Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3270
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

Stemmen dit keer aan me voorbij laten gaan.
Over 4 maanden verhuis ik naar een andere gemeente, laat de mensen die wel 4 jaar blijven de koers maar bepalen...
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21365
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Ik verhuis binnen een maand naar een andere gemeente, maar heb toch gestemd. (A)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10595
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Dat zou ik ook doen. Kunnen ze over vier jaar de rokende puinhoop die je hebt achtergelaten opruimen. Da's vroeg genoeg.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39194
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Ik ben in 2010 zelfs nog speciaal terug naar Dordrecht gereisd om te kunnen stemmen, terwijl ik al lang in Amersfoort woonde. Maar dat waren geen gemeenteraadsverkiezingen volgens mij, want dat moet later in 't jaar geweest zijn.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
umbusko
Donateur
Berichten: 5320
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Zelfs als je niet een specifieke voorkeur hebt, zijn er altijd idioten die je geen enkele gemeenteraad zou toewensen, maar waar toch mensen op stemmen. Als mijn stem op iemand die op zijn minst "oké" lijkt ook maar een beetje kan meehelpen om een stem op zo'n idioot minder gewicht te geven, vind ik dat al winst. Of ik nou in die gemeente blijf wonen of niet. :mrgreen:
waldo79
Berichten: 7651
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Het was lastig genoeg om in een andere gemeente voor de raad te stemmen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Kwart voor twaalf en de stembussen rollen de vrachtwagen in voor nog twee dagen telplezier in Ahoy *O*

Helaas belachelijk slechte opkomst in Rotterdam :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Etienne
Donateur
Berichten: 7948
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

In mijn stembureau kwam ook iemand langs die in een buurgemeente moest stemmen. :D
Verder geen onregelmatigheden gehad; we waren om 23:19 klaar met tellen.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6473
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ja de opkomst is echt om te huilen -0-
Dennenboom
Berichten: 1675
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 21:23

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Dennenboom »

Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Vandaag heb ik mijn auto weer eens door de wasstraat laten gaan. Ik was duidelijk niet de enige die dat Saharastof op de auto niet kan aanzien. Toen ik aansloot had ik ongeveer tien auto's voor me die op hun beurt wachtten. Dat belooft wat voor het weekend bij de Nederlandse wasstraten. :twisted:
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

In Wierden stond er om 8u30 al 10x zoveel auto's als toen ik er vorige week vrijdagmiddag was :D
Kalil Nieuw
Berichten: 1474
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Kalil Nieuw »

Mijn eigen straat is nu een wasstraat geworden. :D En helaas kan ik mijn skelter die in mijn tuin staat niet zomaar sproeien want dan krijg je het roestprobleem. -0-
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

jelmerrr schreef: vr 18 mar 2022, 12:50 In Wierden stond er om 8u30 al 10x zoveel auto's als toen ik er vorige week vrijdagmiddag was :D
Sowieso zijn de mij bekende wasstraten in Dordrecht enigszins onhandig in gebruik bij grote drukte. De wasstraat waar ik altijd heen ga zit schuin tegenover het examencentrum (alleen praktijkexamens) van het CBR. Deze keten heeft er net buiten het centrum ook nog een zitten in de buurt van de drukste weg van de stad, en vlak naast de Rijksstraatweg bij de aansluiting A16/N3/N217 zit een wasstraat onder beheer van het Haan-tankstation ernaast met volledige zelfbediening.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

In Wierden heb je maar 1 wasstraat. Die had vanmorgen 10 ipv 1 auto bij mij vorige week
Gebruikersavatar
Frank93
Berichten: 1258
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 16:31

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Frank93 »

Ik had ook hetzelfde idee om het zand van de auto weer weg te spuiten net. Moest even wachten voor de wasbox maar dat was maar 5 minuutjes gelukkig.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3473
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Om nog even terug te komen op de discussie over energietarieven die hier onlangs was: bijna 100 euro teruggave over afgelopen jaar en termijnbedrag door de helft (27€ per maand)

*O*
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Wij betalen ook slechts 29 euro per maand, komt per 1 april 2 euro bij.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10595
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

In mijn nieuwe kippenhok begon ik met een maandbedrag van € 230,- wat na een paar maanden werd bijgesteld naar € 73. Ook daar verwacht ik nog een hoop van terug te gaan vangen. Nu maar hopen dan mijn energieclub niet omvalt in de tussentijd.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Wannes
Berichten: 489
Lid geworden op: do 27 sep 2018, 16:04
Locatie: Dordrecht / Grand Est

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wannes »

Vooralsnog krijg ik iedere maand geld terug van mijn energieleverancier, maar daar zit de verwarming niet bij (blokverwarming), dus dat kan nog wel is een behoorlijke rekening worden
Etienne
Donateur
Berichten: 7948
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

Hier precies hetzelfde; omdat ik meestal gewoon op kantoor werk is mijn gas- en stroomrekening flink laag, bijna 10x lager dan gemiddeld voor een flatappartement.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6473
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ik begon met 100 euro per maand wat bijgesteld werd naar rond de 50 na de koude winter van vorig jaar. Dat heb ik omhoog gedaan sinds ik de hele winter al grotendeels thuis ben maar nu het zo zonnig is, stook ik hooguit in de avond nog eventjes.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39194
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Ik begon op 27 euro ooit, dat werd via wat schommelingen ooit 70 euro na een koude winter en momenteel zit ik op 51 euro.
Vermoed dat ik dit jaar ook wel weer wat terug krijg bij de jaarafrekening: vorig jaar was dat al iets van 100 euro en nu hebben we een vrij zacht einde van de winter. Stook al zowat heel maart amper nog voor de verwarming.

Lastig inschatten alleen, want van oktober tot december bleek m'n slimme meter geen standen door te geven, dus heb slecht zicht op wat ik die maanden verbruikt heb.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Etienne
Donateur
Berichten: 7948
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

Als je 2,5 week niet gewandeld hebt en dan ineens 21km gaat wandelen sloopt dat behoorlijk.... :X
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6473
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ik ben geblesseerd doordat ik teveel gewandeld heb :X
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 167 gasten