Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
umbusko
Donateur
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Waar heb je anders geestverruimende middelen voor? (A)
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Om lekker heulemaal kneiterhard naar de getverderrie te gaan en de hele nacht rondjes te lopen? *O*
dennistd
Berichten: 5526
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Tom024 schreef: ma 11 okt 2021, 18:48 Vandaag de vakantieaanvraag voor 2022 ingevuld. :')
Nu pas? Heb ik afgelopen woensdag al gedaan :lol:
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5810
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Ik al in 2018 voor de rest van mijn leven.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

PHS schreef: ma 11 okt 2021, 19:52 Er kwam net kei- maar dan ook echt keiharde muziek van de straat af. Ik loop naar de deur om te gaan kijken wie deze taffesherrie produceert, hoor ik tussen de herrie opeens de bel gaan:

Staat de pakketbezorger van DHL voor de deur. De deur van de bestelbus staat wijd open, waar het muziekvervangende gebonk uit komt. Slim, zo hoef je natuurlijk niet meer aan te bellen :')
Je hebt hem toch wel verteld dat dit soort gedrag ongepast is?
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13080
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Mijn pakketbezorger van DHL neemt niet eens de moeite om te wachten totdat de voordeur open gaat, voordat die het pakketje bij de deur neerlegt en wegloopt. Dan vind ik het verhaal van PHS nog uitzonderlijk redelijk. :X
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Ik weet natuurlijk niet wat voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt het bij jullie tot pakketbezorger hebben geschopt, maar hier bellen ze gewoon aan, en lopen ze naar de buren als je niet thuis bent. En dat alles zonder muziek, maar wel met draaiende motor.

Ach ja.
Michael
Berichten: 11743
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Michael »

Tom024 schreef: ma 11 okt 2021, 18:48 Vandaag de vakantieaanvraag voor 2022 ingevuld. :')
Lekker op tijd ook. Hier krijgen wij het formulier rond het ingaan van de nieuwe dienstregeling en 2 weken na het ingaan daarvan moet ie ingeleverd zijn.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

dennistd schreef: di 12 okt 2021, 01:17
Tom024 schreef: ma 11 okt 2021, 18:48 Vandaag de vakantieaanvraag voor 2022 ingevuld. :')
Nu pas? Heb ik afgelopen woensdag al gedaan :lol:
Toen pas?
Wij waren laat met augustus...
Normaal is het al in Juni :Y
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3424
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Michael schreef: di 12 okt 2021, 09:29
Tom024 schreef: ma 11 okt 2021, 18:48 Vandaag de vakantieaanvraag voor 2022 ingevuld. :')
Lekker op tijd ook. Hier krijgen wij het formulier rond het ingaan van de nieuwe dienstregeling en 2 weken na het ingaan daarvan moet ie ingeleverd zijn.
Zo gaat dat overal in Brabant, maar ik ben 'verhuisd' naar een andere concessie waar ze het nogal omslachtig aanpakken. -0-
Michael
Berichten: 11743
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Michael »

Zal wel te maken hebben met de verlofregeling die in Brabant geld. Vergeleken met de andere gebieden is die in Brabant royaler. Maar dat hebben ze overgenomen vanuit Veolia.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

In Staden, nabij Roeselare in West-Vlaanderen, is Gwenny van 32 nu zwanger van haar 12e kind. Gwenny en Marino gebruiken voor de namen van hun kinderen steeds dezelfde vier letters één keer: a, e, l en x.

https://www.gelderlander.nl/gezin/gwenn ... ~a5e0b43b/
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Nou, de klimaatplannen kunnen dus wel de prullenbak in geloof ik :')
umbusko
Donateur
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Nou dat grapje kunnen ze nog 12x uithalen en dan zijn de namen op. :') :') :')
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5810
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Aking schreef: di 12 okt 2021, 14:09 Nou, de klimaatplannen kunnen dus wel de prullenbak in geloof ik :')
Een emissie van 1884ton CO2 per dag, en dat gedurende drie weken:
een kleine 40.000 ton, klinkt veel, maar een deskundige op het gebied, die dat nader kan duiden?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13080
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

11:10, deurbel gaat, te vroeg voor de pakketbezorgers die weten waar ze bezorgen. Zijn het twee mensen van de gemeente Zeist, die bij mij door de buurt gaan om de studenten te laten nadenken over de energierekening. En 'omdat we weten dat dit jullie normaal gesproken niet zo boeit, hebben we ook gebak mee'. Ik bedoel: ik vind het niet erg dat de gemeente Zeist eindelijk wat interesse toont in diens deel van De Uithof, maar weten ze op het gemeentehuis wel hoeveel de gemiddelde bewoner hier aan gemeentebelasting betaalt? :lol:
Afbeelding
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5810
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Dus je hebt vriendelijk bedankt?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Dennenboom
Berichten: 1673
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 21:23

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Dennenboom »

De Jahrtausendflughafen in Berlijn (BER) loopt nog steeds niet op rolletjes. Reizigers (ook naar Frankfurt) werd de afgelopen dagen zelfs gevraagd vier uur voor vertrektijd op de luchthaven aanwezig te zijn.
https://www.morgenpost.de/flughafen-BER ... erden.html
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Prima manier om demense de trein in te krijgen dan toch? :trein:
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13080
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

isadora schreef: wo 13 okt 2021, 14:06 Dus je hebt vriendelijk bedankt?
Aangezien een van de twee nog 5 dozen taarten tilde heb ik diegene maar geholpen. :Y
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 612
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

:') Een vertragingsomroep aan de gate doen omdat het toestel tijdens het verslepen vanuit de hangaar richting de gate een klapband heeft gekregen. Ik wist niet of ik moest lachen of balen want vertraging.
Timon91
Berichten: 871
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 14:24
Locatie: Arnhem

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Timon91 »

Aking schreef: wo 13 okt 2021, 14:30 Prima manier om demense de trein in te krijgen dan toch? :trein:
...en dat terwijl de DB zo z'n uiterste best doet om de mensen het vliegtuig in te krijgen :mrgreen:
Mijn Flickr account.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Oh, ik krijg altijd gratis hotelovernachtingen van ze *O* dat heb ik bij een vliegboer nog niet meegemaakt :N

(en oké, nou heb ik in m'n leven denk ik net 10 keer in een vliegmasjien gezeten, maar het gaat om het idee natuurlijk)
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5810
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Het is inmiddels een stuk later, dan het eerder vandaag was.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
umbusko
Donateur
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

... dat ik nog net op tijd bleek te zijn voor koffie toen ik zojuist om 20:58 bij de kiosk stond, want hij bleek om 21:00 te sluiten. *O* Ik dacht 21:30, maar ma/di/wo is het een half uur eerder.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten