warm water, dus ben benieuwd wat dat voor gevolgen gaat hebben.

En op dit moment heb ik niet eens verwarming in m'n slaapkamer, dus draai in de winter af en toe de radiator in m'n woonkamer een half uurtje of een uurtje open, met de deur naar de gang/rest van de flat dicht. Elektrisch dekentje in bed voor als het echt koud is en hoppa *O*
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10588
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

isadora schreef: zo 25 apr 2021, 13:07 Waar komt die € 1,45 aan gratis stroom die je krijgt vandaan?
Uit het stopcontact :Y
Laatst gewijzigd door trolly op zo 25 apr 2021, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Dat is de vermindering energiebelasting die elk huishouden krijgt. In 2021 is dat 559 euro, weer 31 euro meer dan in 2020. Bovendien wordt elk jaar de belasting op elektriciteit iets verlaagd en op gas verhoogd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
dennistd
Berichten: 5544
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Aking schreef: zo 25 apr 2021, 13:10 Vast de belastingkorting ofzo die je krijgt?
https://www.vastelastenbond.nl/blog/ove ... ning-2021/
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

trolly schreef: zo 25 apr 2021, 13:11
isadora schreef: zo 25 apr 2021, 13:07 Waar komt die € 1,45 aan gratis stroom die je krijgt vandaan?
Uit het stopcontact :Y
Ja, dank je. _O- .
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 178 gasten