Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Ik krijg op Facebook een PB met de vraag of ik interesse heb om model te worden (met bijbehorende link voor meer informatie). _O-
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5822
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Van Suckerberg zelf?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ik stond deze morgen ineens on stage op de Dance Arena, en kon derhalve letterlijk over de schouder van Nina Kraviz meekijken hoe zij haar kunstjes vertoonde *O* *O* *O*
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5822
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Moest haar even opzoeken, mooie meid.
Ik gun het je, geniet man. *O* *O* *O*
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Hoeveel muggenbulten hebben jullie deze zomer al verzameld? Alleen al op mijn benen tel ik er 30.
VIRM
Berichten: 7602
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Bij elk zakje chips ééntje?
Beul van de blindegeleidelijn
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Ik eet eigenlijk al heel lang geen zakjes chips meer...
ZO6176
Donateur
Berichten: 6034
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ZO6176 »

Alargule schreef: ma 12 jul 2021, 10:05 Hoeveel muggenbulten hebben jullie deze zomer al verzameld? Alleen al op mijn benen tel ik er 30.
Nul. Ik krijg nooit bulten na een muggensteken en ook geen jeuk. Ik voel dat ik gestoken wordt en dat was het dan.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

_O_

Ik voel de steek niet, maar daarna wel de snel opkomende jeuk. Dan wordt het eerst een flinke, wittige bult met een grote rode vlek eromheen. Daarna trekt dat weg en blijft er een klein rood jeukerig bultje over.

De laatste jaren ontdek ik na enige dagen ook een geeloranje-achtig hard puntje op deze bulten, een soort stolsel. Geen idee wat dat nu weer is. Misschien ben ik ooit door een mug gestoken die DNA in me heeft geïnjecteerd, waardoor ik nu aan het muteren ben naar een nieuwe soort.
VIRM
Berichten: 7602
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Alargule schreef: ma 12 jul 2021, 10:23 Ik eet eigenlijk al heel lang geen zakjes chips meer...
Tijd voor een inhaalslag dan.
Beul van de blindegeleidelijn
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Ben jij een feeder, VIRM?
Bemined
Berichten: 5925
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Bemined »

Alargule schreef: ma 12 jul 2021, 10:23 Ik eet eigenlijk al heel lang geen zakjes chips meer...
De zakjes eet ik ook al een tijdje niet meer, maar de inhoud ervan nog wel bijna wekelijks. Maar nog geen mug gezien.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Ik heb de zakjes eerlijk gezegd nooit gegeten, en ben ook nooit in de verleiding gekomen. Maar kennelijk sta jij dus toch nog iedere keer likkebaardend naar trolly's avatar te kijken. Wel knap dat je jezelf hebt leren inhouden, dan. Nu nog de inhoud leren overslaan.
VIRM
Berichten: 7602
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Alargule schreef: ma 12 jul 2021, 11:22 Ben jij een feeder, VIRM?
Alleen voor jou ben ik een virtuele feeder. ;)
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik heb de laatste tijd wel regelmatig jeuk op armen, benen en voeten, maar ik sluit bij benen en voeten niet helemaal uit dat het ook jeuk kan zijn van na het waxen/scheren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Alargule schreef: ma 12 jul 2021, 10:05 Hoeveel muggenbulten hebben jullie deze zomer al verzameld? Alleen al op mijn benen tel ik er 30.
Mocht je trouwens denken dat je die muggenbulten in de slaapkamer oploopt, kan ik een ventilator aanraden; muggen houden niet van lucht in beweging. Een ventilator die aan staat verhindert het overgrote merendeel van muggenbeten.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Die staat aan, pal naast mijn bed. Maar het maakt weinig uit.

Als kind zat ik overigens al onder de bulten. Zodanig zelfs dat ze allemaal dachten dat ik uit Haarlem kwam.
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Mijn vader zit elke zomer helemaal onder de muggenbulten, terwijl het bij mijn moeder en ik altijd wel meevalt. Vraag me af hoe dat komt.
Suus schreef: ma 12 jul 2021, 11:48 maar ik sluit bij benen en voeten niet helemaal uit dat het ook jeuk kan zijn van na het waxen/scheren.
Dat heeft bij mij echt nog nooit gejeukt...
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3463
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Het leed dat KvK heet: ik wil een aantal wijzigingen doorgeven, maar ik kan niet zoeken in het handelsregister, waardoor ik niets kan doorgeven. -0-
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Chrysa schreef: ma 12 jul 2021, 12:18 Mijn vader zit elke zomer helemaal onder de muggenbulten, terwijl het bij mijn moeder en ik altijd wel meevalt. Vraag me af hoe dat komt.
Muggen worden (ook) aangetrokken door lichaamsgeur.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
dennistd
Berichten: 5540
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Alargule schreef: ma 12 jul 2021, 10:05 Hoeveel muggenbulten hebben jullie deze zomer al verzameld? Alleen al op mijn benen tel ik er 30.
Normaal gesproken niet zoveel, ik ben alleen helemaal lekgeprikt in Wünsdorf in het bos tijdens een rondleiding langs en in een bunker.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Alargule schreef: ma 12 jul 2021, 10:05 Hoeveel muggenbulten hebben jullie deze zomer al verzameld? Alleen al op mijn benen tel ik er 30.
Geen één. Denk dat het ook wel helpt wanneer ik zo af en toe een teentje knoflook naar binnen werk.
🍉
umbusko
Donateur
Berichten: 5313
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Ik heb sinds een week een hordeur voor mijn balkondeur en dat is toch wel fantastisch. Nu kan eindelijk in de zomer 's avonds en 's nachts de boel gewoon open staan.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Ach. Volgende week wordt hier een airco geïnstalleerd. Dan kunnen de ramen 's nachts gewoon dichtblijven, ook al is het buiten 100 graden.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Gisteren ben ik begonnen met hardlopen. Kijken of ik mijn biergist in combinatie met aangepast voedsel weg kan krijgen.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 65 gasten