Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Etienne
Donateur
Berichten: 7909
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

Op het Floris V-pad liep ik bij Vreeland gewoon over het terras van iemands woonboot; netjes klaphekjes die dicht zitten (vanwege een hond op datzelfde terras). Toch leuk die openbare jaagpaden. :)
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Nederlanders zijn gemiddeld behoorlijk lang, en als je weinig ruimte hebt kan ik me voorstellen dat alle beetjes helpen, maar waarom heeft iemand ooit een bed van 1m80 lengte uitgevonden? Zelfs met mijn 1m79 betekent dat slapen met opgetrokken knietjes.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5813
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Vandaag herdenken de Armeniërs, hoe hun voorouders 107 jaar geleden door de Turken werden afgeslacht.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Daniel schreef: di 19 apr 2022, 16:13 Eurostar heeft diverse vouchers in geldigheid verlengd, zou als ik jou was even checken of dat voor jou ook geldt.
Op de Engelse OV-fora trouwens ook diverse berichten van mensen met verlopen vouchers die na contact met Eurostar nieuwe vouchers kregen toegestuurd.
Bedankt voor de tip. Na nader onderzoek bleek inderdaad dat mijn vouchers tot eind juni geldig waren. Vreemd dat ik nooit een mail ontvangen heb hierover. Ook werd duidelijk dat ik een nul voor de vouchercodes moest zetten. Zodoende voor augustus een heen- en terugreis naar Londen geboekt met de vouchers. Nou maar hopen dat er geen een of andere variant opduikt.
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ICE11 »

Morgen is de koninklijke familie op bezoek in Maastricht. Het programma vermeldt, dat zij met de koninklijke bus arriveren. Wordt dan ook daadwerkelijk het hele traject vanuit Den Haag en terug met de bus afgelegd?
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8797
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Alleen als de koninklijke familie, zoals in 2017, de trein neemt is er een overstap nodig. De officiële koninklijke bus is een naar de wensen van het Koninklijk Huis ingerichte Berkhof Diplomat:
Afbeelding
Bron: 1Limburg

Afgaande op deze foto in Maastricht heeft de bus de voorgenomen route al proefgereden.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ICE11 »

Ok, want ik had eens ergens op tv gezien dat ze bij een toenmalige koningsdag allemaal samen met de bus arriveerden maar aan het einde iedereen voor zichzelf met de auto vertrok.
VIRM
Berichten: 7570
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Is de trein geen optie?
Beul van de blindegeleidelijn
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

ICE11 schreef: di 26 apr 2022, 20:40 Morgen is de koninklijke familie op bezoek in Maastricht. Het programma vermeldt, dat zij met de koninklijke bus arriveren. Wordt dan ook daadwerkelijk het hele traject vanuit Den Haag en terug met de bus afgelegd?
Volgens mij niet. Wordt er niet gevlogen naar Maastricht Airport en daar overgestapt op de bus?

Er zal ergens een verzamelplek zijn, want de Kon. familieleden (aanhang) komen uit diverse steden.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Leve de koning.

Hoera!
Hoera!
Hoera!

:') Een ideale dag om het land te ontvluchten.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

:Y

Ik denk er ernstig over onder te duiken in een sauna.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3039
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Tom024 schreef: wo 27 apr 2022, 06:30 Leve de koning.

Hoera!
Hoera!
Hoera!

:') Een ideale dag om het land te ontvluchten.
Verkeerde topic.
🗣
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door diederickx »

Hoezo? Mag men in "Mag ik even kwijt" niet even kwijt dat men koningsdag en/of koningshuis even kwijt mag willen zijn?
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Dat Johan Derksen een griezel is, mag worden verondersteld bekend te zijn. Dat Johan Derksen een griezel is, is kennelijk toch nieuws. Blijf me erover verbazen dat de man zoveel ruimte krijgt, maar ik denk dat dat veel zegt over het substraat waarop deze zwam groeit.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3039
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

diederickx schreef: wo 27 apr 2022, 13:21 Hoezo? Mag men in "Mag ik even kwijt" niet even kwijt dat men koningsdag en/of koningshuis even kwijt mag willen zijn?
Hoezo? Mag ik in "Mag ik even kwijt" niet kwijt dat dit het verkeerde topic is om iemand te feliciteren? En dan te bedenken dat het nota bene een moddereter is die tegen het strikte plaatsjeberichtinhetjuistetopicbeleid zondigt :x
🗣
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door reisthijs »

Suus schreef: di 05 apr 2022, 13:22 De koffieautomaat van de Ap to Go op Rotterdam Centraal vroeg of ik een meeneembeker had en korting wilde.
Het feest was van korte duur, drie weken terug kon ik dankzij de 25 cent korting koffie halen voor slechts €1,55. Vanochtend blijkt de reguliere prijs te zijn verhoogd met 20 cent.
Was de kortingsactie misschien een te groot succes?
"Laat je ledematen bewegingen maken"
VIRM
Berichten: 7570
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Durashift schreef: wo 27 apr 2022, 03:59
ICE11 schreef: di 26 apr 2022, 20:40 Morgen is de koninklijke familie op bezoek in Maastricht. Het programma vermeldt, dat zij met de koninklijke bus arriveren. Wordt dan ook daadwerkelijk het hele traject vanuit Den Haag en terug met de bus afgelegd?
Volgens mij niet. Wordt er niet gevlogen naar Maastricht Airport en daar overgestapt op de bus?

Er zal ergens een verzamelplek zijn, want de Kon. familieleden (aanhang) komen uit diverse steden.
Uit dit artikel van Omroep West blijkt dat de verzamelplek het Van der Valk in Maastricht was. En dit artikel van de Limburger staat dat hij met de bus naar Limburg is gekomen.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Om eoa reden heb ik nu het liedje Kerst met de fam in mijn hoofd zitten. Geen idee waarom. Kerst met de fam, gezellig.
Ik doe ook maar wat
teun
Berichten: 1493
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door teun »

Ik nu ook. *O*
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13115
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Lekker met de meiden Kerstmis! *O*
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Alsjeblieft he, graag gedaan :pos: *O*
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8797
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Ik heb bijna altijd deze Rammstein in mijn hoofd, temeer omdat een gedeelte van de pianoversie hiervan mijn ringtone is en ik op werkdagen regelmatig gebeld word:
Vooralsnog geen Kersemus voor mij in elk geval *O* .
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

trolly schreef: do 28 apr 2022, 08:36 Dat Johan Derksen een griezel is, mag worden verondersteld bekend te zijn. Dat Johan Derksen een griezel is, is kennelijk toch nieuws. Blijf me erover verbazen dat de man zoveel ruimte krijgt, maar ik denk dat dat veel zegt over het substraat waarop deze zwam groeit.
Ik begrijp dat er vanavond excuses gemaakt gaan worden? Heel geloofwaardig natuurlijk. Maar vooral goed voor de kijkcijfers... :')
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

En alle deugers hebben weer een paar dagen kunnen schuimbekken, iedereen blij *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten