Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5828
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Net mijn weekend-trip naar Antwerpen geboekt met Thalys voor aanstaande donderdag. *O*
Hotel naast het station, zelfde adres als drie maanden terug, dus kan het met ogen dicht vinden.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersnaam
Berichten: 629
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 13:51
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Gebruikersnaam »

Ik dacht dat er recent op dit forum nog werd gevraagd naar de voortgang van het boek 'Spoorwegen 2023', maar kan het zo snel niet vinden. Anyway, de auteur heeft laten weten dat het boek op 15 december 'klaar om gedistribueerd te worden' is.
VIRM
Berichten: 7686
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

isadora schreef: di 14 nov 2023, 16:07 Net mijn weekend-trip naar Antwerpen geboekt met Thalys voor aanstaande donderdag. *O*
Hotel naast het station, zelfde adres als drie maanden terug, dus kan het met ogen dicht vinden.
Veel plezier! Ik kan je het Red Star Linemuseum aanraden: dat is een museum in de oude terminal van de Red Star Line. Deze rederij vervoerde in de achttiende en negentiende eeuw Europese migranten naar Amerika en Canada. Het gebouw ligt overigens op steenworp afstand van de MAS (Museum Aan de Stroom).
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5828
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Dank je VIRM, heel tof.
Het zal in het weekend vast eens regenen, en dan is dit een mooi alternatief.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21441
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

En als je liever naar oude trams kijkt, dan is een bezoek aan het VlaTAM nog een suggestie.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5828
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Dank je Meltrain.
Heb snel even door de site gebladerd, ziet er ook aanlokkelijk uit.
Zet het op mijn lijstje.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
VIRM
Berichten: 7686
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

En de tijd van vergelijken van zorgverzekeraars is weer begonnen. Bij een andere zorgverzekeraar ben ik met precies hetzelfde pakket volgend jaar 12 euro per maand goedkoper uit dan als ik bij mijn huidige zorgverzekeraar zou blijven.

Ik snap overigens niet wat het nut is van de budgetmerken van de grote verzekeraars. Waarom is dat nodig? Ook daar kun je je aanvullend laten bijverzekeren.
Beul van de blindegeleidelijn
umbusko
Donateur
Berichten: 5362
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Zin om eens Berlin-Praha te reizen? Doe het in het laagseizoen. Wat een verademing t.o.v. 7 weken geleden om deze tijd: toen had ik een van de laatste reserveringen en was het de hele rit sardientjes geblazen, nu heb ik geen reservering en iig. tot Dresden een privécoupé. *O*
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2875
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ICE11 »

In het voortuin zijn de toppen van de sneeuwklokjes te zien. :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50955
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

SNCF Connect is verkozen tot beste klantenservice van het jaar 2024. Ze garanderen ook 100% Franse service _O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10632
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Dat is wel een felicitatie waard. En het roept vooral de vraag op door wíe ze dan wel verkozen zijn.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
April064
Berichten: 718
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door April064 »

Ik vraag mij dat ook af. De app werkt, misschien dat het voor iemand die alleen de SNCF-app gebruikt werkt hij heel goed, maar vergeleken met de NMBS, DB, of NS app, is hij niet geweldig.

Over de SNCF app gesproken, vandaag ben ik naar Valence gegaan. Voornamelijk omdat ik treinen met 300 km/u door het station wilde zien komen. Was erg tof, en ik ben er gekomen met de TGV wat ook mijn eerste keer in een echte hogesnelheidstrein was. Terug vanwege de kosten wel helaas met de flixbus, maar dat was te doen.
zij/haar/hen/hun
Nitein-Repart
Berichten: 3597
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Nitein-Repart »

umbusko schreef: vr 17 nov 2023, 07:22 Zin om eens Berlin-Praha te reizen? Doe het in het laagseizoen. Wat een verademing t.o.v. 7 weken geleden om deze tijd: toen had ik een van de laatste reserveringen en was het de hele rit sardientjes geblazen, nu heb ik geen reservering en iig. tot Dresden een privécoupé. *O*
Eind maart was ik met de trein naar Milano geweest en toen waren de ICE's en EC's ook behoorlijk rustig. Vierzits voor jezelf was gewoon mogelijk. Daarom wil ik ook in 2024 eind maart op reis. Het liefste richting Zuid-Europa want tussen de 15 en 20 graden is toch wel erg lekker. Alleen jammer dat de zomertijd in 2024 een week later ingaat ten opzichte van 2023.

De meeste vrijetijdsreizigers reizen toch tussen medio april en medio oktober. Dan is het tussen medio oktober en medio april met uitzondering van de Kerstperiode een stuk rustiger in de ICE's en andere langeafstandstreinen. Accommodaties in de steden zijn vaak ook iets goedkoper en de steden zijn ook wat rustiger.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8742
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Milco »

Oud-topman van VDL Wim van der Leegte is in de nacht van zaterdag op zondag op 76-jarige leeftijd overleden.

https://www.nu.nl/economie/6290394/voor ... leden.html

R.I.P.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 04-05-2024 --> 66 nieuwe foto's!

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
TffpaA
Berichten: 3388
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Sander Schimmelpenninck is op Xwitter gestopt, aldus Sander Schimmelpenninck op Xwitter.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13229
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Voor de liefhebber van Sander Schimmelpenninck op Twitter is er gelukkig nog Sander Schimmelpenninck op Bluesky. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12868
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

MET ZIJN ALLEN NAAR BLUESKY!!!

*stampede noises*
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50955
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Bluesky zelfde laten een pak als Twitter. Mij ga je er niet vinden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13229
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Ik ervaar dat anders niet zo, dus mocht je nog een uitnodiging willen kan je me het vragen. :)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39236
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Is inderdaad wel een heel andere sfeer op Bluesky.
(En wie nog een uitnodiging wil mag ook mij vragen)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50955
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Het gaat mij niet om de sfeer, maar om het feit dat de eigenaar niet deugt en dat de moderatie niet in orde is. Ik ga niet drie keer in mijn leven in die valkuil trappen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5293
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Lijn 45 »

Welke platforms zou je wel aanraden?
TffpaA
Berichten: 3388
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Maar je zit toch nog steeds op Xwitter, Suus?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50955
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ja. Ik zit daar nog wel, maar mijn activiteit is daar wel minder dan vele maanden geleden. Er zijn een aantal goede connecties nog niet overgestapt, ik blokkeer standaard elk account dat adverteert en mijn blokkeerlijst telt iets van 5000 toevoegingen van mensen die ranzige taal gebruiken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12868
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

*slides in Suus' DM's om allemaal woordjes als "poep, pies, kak" te roepen*
🍉
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten