Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Heb ik als alternatief in gedachten, maar dat is in loopafstand erg lang, de route vanaf Dordrecht Zuid via de Kiltunnel en het pontje naar Moerdijk is voor mijn gevoel iets korter. En dan kom je nog een beetje in de buurt van de HSL :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Suus schreef: zo 11 apr 2021, 15:11 Mooi :)

Weet jij toevallig ook of de fiets-/voetveer Strijensas - Moerdijk dit jaar weer gaat varen? Ik heb die nu op het oog in een alternatieve wandelroute voor Dordrecht Zuid - Lage Zwaluwe, want ik heb geen zin meer dan een kilometer direct naast de A16 over de Moerdijkbrug te lopen :X
Dit is zo'n beetje de tijd dat recreatieve pontjes hun dienstregeling voor dit seizoen bekend maken, dus ik durf het niet te zeggen. Je zou 'm uiteraard even kunnen bellen.

Mogelijke alternatieven zijn via Kop van 't Land (enorm ver lopen) of via het altijd prachtige Numansdorp, dat veer vaart dit jaar in ieder geval.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Fles »

Leuke site wel Tom :) Wanneer gaat het pontje IJmuiden - Newcastle weer wat doen denk je? :D
dennistd
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Geheel ontopic ben ik in maart 2018 van Erpel naar Remagen gelopen en gevaren (A)

Ik kon de brug niet vinden :lol:

Afbeelding
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Fles »

Mooi gebiedje wel. Echt iets voor een leuk dagje, maar ja :'(
Etienne
Donateur
Berichten: 7908
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

Suus schreef: zo 11 apr 2021, 13:18 Deventer is al bijna af zo te zien :shock: Nijverdal - Holten wil ik ook nog een keer doen, volgens mij is dat ook een van de populairste NS-wandelingen :pos:
Oh absoluut; via het Pieterpad over de Sallandse Heuvelrug.
Inderdaad een van de mooiere 8-)
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Fles schreef: zo 11 apr 2021, 13:06 Oh en ik heb ook al een paar dikke station-to-station wandelingen gemaakt: Twello - Deventer, Olst - Deventer en Nijverdal - Holten.
Toevallig dit weekend de NS wandeling tussen Wezep en Zwolle gelopen. Die was ook de moeite waard.
Beul van de blindegeleidelijn
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Fles schreef: zo 11 apr 2021, 13:06 Oh en ik heb ook al een paar dikke station-to-station wandelingen gemaakt: Twello - Deventer, Olst - Deventer en Nijverdal - Holten.
Toevallig dit weekend de NS wandeling tussen Wezep en Zwolle gelopen. Die was ook de moeite waard.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Is de NS-wandeling tussen Wezep en Zwolle nog een beetje de moeite waard?
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Ik lees daar positieve berichten over. In de post boven die van jou.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

En in die daar boven ook. Dan moet het wel waar zijn :pos:
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Michael »

Ik heb vorige week zaterdag de NS wandelroute de Bretten gelopen. Van station Halfweg-Zwanenburg naar Amsterdam Sloterdijk.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Alargule schreef: vr 09 apr 2021, 13:26 De dag die je wist dat zou komen: prins Philip is dood, overleden op netniet-100-jarige leeftijd.
Levert nu een interessant OV-gerelateerd relletje op: de spoorvervoerders in het VK hebben massaal hun website omgekat naar grijstinten, met als gevolg dat ze amper tot niet meer toegankelijk zijn voor slechtzienden :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Etienne
Donateur
Berichten: 7908
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

Michael schreef: ma 12 apr 2021, 11:23 Ik heb vorige week zaterdag de NS wandelroute de Bretten gelopen. Van station Halfweg-Zwanenburg naar Amsterdam Sloterdijk.
Ook zo'n leuke avontuurlijke 8-)
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Suus schreef: ma 12 apr 2021, 12:57
Alargule schreef: vr 09 apr 2021, 13:26 De dag die je wist dat zou komen: prins Philip is dood, overleden op netniet-100-jarige leeftijd.
Levert nu een interessant OV-gerelateerd relletje op: de spoorvervoerders in het VK hebben massaal hun website omgekat naar grijstinten, met als gevolg dat ze amper tot niet meer toegankelijk zijn voor slechtzienden :X
Je mag hopen dat the Queen het niet per ongeluk vroeg of laat begeeft. Het resultaat moet erger zijn dan Covid, Brexit en the Blitz bij elkaar en tot de derde macht.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Fles »

Nou, reken er maar op dat dat wel gaat gebeuren, en eerder vroeg dan laat.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Dat kan zo maar eens in een paar maanden gepiept zijn. Als nawee van de pandemie of uit liefdesverdriet. Zou samenvallen met de Post-Covid world. Interessante bladzijde in de geschiedenisboeken.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Fles schreef: ma 12 apr 2021, 15:50 Nou, reken er maar op dat dat wel gaat gebeuren, en eerder vroeg dan laat.
Nee toch? Of ben jij net zo'n helderziende als die Alargudinges?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Ik durf er wel een goede fles Ierse wijn om te verwedden dat de Kwieen binnen nu en 20 jaar zo dood als een pier gaat zijn. En 90% kans dat Sjarrel d'r dan opvolgt.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Ik zou de kans dat Mw. Windsor haar zoon overleeft niet uit durven sluiten. Desnoods wil ik daar zelfs wel een kratje Afghaanse tripel op inzetten.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Deal! Gooien we er nog een oer-Turkse ouwe klare achteran om het helemaal af te maken.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Fles »

trolly schreef: ma 12 apr 2021, 16:02
Fles schreef: ma 12 apr 2021, 15:50 Nou, reken er maar op dat dat wel gaat gebeuren, en eerder vroeg dan laat.
Nee toch? Of ben jij net zo'n helderziende als die Alargudinges?
Dat mensje is 94, net haar man kwijt... Jij ziet haar vrolijk 120 worden of zo? :')
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Ik denk dat die ouwe heks maar één raison d'être heeft: haar zoon (en troonopvolger) overleven. Want met zo'n kwezel op de troon kun je de Britse monarchie definitief vaarwel kussen.

En als dat betekent dat ze 130 moet worden: zo zij het.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Zodra Charles en Liesje dood zijn wordt dat koningshuis sowieso bij het grofvuil gezet. Daar durf ik wel een sixpack Koreaanse kriek op in te zetten.

De barsten in het instituut zijn recent door Meghan en Oprah vergroot tot tochtende kieren. Dat ze bij de familie Windsor het reflecterende vermogen van een doppinda hebben én de mensen erachter komen hoe welig het racisme in die toko tiert helpt dan natuurlijk ook niet mee.
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Weet ik niet. William is ongelofelijk populair, dus als het een beetje vlot gaat is hij koning en gaat het koningshuis weer honderd jaar mee ;-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten