Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5827
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Tom98 schreef: za 26 jun 2021, 16:08 Haha, ja, ik heb thuis ook ''gewoon'' alle Turkse zenders op TV dus dan krijg ik zulke dingen mee. Wel eenzijdig uiteraard, want Turkije is grote vrienden met Azerbaycan (de tegenpartij in het conflict met Armenië over die betwiste regio). Dus het Azerbaycanse standpunt is het Turkse standpunt _O- . Al levert een korte zoektocht op Google mij inderdaad de bevestiging op dat het grondgebied juridisch van Azerbaycan is en dit ook internationaal zo word erkend. Maar echt de onafhankelijke feiten weet ik dus helaas niet.
Het zou je blik een stuk verbreden waar het de problematiek op dat cruciale stukje aarde betreft, om eens een boek over de geschiedenis van de Kaukasus ter hand te nemen.
En het zal je niet verbazen, hoe diep het ons bestaan raakt.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Tom98
Berichten: 668
Lid geworden op: do 08 mar 2018, 18:17
Locatie: Enschede/Almelo
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom98 »

Ik hou het in mijn gedachten voor wanneer ik wat meer tijd heb!
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12836
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

@isadora: Welk boek over deze materie raad je ons dan aan?
🍉
jelmerrr
Berichten: 1811
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

isadora schreef: za 26 jun 2021, 15:16 Overigens, deze dinosaurus lijkt eindelijk aan het mobiel te moeten.
Iemand van jullie een idee, wat voor een weinig bellend gebruiker, en waarschijnlijk ook weinig gebruikend internetter, een goeie keuze zou zijn?
Ik bedoel toestel en abonnement.

Heb je abonnement nodig?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6474
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

isadora schreef: za 26 jun 2021, 15:16 Overigens, deze dinosaurus lijkt eindelijk aan het mobiel te moeten.
Iemand van jullie een idee, wat voor een weinig bellend gebruiker, en waarschijnlijk ook weinig gebruikend internetter, een goeie keuze zou zijn?
Ik bedoel toestel en abonnement.
Ik zit bij Hollandsnieuwe, daar heb je één bundel voor zowel internet, bellen als sms.
Tom98
Berichten: 668
Lid geworden op: do 08 mar 2018, 18:17
Locatie: Enschede/Almelo
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom98 »

Tele2: 25 euro, alles onbeperkt.
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Tom98 schreef: za 26 jun 2021, 16:28 Tele2: 25 euro, alles onbeperkt.
Hij schrijft dat ie 'm nauwelijks gaat gebruiken, dan zijn er veel goedkopere opties :Y

Maar qua onbeperkt bevalt Tele2 me inderdaad prima, heb thuis zelfs geen vast internet meer dus ben met die 25 (al betaal ik geloof ik 27) euro per maand heulemaal klaar *O*
(hetgeen dan wel weer leuk is als telespammers bellen met weer eens een "fantastisch aanbod" :mrgreen:)
Tom98
Berichten: 668
Lid geworden op: do 08 mar 2018, 18:17
Locatie: Enschede/Almelo
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom98 »

Haha, ja, herkenbaar. Ik heb zelf thuis alleen internet (TV gaat via internet), via KPN. Laatst wilde KPN mij ook een mobiel abonnement aansmeren, want als KPN Thuis-klant zou ik profiteren van voordelen en goedkoop een mobiel abonnement kunnen afsluiten. Het aanbod daarom even aangehoord, maar was alsnog duurder dan Tele2 _O-
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6474
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ik betaal 8,50 voor 1000 MB/minuten maar er is volgens mij ook 500
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12836
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Aking schreef: za 26 jun 2021, 16:56 (hetgeen dan wel weer leuk is als telespammers bellen met weer eens een "fantastisch aanbod" :mrgreen:)
Waar je binnenkort dan ook weer vanaf bent, want in de nabije toekomst moet je toestemming geven om door telespammers gebeld te worden. Heb je die toestemming niet gegeven, dan zijn ze dus in overtreding wanneer ze je lastigvallen. *O*
🍉
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21396
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Tom98 schreef: za 26 jun 2021, 15:17 Vandaag gaat de LHBT-gemeenschap in İstanbul een protestmars lopen op het Taksimplein en omgeving. Voor het eerst in vier jaar: drie jaar lang kon het verboden worden vanwege de noodtoestand die gold en waarmee sommige grondrechten tijdelijk beperkt kunnen worden. Vorig jaar bood Corona grondslag. Dit jaar is er een evenementenvergunning aangevraagd bij de gemeente en die is (uiteraard :X ) geweigerd.
Dat verbaast me wel enigszins, want Istanbul heeft een Centrum linkse burgemeester.
isadora schreef: za 26 jun 2021, 16:03
en-es schreef: za 26 jun 2021, 15:55Nee, vertel.
Nee, ga dat lekker zelf uitzoeken.
Herken al de interesse in zo'n antwoord, doei.
Wat een korte zoekactie op Google me oplevert:
Nagorno-Karabach is een gebied in Azerbeidzjan, wat bewoond wordt door Armeniërs. In 2020 heeft Azerbeidzjan een deel van het gebied weer heroverd en daarbij kwamen duizenden mensen om het leven.
PHS schreef: za 26 jun 2021, 16:29 Ik heb Mark Rutte horen zeggen dat Hongarije maar uit de EU moet (helemaal mee eens overigens), maar wanneer beëindigt de EU eindelijk eens het kandidaat-lidmaatschap van Turkije? Dat laatste is namelijk wel mogelijk, in tegenstelling tot Hongarije uit de Unie gooien.
Turkije aan het lijntje houden levert minder ruzie op. :mrgreen:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5827
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Hainje schreef: za 26 jun 2021, 16:24 @isadora: Welk boek over deze materie raad je ons dan aan?
Loop eens je plaatselijke bibliotheek binnen, en kijk wat ze zoal in de aanbieding hebben.
Mijn keuzes hoeven niet de jouwe te zijn.
jelmerrr schreef: za 26 jun 2021, 16:25
isadora schreef: za 26 jun 2021, 15:16 Overigens, deze dinosaurus lijkt eindelijk aan het mobiel te moeten.
Iemand van jullie een idee, wat voor een weinig bellend gebruiker, en waarschijnlijk ook weinig gebruikend internetter, een goeie keuze zou zijn?
Ik bedoel toestel en abonnement.

Heb je abonnement nodig?
Yes, heb internet/tv/vaste telefoon via een Hussel-abonnement van KPN.
Daantje schreef: za 26 jun 2021, 16:27
isadora schreef: za 26 jun 2021, 15:16 Overigens, deze dinosaurus lijkt eindelijk aan het mobiel te moeten.
Iemand van jullie een idee, wat voor een weinig bellend gebruiker, en waarschijnlijk ook weinig gebruikend internetter, een goeie keuze zou zijn?
Ik bedoel toestel en abonnement.
Ik zit bij Hollandsnieuwe, daar heb je één bundel voor zowel internet, bellen als sms.
Inderdaad één van de vele die tijdens mijn zoektocht (zonder einde) voorbij kwamen.
Tom98 schreef: za 26 jun 2021, 16:28 Tele2: 25 euro, alles onbeperkt.
Ga ik eens naar kijken, dank je.
Tom98 schreef: za 26 jun 2021, 16:59 Haha, ja, herkenbaar. Ik heb zelf thuis alleen internet (TV gaat via internet), via KPN. Laatst wilde KPN mij ook een mobiel abonnement aansmeren, want als KPN Thuis-klant zou ik profiteren van voordelen en goedkoop een mobiel abonnement kunnen afsluiten. Het aanbod daarom even aangehoord, maar was alsnog duurder dan Tele2 _O-
Precies, dat zag ik dus ook al.
Suus zou mogelijk zoiets uit kunnen onderhandelen met KPN, maar ik vermoed, dat ik van een kouwe kermis thuis ga komen.
Laatst gewijzigd door Tom024 op di 29 jun 2021, 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Berichten samengevoegd
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
jelmerrr
Berichten: 1811
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

isadora schreef: za 26 jun 2021, 18:38
jelmerrr schreef: za 26 jun 2021, 16:25
isadora schreef: za 26 jun 2021, 15:16 Overigens, deze dinosaurus lijkt eindelijk aan het mobiel te moeten.
Iemand van jullie een idee, wat voor een weinig bellend gebruiker, en waarschijnlijk ook weinig gebruikend internetter, een goeie keuze zou zijn?
Ik bedoel toestel en abonnement.

Heb je abonnement nodig?
Yes, heb internet/tv/vaste telefoon via een Hussel-abonnement van KPN.
Ah okey. Ik heb zelf namelijl prepaid.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5827
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Meltrain schreef: za 26 jun 2021, 17:48 Wat een korte zoekactie op Google me oplevert:
Nagorno-Karabach is een gebied in Azerbeidzjan, wat bewoond wordt door Armeniërs. In 2020 heeft Azerbeidzjan een deel van het gebied weer heroverd en daarbij kwamen duizenden mensen om het leven.
Klopt, maar dat is natuurlijk wel een erg beknopt plaatje.
Dat is eigenlijk niet meer dan een druppel op de gloeiende plaat.
jelmerrr schreef: za 26 jun 2021, 18:45
isadora schreef: za 26 jun 2021, 18:38
jelmerrr schreef: za 26 jun 2021, 16:25
isadora schreef: za 26 jun 2021, 15:16 Overigens, deze dinosaurus lijkt eindelijk aan het mobiel te moeten.
Iemand van jullie een idee, wat voor een weinig bellend gebruiker, en waarschijnlijk ook weinig gebruikend internetter, een goeie keuze zou zijn?
Ik bedoel toestel en abonnement.

Heb je abonnement nodig?
Yes, heb internet/tv/vaste telefoon via een Hussel-abonnement van KPN.
Ah okey. Ik heb zelf namelijl prepaid.
Ja, ik heb nu ook nog steeds pre-paid, maar het 2G-netwerk wordt opgeheven, althans bij T-Mobile.
Dus ik moet even iets anders bedenken, en dus maar een grote stap naar de smartphone maken.

Lieverds, dank voor jullie mobiel-input, ik ga er mee aan de slag.
Laatst gewijzigd door Tom024 op di 29 jun 2021, 08:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Berichten samengevoegd
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50935
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Onderhandelen met KPN gaat makkelijker als je een zakelijke klant bent (A). Er zijn ook gewoon 4G-prepaid opties mogelijk. Je kan dataverbruik van je smartphone op het mobiele netwerk uitzetten, bijna overal WiFi behalve in de Intercity Direct :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Is Volkskrant geen msm dan? :shock:
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3480
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

De NOS ook hoor, overigens:
https://nos.nl/artikel/2386801-politie- ... de-viering

Maargoed: zoals gezegd hebben we er als EU alle baat bij om de Turken te vriend te houden, dus hier zal vanuit Brussel vast geen reactie op komen.
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3480
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Ik herken me niet in het geschetste beeld en betreur de ontstane ophef. -0- (A)
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10609
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Er zal sprake zijn van buitenlandse inmenging.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Is Tom024's computer door Chinese Russen gehackt? :shock:
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10609
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Dûh. Dat blijkt alleen al uit het feit dat je dat nog niet in de gaten had.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 140 gasten