Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
waldo79
Berichten: 7649
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Oh, dan leef ik teveel in een cocon. Waar is de tijd gebleven dat men plezier beleefde aan sterretjes en siervuurwerk.
Kalil Nieuw
Berichten: 1474
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Kalil Nieuw »

Suus schreef: wo 03 jan 2024, 08:33 In Antwerpen is de politie bekogeld. In Brussel en Berlijn zijn honderden mensen opgepakt vanwege geweldpleging -0-
Ja fijn he om zo op deze manier het nieuwe jaar in te gaan. :N
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
VIRM
Berichten: 7627
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

waldo79 schreef: wo 03 jan 2024, 09:12 Oh, dan leef ik teveel in een cocon. Waar is de tijd gebleven dat men plezier beleefde aan sterretjes en siervuurwerk.
Nah, de Nederlandse media berichten natuurlijk vooral over incidenten in Nederland lijkt mij. En inmiddels is het natuurlijk een traditie om vuurwerk af te steken en ook op abri'' en agenten te richten. En de boel kort en klein te slaan. En poten af van onze tradities!
Beul van de blindegeleidelijn
MaartenD
Berichten: 702
Lid geworden op: ma 14 nov 2016, 22:31

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door MaartenD »

waldo79 schreef: wo 03 jan 2024, 09:12 Oh, dan leef ik teveel in een cocon. Waar is de tijd gebleven dat men plezier beleefde aan sterretjes en siervuurwerk.
De tijd dat mensen nog respect voor zichzelf, anderen en de overheid hadden.

Bij ons was het bij tijd en wijle oorlogsgebied, zoveel werd er geknald (en dan bedoel ik dus niet met oudjaar). Je ziet ook filmpjes waar mensen bij daglicht (sier)vuurwerk af aan het steken zijn. Is dat om hun kinderen "de beleving" te geven? Je ziet er toch bijna niets van? En die hebben toch nog 80 jaar om er van te genieten?
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

MaartenD schreef: wo 03 jan 2024, 11:59 De tijd dat mensen nog respect voor zichzelf, anderen en de overheid hadden.
Wanneer was die tijd, oh grootvader?
🗣
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Nitein-Repart schreef:Paris ben ik nog nooit geweest.
Met deze zin maak je eigenlijk de rest van je bericht overbodig, maar laat ik eens verder lezen.
De hele stad komt nogal chaotisch over en de hele stad kent nogal veel sociale problemen. Ondanks dat Paris relatief dichtbij ligt, ben ik er nooit geweest. De stad is megagroot en ik hoor van vele andere mensen dat het niet echt een aanrader is voor een stedentrip. In vergelijking met Paris is Frankfurt een zeer compacte en overzichtelijke stad.
Parijs is een prima bestemming voor een stedentrip: en één om regelmatig terug te keren want er is altijd iets nieuws te beleven op cultuur, culinair of fashion. Als je nooit in een stad groter dan Arnhem komt dan is Parijs wel even schrikken ja, maar mensen maken een stad en dat kan niet zonder ruige randjes.

Overigens sla ik Parijs dit jaar wel even over, want de Olympische Spelen maakt alles heel duur.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
waldo79
Berichten: 7649
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Aan Duitse steden zitten net zulke rauwe randjes. Dus om nu Parijs zo af te serveren. Enfin, Suus heeft al het gezwets al ontkracht.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21365
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Parijs is fantastisch, het is alleen zo jammer dat er Fransen wonen. :p
Zonder gekheid: het is een mooie stad, maar niet mijn favoriete bestemming. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Ik vind Parijs echt zo'n stad voor een romantische stedentrip (vooral om te kijken of dat vooroordeel klopt), alleen wordt dat romantische in mijn geval wat lastig als eeuwige single. :Y
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Dat romantische is wel erg overdreven allemaal, maar het is zeker een prachtige stad om meerdere keren te bezoeken. Parijs verveelt nooit. Wel vind ik het de laatste jaren veel drukker geworden en ik merk dat ik daar niet meer zo'n zin in heb, dus voorlopig laat ik Parijs even aan me voorbijgaan.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

ArrivaBas schreef: wo 03 jan 2024, 22:06 alleen wordt dat romantische in mijn geval wat lastig als eeuwige single
Gewoon de Moulin Rouge in; met die lange rode muts van je zul je daar heus scoren (A)
🗣
VIRM
Berichten: 7627
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Of vaker swipen op Tinder? Als je dat in Parijs doet, sla je misschien nog een Française aan de haak. ;)
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10594
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

:Y

Of een fransoos.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
en-es
Berichten: 4473
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Of iemand met minder goede bedoelingen.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

VIRM schreef: do 04 jan 2024, 10:49 Of vaker swipen op Tinder? Als je dat in Parijs doet, sla je misschien nog een Française aan de haak. ;)
Tinder? Wat is dat? (A)
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Of Grindr - you be you :Y
🗣
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Grindr is voor mij al helemaal een Bermudadriehoek.

Maar laat verdere discussie maar... :')
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Bemined
Berichten: 5950
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Bemined »

Belangrijke mijlpaal in de strijd om meer diversiteit op de werkvloer: voor het eerst vrouw opgepakt als drugsuithaler.
https://nos.nl/artikel/2503813-19-uitha ... ouw-gepakt
en-es
Berichten: 4473
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Allemaal gastjes die in de voetsporen van Taghi willen treden?
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Zojuist uitslagen gekregen van onderzoeken gisteren, de jaarlijkse APK, dus nu een jaar na stamceltransplantatie.

Longen; geen vocht aangetroffen en geen ziektebeeld van welk aard dan ook waargenomen. Longfunctie iets verbeterd na meting afgelopen november.
Botdichtheid; beeld onveranderd en vergelijkbaar met die van leeftijdsgenoten, geen extra fractuurrisico.
Beenmerg; de resultaten uit het onderzoek van het beenmerg zijn optimaal. Daarnaast zijn een aantal oude kwaaltjes door de transplantatie verdwenen, en is het zicht verbeterd, dus nieuwe bril.

"U mag een klein feestje gaan vieren", waren de afsluitende woorden van de hematologe. *O* (A)
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
DPDelft
OVNL-beheerder
Berichten: 648
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 14:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door DPDelft »

Gefeliciteerd! Dat lijkt mij het best mogelijke resultaat.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21365
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Geniet van het feestje. *O* Dat heb je wel verdiend.
Hopelijk is de uitslag volgende keer net zo.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
waldo79
Berichten: 7649
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Fantastisch om te horen.
DDietzen
Berichten: 1321
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 12:58

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door DDietzen »

Van harte, isadora! Dat het herstel voorspoedig mag blijven verlopen. Geniet van je feestje *O*
umbusko
Donateur
Berichten: 5319
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Daar sluit ik me graag bij aan!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 175 gasten