Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10595
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Waarschijnlijk. Het zou me bijvoorbeeld niet verbazen als Desiré momenteel op vakantie in het buitenland zou zijn.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
VIRM
Berichten: 7627
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Bemined schreef: wo 20 dec 2023, 13:59 Die botsingen gingen alleen niet altijd over de inhoud, sommige reacties over en weer leken meer bedoeld om elkaar de tent uit te lokken.
Helaas wel ja.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

trolly schreef: wo 20 dec 2023, 16:13 Waarschijnlijk. Het zou me bijvoorbeeld niet verbazen als Desiré momenteel op vakantie in het buitenland zou zijn.
Een hele lange vakantie in een land zonder uitleveringsverdrag met Suriname?
🗣
Bemined
Berichten: 5951
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Bemined »

Hebben meer mensen er last van dat elke keer dat je iets op X plaats, je binnen een seconde een 'vind ik leuk' krijg van een of ander spamaccount?
Etienne
Donateur
Berichten: 7948
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

Yes; en vaak accounts met een hele getallenreeks achter de naam.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Aka Firstname Bunchofnumbers.
🗣
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39194
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Bemined schreef: wo 20 dec 2023, 19:50 Hebben meer mensen er last van dat elke keer dat je iets op X plaats, je binnen een seconde een 'vind ik leuk' krijg van een of ander spamaccount?
Tijden gehad, maar de laatste tijd niet meer na een heel stel van die accounts geblokt te hebben.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10595
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

TffpaA schreef: wo 20 dec 2023, 17:42 Een hele lange vakantie in een land zonder uitleveringsverdrag met Suriname?
Zo'n soort plek, ja. Hoewel hij misschien eerder voor een binnenlandse vakantie kiest. Suriname is groot, en zijn aanhang ook. Elders mist hij die machtbasis.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
erjeebee
Berichten: 1413
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door erjeebee »

diederickx schreef: wo 20 dec 2023, 15:51 dat zal ook wel weer gedoe worden.
Worden?
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Schietpartij met meerdere doden en gewonden in Praag.

https://nos.nl/artikel/2502418-meerdere ... teit-praag
🗣
erjeebee
Berichten: 1413
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door erjeebee »

Waarom
  • doet iedereen hiero zijn kerstboodschappen op de vrijdag voor kerst, waardoor het een redelijke verkeerschaos is rond het winkelcentrum?
  • heeft een briljante geest bedacht dat het uitgerekend op deze hectische dag een goed idee is om wat materiaal het lokale spoorwegmusuem uit te rijden?
De enige manier om materieel in en uit het spoorwegmuseum te krijgen is via een spoortje dat voor het lokale winkelcentrum langs loopt.
Alle wegen van en naar het winkelcentrum gaan over dat spoortje. Als er een trein over moet komen er lollipop meneren en mevrouwen die 5 minuten voor de trein komt al die wegen afsluiten. Vervolgens komt de toeterende trein met 3 km/u over het spoortje (duurt een minuutje of 2) waarna de lollipoppers voor de zekerheid nog een minuut wachten voor ze de boel vrijgeven.
8 minuten blokkade dus.
Genoeg om het verkeer door Ipswich totaal vast te laten lopen met een 2 uur durend naijl-effect.
Met als gevolg dat alle bussen met enorme vertragingen rondrijden, die nog veel langer naijlen omdat vertraagde chauffeurs bussen die op tijd waren overnemen en chauffeurs die op tijd waren vertraagde bussen overnemen.

