Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Ik zit met een durian in de bus. In Nederland mag dat gelukkig wel gewoon. *O*
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Zolang het maar ver uit mijn buurt is.
AppleMoose schreef: do 28 apr 2022, 17:05 En alle deugers hebben weer een paar dagen kunnen schuimbekken, iedereen blij *O*
Wat een rare opmerking.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

In welk land mag dat dan niet? (Dat de medereizigers er mogelijk minder blij mee zijn, is een tweede. :p )
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

trolly schreef:Dat Johan Derksen een griezel is, mag worden verondersteld bekend te zijn. Dat Johan Derksen een griezel is, is kennelijk toch nieuws. Blijf me erover verbazen dat de man zoveel ruimte krijgt, maar ik denk dat dat veel zegt over het substraat waarop deze zwam groeit.
De Hollandse regionale omroepen nemen gelukkig afstand van deze griezel en hebben zijn radioprogramma met onmiddellijke ingang gecanceld.

Ook in de jaren ‘70 was het ongevraagd dingen steken in andersmans lichaam niet normaal, wat de babyboomers ook over die tijd beweren. Nederland was toen niet en nu geen antroposofische commune.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Meltrain schreef: do 28 apr 2022, 19:00 In welk land mag dat dan niet? (Dat de medereizigers er mogelijk minder blij mee zijn, is een tweede. :p )
Singapore en vrijwel overal in Thailand. Ik kom ook artikels tegen over dat het in Japan niet mag maar die kan ik niet nazoeken.
rikthoff
Berichten: 305
Lid geworden op: wo 26 dec 2018, 12:15

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door rikthoff »

Suus schreef: do 28 apr 2022, 19:14 De Hollandse regionale omroepen nemen gelukkig afstand van deze griezel en hebben zijn radioprogramma met onmiddellijke ingang gecanceld.
Alsof Johan Derksen zit te wachten op die paar rotcenten die de regionale omroepen 'm schenken. 't Is verdorie geen Talpa. Maar ik durf er om te wedden dat als er iets inhoudelijks qua voetbal te melden is, ze 'm aan de telefoon nog steeds op zender willen begroeten ;)
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Suus schreef: do 28 apr 2022, 19:14
trolly schreef:Dat Johan Derksen een griezel is, mag worden verondersteld bekend te zijn. Dat Johan Derksen een griezel is, is kennelijk toch nieuws. Blijf me erover verbazen dat de man zoveel ruimte krijgt, maar ik denk dat dat veel zegt over het substraat waarop deze zwam groeit.
De Hollandse regionale omroepen nemen gelukkig afstand van deze griezel en hebben zijn radioprogramma met onmiddellijke ingang gecanceld.

Ook in de jaren ‘70 was het ongevraagd dingen steken in andersmans lichaam niet normaal, wat de babyboomers ook over die tijd beweren. Nederland was toen niet en nu geen antroposofische commune.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik Johan Derksen niet zo direct in verband gebracht had met het verschijnsel antroposofie :X
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Na vanavond is het de persiflage voorbij. Ik herinner even aan dit fragment van Promenade in de zomer van 2020:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Vanmiddag op controle geweest voor mijn voet en het gips is eraf *O* voelt nog wel super raar nu
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Kijk.....dat is goed nieuws. :pos:
"Mag ik even kwijt", beter kun je het niet waarmaken.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

@Daantje: Goed nieuws :pos: ;) .
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

Eens zien hoeveel toeristen morgen ongetwijfeld, voor zover aanwezig in dit land, iets oranjes dragen/aanhebben, omdat in de reisgids nog staat dat 30 april een feestdag is. :D
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Het fiets- en wandelseizoen lijkt nu echt losgebarsten, wat is het druk overal. -0-
umbusko
Donateur
Berichten: 5284
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Ik wil graag Z2N en Chrysa bedanken voor hun bijdragen in het speakerblaastopic, want daardoor heb ik dodie ontdekt 1,5 jaar geleden en vanavond ga ik haar zien in Praag! :D
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3039
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Verkeerde topic.
🗣
umbusko
Donateur
Berichten: 5284
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Helemaal niet. -0-
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3039
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Wel:

viewtopic.php?f=16&t=10157&p=770477#p770477

Maar we kunnen als we op deze manier verdergaan natuurlijk ook net zo goed alle andere topics in dit subforum sluiten. Per slot van rekening is alles wat we daarin schrijven ook iets wat we even kwijt mogen.
🗣
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

TffpaA, waarbij de A tegelijk voor Anarchist als Anti-anarchist staat?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3039
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Alargule.

(Staat ook in mijn sig.)
🗣
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik merk het al. Met het verkeerde been uit bed gestapt :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

umbusko schreef: za 30 apr 2022, 13:25 Ik wil graag Z2N en Chrysa bedanken voor hun bijdragen in het speakerblaastopic, want daardoor heb ik dodie ontdekt 1,5 jaar geleden en vanavond ga ik haar zien in Praag! :D
Graag gedaan, en veel plezier! Ik ben maar een beetje jaloers! :)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Tom024 schreef:Het fiets- en wandelseizoen lijkt nu echt losgebarsten, wat is het druk overal. -0-
In het kader van mijn spoorlangswandeling naar Parijs vandaag van station Jurbise naar station Mons gewandeld. Misschien acht groepjes wandelaars en twee fietsende paartjes tegengekomen, dus viel met de drukte wel mee :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Etienne schreef: vr 29 apr 2022, 21:56 Eens zien hoeveel toeristen morgen ongetwijfeld, voor zover aanwezig in dit land, iets oranjes dragen/aanhebben, omdat in de reisgids nog staat dat 30 april een feestdag is. :D
Eerste ’vergistoerist’ gespot bij Amsterdam Centraal, maar fenomeen lijkt uitgestorven
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1545981 ... gn=twitter
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

VIRM schreef: do 28 apr 2022, 13:33
Durashift schreef: wo 27 apr 2022, 03:59
ICE11 schreef: di 26 apr 2022, 20:40 Morgen is de koninklijke familie op bezoek in Maastricht. Het programma vermeldt, dat zij met de koninklijke bus arriveren. Wordt dan ook daadwerkelijk het hele traject vanuit Den Haag en terug met de bus afgelegd?
Volgens mij niet. Wordt er niet gevlogen naar Maastricht Airport en daar overgestapt op de bus?

Er zal ergens een verzamelplek zijn, want de Kon. familieleden (aanhang) komen uit diverse steden.
Uit dit artikel van Omroep West blijkt dat de verzamelplek het Van der Valk in Maastricht was. En dit artikel van de Limburger staat dat hij met de bus naar Limburg is gekomen.
Ja, ik hoorde het donderdagochtend ook op de radio.
Viel mij mee.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik heb vandaag de zelfscan kassa (checkout...) in de H&M moeten gebruiken. Wát een ramp. :twisted: :cry:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Suus schreef:Mijn stroomcontract verloopt half mei. Sinds 1 januari krijg ik geld toe op mijn beperkte stroomverbruik (in januari -4,63 verbruikt), maar het verlengingsaanbod (wat nogal duur was) is nu zelfs ingetrokken door de leverancier vanwege de oorlog :')
Ik kreeg gisteren last-minute toch een verlengingsaanbod. In plaats van 25 euro korting per jaar krijg ik nu 150 euro korting per jaar, ik behoud mijn 150 kWh gratis energie per jaar uit 2016 en de vaste leveringskosten per dag. Helaas wel een verviervoudiging van de stroomprijzen per kWh.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten