Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

trolly schreef: wo 21 sep 2022, 18:30 Ik had wel de nodige onzin het nodige geneuzel verwacht, maar jullie overtreffen mijn verwachting. Chapeau _O_
:oops:
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
DDietzen
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 12:58

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door DDietzen »

_O_

Ik dacht dat het niet erger kon met deze grappen, maar nu komt het me toch echt de neus uit _O_
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

trolly schreef: wo 21 sep 2022, 22:42
trolly schreef: wo 21 sep 2022, 18:30 Ik had wel de nodige onzin het nodige geneuzel verwacht, maar jullie overtreffen mijn verwachting. Chapeau _O_
:oops:
Blijkbaar hebben we er hier toch een neusje voor. (A)
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

:Y

Zo'n buitenkansje laat je ook niet aan je neus voorbijgaan.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Deze pagina van MIEK is echt het neusje van de zalm.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door MdJ »

We vallen inderdaad met de neus in de boter.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3015
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door nvdw »

Maar ja, dat kun je trolly niet aan zijn neus hangen.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik heb 50 cent gekregen door NIET mee te spelen met de Vriendenloterij. Dat is nog eens iemand een knip op de neus zetten :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bemined
Berichten: 5864
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Bemined »

Maar je laat de kans om een flink groter bedrag te winnen aan je neus voorbij gaan. Het blijft een grote gok.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Deze loterijen proberen je vooral het vel over de neus te halen. Al die uitspraken over prijzen is vooral een wassen neus als dat gratis museumbezoeken zijn en zijn geen knip voor de neus waard.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Suus laat zich duidelijk niet bij de neus nemen.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3039
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Nooit gedacht dat de Efteling op een woensdag buiten de vakantieperiodes om zó druk zou zijn. En wat een jong grut allemaal bij elkaar. Gelukkig zijn die nog te jong en te klein voor de spannender attracties, waar de single rider-lijnen een welkom alternatief bieden.
🗣
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3015
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door nvdw »

Die single-rider-rij is echt goud!
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

TffpaA schreef: do 22 sep 2022, 13:27 Nooit gedacht dat de Efteling op een woensdag buiten de vakantieperiodes om zó druk zou zijn. En wat een jong grut allemaal bij elkaar. Gelukkig zijn die nog te jong en te klein voor de spannender attracties, waar de single rider-lijnen een welkom alternatief bieden.
Ik was afgelopen donderdag in de Efteling en toen viel het op zich nog wel mee. We zijn in vrijwel alle attracties geweest die we wilden doen, maar over het algemeen niet vaker dan één keer.
Heb je ook Pinokkio gezien?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

..dat ik het in de trein leuk vindt om reizigers te pesten. :6
Gisterenmiddag kon ik in Rotterdam nog net de 665 halen en toen ik bij een 4-zitter aankwam zaten twee tieners naast elkaar, schoenen op de stoel er tegenover, waar ook nog hun tassen lagen. Met grote tegenzin haalde ze beide de tassen maar weg, zodat er weer 2 zitplekken waren. Ik en de reiziger naast mij moesten er in Gouda beide uit en toen kwam ook de reactie van beide tieners: Yes, weer ruimte over...... :X
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Het zal wel aan mij liggen, of ik ben in drie jaar dertig jaar ouder geworden, maar ik heb al sinds ik volwassen ben eigenlijk niets meer met pretparken. Voor mij is reizen, en architectuur en cultuur aanschouwen de leukste vrijetijdsbesteding buiten de deur.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3039
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Nou, ik had ook een fractie van een seconde een soort blackout in de Python, waar ik er ooit eens 17 keer op een sessie in ben gegaan. Maar ja, toen was ik 16 en dat is ook alweer 25 jaar geleden. Ik denk dat mijn referentiekader een update behoeft.

De Baron is dan wel weer heel gaaf, vooral voorin.
🗣
April064
Berichten: 681
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door April064 »

Ik ben 18 en nooit iets gehad met pretparken omdat ik achtbanen te eng vind. De rest is vaak te gefocust op jonge kinderen of niet heel speciaal. En als ongeduldig persoon vind ik de rijen het zelden waard.
zij/haar/hen/hun
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5240
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Lijn 45 »

Ik ben nog nooit vrijwillig naar een pretpark geweest. De enige reden waarom ik een keer bij de Efteling wil kijken is de smalspoortrein. :p
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Het vijfentwintig jaar geleden dat ik voor het laatst in de Efteling geweest ben. Daarna ben ik nooit meer in een Nederlands pretpark geweest.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Lijn 45 schreef: do 22 sep 2022, 21:45 De enige reden waarom ik een keer bij de Efteling wil kijken is de smalspoortrein. :p
Bespaar je de moeite (en geld), dat treintje stelt geen moer voor ;)

De Efteling vind ik wel een leuk pretpark, zeker als je net zoals ik niet van achtbanen houdt. Het is al wel weer zo'n 10 jaar geleden dat ik er voor het laatst was. De huidige prijzen in combinatie met de drukte houden mij tegen om daar weer heen te gaan.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

ODRAIL schreef: do 22 sep 2022, 22:10 Het vijfentwintig jaar geleden dat ik voor het laatst in de Efteling geweest ben. Daarna ben ik nooit meer in een Nederlands pretpark geweest.
Ik ben dit jaar al drie keer naar een pretpark geweest: Duinrell, Walibi en Efteling. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik heb mij een paar jaar geleden prima vermaakt in de Efteling op een werkdag in september. De Baron is echt leuk. Daar mochten we blijven zitten omdat er geen nieuwe gasten waren voor onze rij, dat was de eerste keer in mijn leven dat ik misselijk werd van een achtbaan. Joris en de Draak is ook heel leuk om te doen. De Vliegende Hollander is door de combinatie en aankleding ook leuk. Van de toen nog niet afgebroken BOB-baan heb ik zelfs de actiefoto gekocht. De Vogel Rok is ook een heerlijke klassieker. En het toen nieuwe Symbolica vond ik ook mooi, daar blijf je kijken. Nee hoor, dat was een zeer geslaagde dag toen. En de aankleding van de Efteling is natuurlijk erg mooi, dat vind ik echt beter dan in Walibi.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Hoewel ik nu zelfs binnen fietsafstand van de Efteling woon, moet ik bekennen dat ik er al 17 jaar niet meer geweest ben :oops:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

Toen ik nog in Papendrecht woonde, had ik een abonnement. Was er toch wel meerdere keren per maand te vinden. *O*
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 33 gasten