Mijn vrouw had een goed advies toen ik haar vertelde van de puinhoop: "Go with the flow".
What flow?
There is no flow _O-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Al minstens 54.000 kilometer met de trein gereisd dit jaar, waarvan 31.500 kilometer met NS. En het jaar is nog niet eens voorbij, daar komen nog wel de nodige kilometers bij (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Op naar de 100.000 :trein:
🗣
erjeebee
Berichten: 1413
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door erjeebee »

Al 52.000 km met de bus gereisd dit jaar, waarvan 52.000 met Bus Queensland.
Zullen er niet veel meer bijkomen :)
iamthedutchdude
Berichten: 991
Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
Locatie: Emmen (DR)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door iamthedutchdude »

ODRAIL schreef: wo 20 dec 2023, 11:05 Niet alles hoeft niet per se terug gehaald te worden, Maar als de inhoud van de openingspost van het onderstand topic weer hersteld kan worden is wel zo makkelijk / handig:

viewtopic.php?f=16&t=16949
In het algemeen lijkt het mij handig dat in elk geval openingsposts teruggezet worden. Meestal staat daar namelijk het doel van het topic in, wat voor het topic zelf (misschien wel) van "levensbelang" is.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10595
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Je kan je ook afvragen hoe belangrijk zo'n topic nou eigenlijk is, als de TS er kennelijk geen waarde meer aan hecht.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
iamthedutchdude
Berichten: 991
Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
Locatie: Emmen (DR)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door iamthedutchdude »

Aangezien TS al zijn berichten op dit forum verwijderd heeft, lijkt het hem niet om de specifieke topics te gaan, maar om de gang van zaken op het forum in het algemeen.

Daarnaast wordt het topic waarnaar ODRAIL naar verwijst volledig onbruikbaar, aangezien de hele puntentelling in het bericht stond.
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Was die dan wezenlijk anders dan de puntentelling die Meltrain ooit opstelde?
Meltrain schreef: di 10 aug 2021, 16:15 Komend weekend barst de Eredivisie weer los. Na een jaar afwezigheid lijkt het me leuk om het OVNL-voorspellingenspel weer te (her)introduceren.

Meedoen is simpel, stel een lijst op met de 18 Eredivisieclubs. Voor elke positie dat je er bij elke club naast zit krijg je een punt en diegene met het minst aantal punten wint. Daarnaast is er ook een hele reeks bonusvoorspellingen waarmee je je score verder omlaag kan brengen. Dat zijn:
  • Kampioen (nr 1. op je lijst): -3
  • Promovendi uit KKD: -2 per goed voorspelde club (maximaal 3)
  • Winnaar KNVB-beker: -2
  • Eerste club met trainerswissel: -2
  • Topscorer Eredivisie: -2
  • Plaatst Nederland zich voor het WK 2022 (Ja/Nee): -2
Meedoen kan tot vrijdagavond 13 augustus 19:59.
🗣
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13198
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Volgens mij was dit de lijst die ook dit jaar gebruikt is.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3407
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Zugführer »

Als iemand zich geroepen voelt de openingspost van het voetbaltopic nieuw leven in te blazen kan ik die openingspost gewoon naar diegene omzetten. Dat is wellicht het meest praktisch.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21365
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Je mag hem wel op mijn naam zetten.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3407
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Zugführer »

Done!
Joey
Berichten: 83
Lid geworden op: di 26 jan 2016, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Joey »

Als noordeling ben ik ermee opgegroeid: de jaarlijkse kerstpuzzel van Dr. Denker. Gisteren is de editie van 2023 verschenen en het thema is... 'Treinen en spoor'!!

De puzzel bestaat uit 40 'soort van rebussen'. Rebussen die ingewikkelder kunnen zijn dan je misschien gewend bent en waar je op andere manieren moet denken.

De puzzel verschijnt altijd in ieder geval in het Dagblad van het Noorden en de Leeuwarder Courant, maar volgens Wikipedia zou het in alle kranten staan die onder Mediahuis vallen. Iemand heeft echter de puzzel op Reddit gepost:
https://www.reddit.com/r/thenetherlands ... zzel_2023/

Mijn idee is vooral het onder de aandacht te brengen. Als iemand enthousiast is en hierover een topic wil openen om samen te puzzelen, ga je gang.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

En om een beetje in spelletjesland te blijven, komt the Guardian met een uitgebreid artikel rondom Geoguessr.
Met name het wereldkampioenschap, dat gewonnen is door een landgenoot, wordt belicht.

https://www.theguardian.com/lifeandstyl ... side-story
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Kerst 2023, vrede op aarde........en zo...........

Afbeelding
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 148 gasten