Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Voor mij is het ook bijna twee jaar geleden. Maar ik zit er niet naar te smachten om weer in een vliegtuig te zitten.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

Ik heb wel meer gekke afwijkingen :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

In die tijd ging je zo'n beetje om de week naar het Oostblok :')

Ik hoop zelf in oktober weer in een kist te zitten. En anders maar wat leuks doen met het blik.

Oh ja, ik moest ook nog altijd eens een keer gaan interrailen....
Ik doe ook maar wat
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

Ja, heb weer het een en ander in te halen :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
dennistd
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe Rabo Scanner en betaalpas aan te vragen, zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van uw betaaldiensten bij de ABN-AMRO
:lol:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Prima toch?

twee voor de prijs van één *O*

Overigens vanavond, eindelijk, weer eens een technorave in den lande *O* *O* *O* En daar heb ik gofferedomme een partij zin aan :shock: *O* *O* *O*
VIRM
Berichten: 7570
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Toen ik gisteren in een restaurant in Parijs zat, was te zien dat de Franse president een bijeenkomst bijwoonde over investeringen in de jeugd van Marseille. De uitzending startte zeker twintig minuten voordat het hele gebeuren in Marseille begon, dus kennelijk hebben de presentatoren nog wat afgepraat. En de gebarentolk toonde ook emoties in haar gezicht tijdens het vertolken. :)
Beul van de blindegeleidelijn
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Algoritmes: ik krijg reclame te zien voor het huren van een saxofoon, terwijl ik nooit iets over een muziekinstrument heb opgezocht en het ritmegevoel heb van een barbecue. :')
dennistd
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Ik krijg elke keer Duitse reclames te zien hier :X
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Het algoritme van TikTok schotelt mij meerdere keren per dag ads van Shein voor.
Ik ben toch echt een man, welke niet heel erg veel behoefte heeft aan het rondlopen in een bikini of jurk. -0-
🍉
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Tom024 schreef: zo 05 sep 2021, 14:34 Algoritmes: ik krijg reclame te zien voor het huren van een saxofoon, terwijl ik nooit iets over een muziekinstrument heb opgezocht en het ritmegevoel heb van een barbecue. :')
Ideale eigenschappen voor experimentele jazz. :mrgreen:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8797
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Mijn algoritme qua advertenties bestaat vooral uit AutoTrack. Ik ben inderdaad zoekende en heb inmiddels een proefrit met een auto gepland, maar het zijn elke keer dezelfde auto's, waaronder de auto waarin ik wil proefrijden. :')
Op Instagram leidt mijn opgebouwde algoritme tot een kleine golf aan volgverzoeken van buitenlandse OV-fotografen.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

ArrivaBas schreef: zo 05 sep 2021, 17:42 Mijn algoritme qua advertenties bestaat vooral uit AutoTrack. Ik ben inderdaad zoekende en heb inmiddels een proefrit met een auto gepland, maar het zijn elke keer dezelfde auto's, waaronder de auto waarin ik wil proefrijden. :')
Op Instagram leidt mijn opgebouwde algoritme tot een kleine golf...
Niet dat ik nou verstand van auto's heb ofzo, maar volgens mij heet een kleine golf een polo (A)
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8797
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Ik zal maar gelijk zeggen dat ik mijn portemonnee niet leeg ga laten lopen op een Volkswagen. (A)
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Vinny »

ZO6176 schreef: zo 29 aug 2021, 07:37 De vlag rechtsonder kan dan ook gebruikt worden als ze in Salland een S-baan gaan opzetten.
Ik zeg: Reizen met de zekerheid van R-net. Maar dan in Salland :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Waar komt die plotselinge liefde van het Franse volk voor taco's toch vandaan? In elke Franse binnenstad struikel je tegenwoordig over de taco-restaurants zoals O'Tacos, Nachos, Taco Memo en kebabhuizen die ook "tacos" op de gevel hebben staan :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Ah, French tacos (die ik zelfs in Frankrijk consequent in het Engels geadverteerd zie staan). Frans Zwitserland zit er ook vol mee, en ik zag naast het station van Venlo ook al een zaak die er reclame voor maakt. Heeft niks met tacos te maken verder.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Wikipedia schreef:A French tacos[note 1] (French: tacos français [takos fʁɑ̃sɛ] or simply tacos[note 2]) also known as Lyon tacos (French: tacos lyonnais [takos ljɔnɛ]) or matelas[1] (French for "mattress") is a fast food dish which usually consists of a flour tortilla grilled and folded around a filling of French fries, cheese, and meat, among other deli ingredients. More similar to a burrito than to a taco, and claiming inspiration from Mexican cuisine, it originated from the region of Rhône-Alpes in France in the early 2000s, before becoming popular among teenagers and young adults in all of France and abroad.
:X

Wat een misverstand. Nooit eerder van gehoord. Mahlzeit.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Het klinkt alsof de inhoud van een kapsalon in een wrap wordt gewikkeld. De kapsalon heeft natuurlijk het Nederlandse snack-landschap ook in hoog tempo veroverd, maar dat in een wrap :s
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13111
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

De French Tacos zijn zelfs op het bollenplein in Utrecht te koop, die Tacos-tent promoot zichzelf ook als zijnde Frans. :Y
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Echt een verrijking voor de Franse keuken. :N
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13111
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Zeer zeker niet, maar het is niet zoals in Nederland waar de Kapsalon wél een verrijking was. :lol:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21270
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Sowieso kent de taco al vele varianten, dan kan er vast nog wel eentje bij.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Dat lemma op Wikipedia is onvolledig. -0-

De Winner Taco staat er niet op. *O*
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21270
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Wel. :6
Bij "See Also" staat een verwijzing naar de Choco Taco, wat de Engelse naam is voor de Winner Taco.
Goed, ik kwam daar ook alleen maar achter door op de Engelstalige Wikipedia naar "Winner Taco" te zoekn. ;)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten