Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

De antwoorden:

1.) Het was nog maandag op mijn horloge, dus ik denk ergens tussen 23:00 en middernacht. Ik slaap meestal tussen 22:30 en 6:30, dus ik werd inderdaad ruw gewekt uit mijn diepe slaap.

2.) Ik had in bed niet zo veel aan, dus heb maar een broek, een trui en mijn jas aangetrokken. Ohja, en sokken voor in mijn schoenen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10594
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Tom024 schreef: di 12 mar 2024, 10:08 Ook een keer gehad, in Berlijn. Om 3.30 ofzo. Daarna geen oog meer dichtgedaan. -0-
Dat zal best. Maar wat had je aan?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

De vraag is hier meer: wat gaat onze roodjas op 6 juni aan hebben - behalve natuurlijk zijn rode jas, dan?

En verder: wat draag jíj onder al dat aluminiumfolie, trolly?
🗣
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3473
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

a) Ik heb snel iets aangeschoten. Ik weet nog dat het best fris was buiten, dus het zal (te) weinig geweest zijn

b) Naar het feest van de democratie iets feestelijks natuurlijk.
VIRM
Berichten: 7627
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

TffpaA schreef: di 12 mar 2024, 11:16 De vraag is hier meer: wat gaat onze roodjas op 6 juni aan hebben - behalve natuurlijk zijn rode jas, dan?
Wat is er 6 juni? Nationale naturistendag?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

VIRM schreef: di 12 mar 2024, 16:52 Wat is er 6 juni? Nationale naturistendag?
Why - het feest der democratie natuurlijk, zoals je op de vorige pagina had kunnen lezen.

Een feest dat iets meer dan 50 jaar geleden overigens prima samenging met naturisme (A)

Afbeelding
🗣
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Caroline in haar jaren voor de grote uitdroging?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10594
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

isadora schreef: di 12 mar 2024, 18:00 Caroline in haar jaren voor de grote uitdroging expansie?
FTFY
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

:X
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Caroline was vier toen deze poster in elkaar werd gefotosjopt, dus dan was ze ofwel zeer vroeg in de puberteit (met die landbouwchemicaliën weet je maar nooit) of jullie zijn pedofiel (A)
🗣
erjeebee
Berichten: 1413
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door erjeebee »

Fotosjop 50 jaar geleden? :shock:
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Zeker wel, maar dan waren ze niet de pioniers daarmee:
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3473
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Bijzonder toch dat een energieleverancier een kleine maand nodig heeft om een terugbetaling uit te betalen. Ik kan me niet voorstellen dat het zolang duurt als ze iets kunnen incasseren...
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10594
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Je wil toch wel dat het zorgvuldig gebeurd? Stel je voor dat ze die centen zomaar op je rekening pleuren. Ik moet er niet aan denken.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39194
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Tom024 schreef: do 14 mar 2024, 07:57 Bijzonder toch dat een energieleverancier een kleine maand nodig heeft om een terugbetaling uit te betalen. Ik kan me niet voorstellen dat het zolang duurt als ze iets kunnen incasseren...
Nou, mijn eindafrekening werd dus ook pas een maand na m'n verhuizing geïncasseerd.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11766
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Michael »

Brabant Water kan het in ieder geval een stuk sneller. 5 maart bericht gekregen om de meterstand door te geven dus meteen doorgegeven. 8 maart bericht gekregen dat mijn jaarrekening klaar staat en 22 maart word het teveel betaalde voorschot terugbetaald.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10594
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Top! Zouden ze ook in Amsterdam leveren?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Evides heeft ook bij mij het teveel betaalde voorschot voor de waterrekening exact twee weken nadat ik de watermeterstand doorgaf terugbetaald.

En Evides is dit jaar overgeschakeld om maandelijkse incasso's in plaats van kwartaalincasso's, wat het financieel net wat overzichtelijker maakt. Ik ben dit jaar begonnen mijn vaste lasten naar een aparte betaalrekening te verhuizen en ik krijg tegenwoordig een melding dat ik een incasso binnen vijf dagen moet goedkeuren in plaats van dat deze meteen wordt doorgedrukt, dus zo kan ik veel strakkere financiële planning doen :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39194
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Ja, de waterbedrijven zijn een stuk vlotter. Op 4 januari de meterstand voor de jaarafrekening aan Vitens doorgegeven en op 5 januari een jaarafrekening gehad.
Het teveel betaalde zou ik omstreeks de 18e januari terugkrijgen. De 18e was echter ook de datum dat ik m'n oude huis overdroeg aan de koper, dus per die datum de afmelding doorgegeven (dat kon niet vooruit). Moest nog een paar euro betalen voor de laatste dagen, dat werd keurig verrekend met de nog te betalen teruggave en stond de 19e op m'n rekening.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Cas
Berichten: 885
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cas »

Prijs jezelf gelukkig met snelle afhandeling door je watermaatschappij, in België is De Watergroep echt tergend traag. Zowel terugbetaling als start/stop/overname van een contract kan makkelijk maanden duren.
請勿靠近車門
Gebruikersavatar
ThatPCDude
Berichten: 403
Lid geworden op: vr 12 nov 2021, 14:04
Locatie: Beverwijk/Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ThatPCDude »

Over een half uurtje heb ik mijn PO voor buschauffeur (helemaal in effing Amersfoort maar ach) ben benieuwd! *bus* *bus*
Dagelijks pendelstudent tussen Beverwijk en Delft!
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Weer even een nachtje in het ziekenhuis gelegen.

Besmetting met humaan metapneumovirus, waar een gezond mens hooguit een verkoudheid aan overhoudt, kan dat in mijn situatie vervelender uitpakken.
En dat deed het; benauwd, veel te weinig zuurstof in het bloed, en geen energie.
Medicatie bestaat er niet tegen, en dus nu thuis uitzieken.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

@isadora: Beterschap :pos: ;) .
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21365
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Veel beterschap, Isadora.
ThatPCDude schreef: do 21 mar 2024, 10:03 Over een half uurtje heb ik mijn PO voor buschauffeur (helemaal in effing Amersfoort maar ach) ben benieuwd! *bus* *bus*
PO = Praktische Opdracht?
Veel succes in elk geval. *bus*
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
April064
Berichten: 699
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door April064 »

Veel beterschap Isadora en veel succes ThatPCDude.
zij/haar/hen/hun
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Post en 175 gasten