Mag ik even kwijt
Re: Mag ik even kwijt
Kazen.
En zo, lieve jongens en meisjes, komt de Beemsterkaas aan zijn typische gaten
En zo, lieve jongens en meisjes, komt de Beemsterkaas aan zijn typische gaten
Re: Mag ik even kwijt
Inderdaad: die kazen krijgen hun gaten door gewoon met Suus te schieten.
Of bedoelde je dat niet?
Of bedoelde je dat niet?
Re: Mag ik even kwijt
Bij het station in Eindhoven heb je trouwens ook een pand waar vaak wordt geoefend met pistolen.
- Spoiler: show
Re: Mag ik even kwijt
Nu ben ik redelijk bekend in Eindhoven, en ook wel enigszins in de omgeving van het station aldaar, maar van het Glock-gebouw heb ook ik eigenlijk nog nooit gehoord
Re: Mag ik even kwijt
Ik woon er en ook nog nooit van gehoord
Re: Mag ik even kwijt
Jeetje. Gewelddadige kazen... Het is daar niet pluis in Da Beemstah.
Beul van de blindegeleidelijn
Re: Mag ik even kwijt
Nou, ik was al voorbereid op de zoveelste medewerker die 'nee' zou verkopen (wat dit speelt al meer dan een maand), had ik eindelijk een can-do medewerker. De vervangende vouchers zijn al binnen.
Beul van de blindegeleidelijn
-
- Berichten: 1642
- Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59
Re: Mag ik even kwijt
Ik had vandaag een klant van aan de rand van Nederland aan de lijn, hij las mij een code voor, zijn accent is nogal zwaar, hij hield de telefoon niet goed voor zijn mond, ik verstond hem niet en bij herhaling nog steeds niet. Of hij het kon spellen. Ja, dat kon hij.
"De f van Victor..."
Wat zeg je?
"De f van Victor..."
Hopeloos.
"De f van Victor..."
Wat zeg je?
"De f van Victor..."
Hopeloos.
Re: Mag ik even kwijt
Nee hoor, ik wou het gewoon even kwijttrolly schreef: ↑vr 06 aug 2021, 06:51Kan het zijn dat het bericht waar dennistd op reageerd is verdwenen?dennistd schreef: ↑vr 06 aug 2021, 00:53 Nee, met een valse dagkaart kun je niet met de bus mee. Ook niet als je daarna wel een kaartje wil kopen. Als je de boel probeert op te lichten kom je gewoon niet mee. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar er is volgens mij echt helemaal niks racistisch aan. Wel jammer dat er politie voor nodig was zodat de bus met een kwartier vertraging alsnog kon vertrekken zonder jou.
Prima, hij reed vandaag ook gewoon weer rond. Of nou ja, gewoon... Hij had wel een lekke band. Gelukkig (rechts) achter dus kon er gewoon doorgereden worden tot het station waar de bus geruild werd
Re: Mag ik even kwijt
Daar was ik nou ook benieuwd naar, maar kennelijk was dat niet de reden waarom het bericht wat onlogisch op me over kwam.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Re: Mag ik even kwijt
Hij inderdaad moeten beginnen met "dat je met een valse dagkaart..."
Dan was het meteen duidelijk
Dan was het meteen duidelijk
Re: Mag ik even kwijt
... dat ik daar de volgende keer aan zal denken
Re: Mag ik even kwijt
Dat ik da heul goe vin van oe!
Re: Mag ik even kwijt
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt
Vanmiddag (7-8-2021) stapte ik even kort de bistro van Ikea Utecht binnen voor een kop koffie en een snack. Ik kwam erachter dat er een paar veranderingen hebben plaatsgevonden (die ik enkele weken eerder in Duiven niet heb waargenomen).
- De bestelzuil: ik vind het vreemd dat deze vooral horizontaal georiënteerd is en niet verticaal. Zeker het afsluiten van de bestelling, bovenin, vond ik klein in formaat en niet logisch. In mijn ervaring hebben de bestelzuilen van andere (fast)foodketens de afsluiting onderaan of iets onder het middendeel van het scherm, precies waar je ook naar toe moet om te betalen.
- productsuggesties: ik vond de productsuggesties nogal opdringerig, volgens mij heb ik drie keer op Nee moeten drukken tussen het moment dat ik mijn keuze gemaakt had en wilde betalen. (ik had een koffie en kaneelbroodje besteld).
Er is, kennelijk, een nieuw formaat koffiebeker. 0,2 liter inhoud. In mijn beleving is dit toch vooral een bekertje om (schep)ijs in te doen en geen warme drank.
Tot slot, de drukte (wachtrij) voor het afhalen van de bestelling. Er stond een waaier aan mensen te wachten voor het gedeelte met de voetstappen. Hierdoor was de ruimte voor doorgaand personenverkeer van kassa naar de uitgang vrij smal (qua breedte). Heel apart om te zien.. Verder snap ik niet dat op de digitale schermen boven de toonbank heel groot de afhaalbalienummering vermeldt staat (daar is per balie één scherm voor gereserveerd) maar de routing van de bestelnummers in een aantal kolommen op het andere scherm ernaast wordt getoond. Zijn een beetje kleine nummers als je zo ver van de balie af moet staan
Tip: voeg de 'gereed product' nummers toe in groot formaat aan het scherm van de desbetreffende afhaalbalie. Volgens mij is dat het enige wat een klant wilt weten: bij welke balie kan ik mijn bestelling ophalen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Iemand ook een dergelijke ervaring bij een andere Ikea?
Volgens mij was het oude systeem niet verkeerd qua doorstroming. Deze nieuwe opzet maakte het, naar mijn idee, niet sneller op.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb Ikea deze feedback ook laten weten. Voor de aardigheid de verdere vragen nav de feedback ook doorlopen.
Mwah, daar kan ook nog wel iets in verbeterd worden, qua vraagstelling én vooral over de Ikea ervaring.. het was mij niet duidelijk of de vragen nu gingen over mijn fysieke bezoek aan Ikea of de digitale omgeving.
- De bestelzuil: ik vind het vreemd dat deze vooral horizontaal georiënteerd is en niet verticaal. Zeker het afsluiten van de bestelling, bovenin, vond ik klein in formaat en niet logisch. In mijn ervaring hebben de bestelzuilen van andere (fast)foodketens de afsluiting onderaan of iets onder het middendeel van het scherm, precies waar je ook naar toe moet om te betalen.
- productsuggesties: ik vond de productsuggesties nogal opdringerig, volgens mij heb ik drie keer op Nee moeten drukken tussen het moment dat ik mijn keuze gemaakt had en wilde betalen. (ik had een koffie en kaneelbroodje besteld).
Er is, kennelijk, een nieuw formaat koffiebeker. 0,2 liter inhoud. In mijn beleving is dit toch vooral een bekertje om (schep)ijs in te doen en geen warme drank.
Tot slot, de drukte (wachtrij) voor het afhalen van de bestelling. Er stond een waaier aan mensen te wachten voor het gedeelte met de voetstappen. Hierdoor was de ruimte voor doorgaand personenverkeer van kassa naar de uitgang vrij smal (qua breedte). Heel apart om te zien.. Verder snap ik niet dat op de digitale schermen boven de toonbank heel groot de afhaalbalienummering vermeldt staat (daar is per balie één scherm voor gereserveerd) maar de routing van de bestelnummers in een aantal kolommen op het andere scherm ernaast wordt getoond. Zijn een beetje kleine nummers als je zo ver van de balie af moet staan
Tip: voeg de 'gereed product' nummers toe in groot formaat aan het scherm van de desbetreffende afhaalbalie. Volgens mij is dat het enige wat een klant wilt weten: bij welke balie kan ik mijn bestelling ophalen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Iemand ook een dergelijke ervaring bij een andere Ikea?
Volgens mij was het oude systeem niet verkeerd qua doorstroming. Deze nieuwe opzet maakte het, naar mijn idee, niet sneller op.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb Ikea deze feedback ook laten weten. Voor de aardigheid de verdere vragen nav de feedback ook doorlopen.
Mwah, daar kan ook nog wel iets in verbeterd worden, qua vraagstelling én vooral over de Ikea ervaring.. het was mij niet duidelijk of de vragen nu gingen over mijn fysieke bezoek aan Ikea of de digitale omgeving.
- Visgraatmodel
- Berichten: 614
- Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09
Re: Mag ik even kwijt
Ik heb voor het eerst een verhaal geschreven en geplaatst in ‘OV in woord’.
Re: Mag ik even kwijt
Het was dringend, en inbegrepen bij Bol.com Select, en dus heb ik vandaag (op den Zevende Dag, de reden waarom aldus een sommigen niet alles zou mogen vandaag) een pakketje laten bezorgen. Maar nu vraag ik mij toch af: waarom kan PostNL op zondag wél zeggen hoe laat ze voor de deur staan, en de rest van de week niet? Want dit is wel erg fijn, nu wil ik vaker bezorgingen op zondag.
Re: Mag ik even kwijt
PostNL kan dit ook de rest van de week zeggen hoor. Hier zijn er geen problemen.
Re: Mag ik even kwijt
Nou zo gedetailleerd heb ik het bij PostNL anders ook nog nooit gezien hoor.
🍉
Re: Mag ik even kwijt
Hier is het al een tijdje zo hoor.
Re: Mag ik even kwijt
Meestal krijg ik alleen een tijdslot van 2-3 uur, en als ik pech heb is het een hele dag. Maar vooral dat seintje van 'we zijn er bijna' vind ik wel briljant, dat maakt de kans dat je dan net per ongeluk bezig bent met zaken die je niet zo goed kan onderbreken om in 15 seconden bij de voordeur te zijn heel wat kleiner.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 141 gasten