Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

isadora schreef: wo 13 okt 2021, 21:19 Het is inmiddels een stuk later, dan het eerder vandaag was.
Daar kun je de klok op gelijk zetten.
🍉
VIRM
Berichten: 7554
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

En de wintertijd komt er binnenkort weer aan...
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Even een positief verhaal over bezorgen van pakketjes. Vanmorgen om elf uur een bestelling gedaan bij Blokker, toen hebben ze blijkbaar alles in de winkel gepakt en in een tasje gedaan want om half vijf werd het al bezorgd, gewoon in een tasje uit de winkel :D
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Kan sneller: ik had ooit echt een nieuwe koelkast nodig omdat 'ie stuk was gegaan. Lokale witgoedzaak belde nog even z'n bezorger of die 'm tussen de ronde door wilde komen ophalen bij de winkel.

Van die zaak was het een kwartiertje ofzo lopen naar de supermarkt, daar wat kleine boodschappen gehaald en vrijwel direct nadat ik terug was ging de deurbel al: stond de bezorger met de nieuwe koelkast voor de deur :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ja maar ik vind dit voor een bestelling via de website waar bij staat dat het morgen bezorgd zou worden ook al echt heel goed.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Is het in combinatie met bezorging aan huis van een online bestelling wel inderdaad. Enige wat nog in de buurt komt was ooit een apparaat wat ik op vrijdagavond online bestelde en de volgende ochtend vanaf 8 uur bij een ophaalpunt kon ophalen, logisch natuurlijk dat je het 30 meter verderop vroeger kunt afleveren dan gewoon thuis :p
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3424
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Winterdekbed op bed gelegd. *O*
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Had daar nog even mee gewacht. Het wordt 20 graden komende week.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3424
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Toch niet ´s nachts, mag ik hopen?
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Nou ik heb vandaag mijn winterjas maar eens aangetrokken. -0- Elf graden vond ik toch net even te fris voor een zomerjas.
🍉
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Tom024 schreef: za 16 okt 2021, 09:25 Toch niet ´s nachts, mag ik hopen?
Ach, ze hebben het alweer aangepast, zie ik nu. In plaats van een zomerse 20, nog maar een zachte 18. En 12 's nachts.

Evenwel garantie op zweten onder een winterdeken.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ik heb volgens mij nog mijn zomer dekbed maar wel met een fleece deken op het voeteneinde
en-es
Berichten: 4399
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Manchester United neemt het vliegtuig voor de uitwedstrijd tegen Leicester City: http://bbc.com/sport/football/58938198
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Klimaathufters!!!1!!!1 :x !
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dat ik zometeen in een antieke trein (Mat '64 :mrgreen: ) van Leiden naar de Maliebaan ga, met nog een kleine omweg via Woerden, Bijlmer en Heelversum ook *O*
teun
Berichten: 1490
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door teun »

Is van Hilversum dwars over Blauwkapel nog steeds mogelijk dan?
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8778
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Over het kruis bij Blauwkapel kan nog altijd. Ben er anderhalve week geleden nog langsgekomen.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
en-es
Berichten: 4399
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Tijdje geleden heb ik een anonieme chipkaart gevonden ergens langs een fietspad. Vandaag ben ik ermee naar de kaartautomaat gegaan en er blijkt een tegoed van 22,85 euro op te staan.
Etienne
Donateur
Berichten: 7893
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

In elk geval beter dan de anonieme kaart die ik vond bij de kaartautomaat in Gouda, daar stond -€1,19 op. :')
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

teun schreef: za 16 okt 2021, 15:47 Is van Hilversum dwars over Blauwkapel nog steeds mogelijk dan?
Ja, vanaf Hollandsche Rading gezien is het linkerspoor geloof ik buiten dienst, maar we zijn veilig aangekomen. *O*

Infratechnisch durf ik niet helemaal te zeggen wat de status is en of dat binnenkort nog verandert...
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5859
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door reisthijs »

Royal HaskoningDHV durft wel helemaal te zeggen dat het binnenkort verandert, ze gaan de kruising in 2022 'saneren'. https://www.royalhaskoningdhv.com/nl-nl ... apel/12804
"Laat uitstappers voorgaan. Zij maken plaats voor u."
Kalil Nieuw
Berichten: 1471
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Kalil Nieuw »

Mag ik even kwijt dat het bij mij in Rotterdam Zuid het naar poep ruikt. Ik ben het niet, niemand van mijn gezin heeft schoenen die stinken, geen stinkende kleren. Ben net even naar plus geweest, paar 100 meter lopen. Rook ik het nog steeds. We hebben van alle kanten in huis ook ramen tijdelijk open gezet om te verklaren of het met buiten lucht te maken heeft en boven (tweede etage) ruik je die stinkende geur ook. Ligt niet aan mij en niet aan ons, maar buitengeur is niet goed. Weet iemand waar dit mee te maken heeft?
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Karl »

Ik voel me echt een kneus, maar ga het toch vragen... Waar kan ik vinden in welke Duitse deelstaten welke maskerverplichting geldt? Binnenkort reis ik per trein door NRW en Rheinland Pfalz en ik bereid mij graag goed voor. Heeft iemand een weblink?
Het is een spectrum.
cassie127
Berichten: 6561
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

Landelijk is de regel een medisch mondkapje. De meeste blauwe zijn niet medisch maar nauwelijks te onderscheiden van de medische. Verder zijn de KN95/FFP2 mondkapjes toegestaan. Stoffen wasbare mondkapjes zijn niet toegestaan.

In Berlin en Oostenrijk geldt momenteel een verplichting tot het dragen van een FFP2/KN95 mondkapje. Andere mondkapjes zijn hier niet toegestaan. In Bayern is deze regel vervallen.

Verder is het bijna overal nog verplicht om in winkels en restaurants een mondkapje te dragen. Al is men in NRW inmiddels aan het afschalen.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5810
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Kalil Nieuw schreef: zo 17 okt 2021, 15:44 Mag ik even kwijt dat het bij mij in Rotterdam Zuid het naar poep ruikt. Ik ben het niet, niemand van mijn gezin heeft schoenen die stinken, geen stinkende kleren. Ben net even naar plus geweest, paar 100 meter lopen. Rook ik het nog steeds. We hebben van alle kanten in huis ook ramen tijdelijk open gezet om te verklaren of het met buiten lucht te maken heeft en boven (tweede etage) ruik je die stinkende geur ook. Ligt niet aan mij en niet aan ons, maar buitengeur is niet goed. Weet iemand waar dit mee te maken heeft?
Zijn er boeren in de buurt?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten