Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

haha, nee, :mrgreen: Hoewel bij Nightwish (waar ik dus heen zou gaan) ondertussen wel een lid uit de band is gestapt... Dus wie weet wat er komend jaar nog gaat gebeuren... :X
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1961
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Anne »

Kreeg ook vandaag het bericht dat Nightwish is verplaatst. -0-

Hopelijk is het in maart beter en kan ik naar Tarja (ook al verplaatst).
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Het concert van Guus Meeuwis van juni vorig jaar is twee keer uitgesteld en inmiddels zelfs afgelast. Heb voor mijzelf maar besloten pas te gaan als de corona voorbij is, in 2025. -0-
🍉
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Ik hoop het ook voor je, Anne. Had ook gehoopt dat NW naar mei verplaatst zou worden, maar helaas -0- Gelukkig in september nog wel (voor de 2e keer) naar de solotour van Floor Jansen geweest.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5810
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Blijf hopen Hainje, misschien zie je Guus nog eens voor 'ie een eeuw is. :mrgreen:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Etienne
Donateur
Berichten: 7893
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

Toen ik vanmiddag na m'n werk naar de supermarkt liep, werd ik bijna ondersteboven gereden door een Thuisbezorgdscooter die vol door het rode licht ging. Omdat een andere fietser vlak bij mij er iets van zei, keerde de scooter weer om en werden wij beiden voor alles en nog wat uitgemaakt. Je mag geen vooroordelen hebben....maar het was er wel weer duidelijk naar. :| :evil:
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

isadora schreef: ma 22 nov 2021, 21:04 Blijf hopen Hainje, misschien zie je Guus nog eens voor 'ie een eeuw is. :mrgreen:
Mag het hopen ja. :')
Etienne schreef: ma 22 nov 2021, 21:27 Toen ik vanmiddag na m'n werk naar de supermarkt liep, werd ik bijna ondersteboven gereden door een Thuisbezorgdscooter die vol door het rode licht ging. Omdat een andere fietser vlak bij mij er iets van zei, keerde de scooter weer om en werden wij beiden voor alles en nog wat uitgemaakt. Je mag geen vooroordelen hebben....maar het was er wel weer duidelijk naar. :| :evil:
Als je nog weet welke bezorgtoko het was, daar een keer contact mee opnemen. Dat ie vol door rood reed valt misschien niet meer te bewijzen, maar op de scheldkannonade mag zo'n bezorger toch wel aangesproken worden.
🍉
dennistd
Berichten: 5526
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Ik had net bijna een Flink-bezorgster met haar fiets onder de bus liggen :roll:

In het kader van leukere belevenissen: ik liep even een rondje rondom de bus op een station onderweg (paar minuten over) en zag vanaf buiten iemand achter in de bus liggen pitten zonder mondkapje op. Hij schrok nogal toen ik op het raam klopte om hem daarop te wijzen :lol:
VIRM
Berichten: 7554
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Ronaldussen schreef: ma 22 nov 2021, 20:39 Sjonge, ik hoef maar een jaar te wachten voor ik eindelijk naar mijn concert kan. Is pas de derde keer dat het verplaatst wordt en ik heb de kaartjes pas twee jaar geleden gekocht... -0-
Ik heb ook nog drie voorstellingen uit 2022 die alle drie tweemaal zijn uitgesteld tot 2022.
Beul van de blindegeleidelijn
tripel7
Berichten: 69
Lid geworden op: di 22 apr 2014, 11:38

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door tripel7 »

dennistd schreef: ma 22 nov 2021, 21:33 Ik had net bijna een Flink-bezorgster met haar fiets onder de bus liggen :roll
Amsterdam was ook altijd prijs rond augustus/september, allemaal eerstejaars druk bezig met hun nieuwe bijbaantje met neus tegen de telefoon proberen door de stad te navigeren om snel maaltijden te bezorgen, en dan het voor elkaar krijgen 21m wagens met een vuurrode neus over het hoofd te zien (en daarvoor het cxx groen)
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8778
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Voor de managers van die nieuwe bedrijfjes die zich echt focussen op snelle bezorgdiensten telt maar één ding en dat is tijd. Dat hun werknemers zichzelf overhoop rijden omdat ze de verwachte levertijden bij lange na niet halen is ingecalculeerd risico.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
umbusko
Donateur
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Neem ik ook eens de trein die aansluiting biedt op de laatste bus, heft Arriva de laatste bus op. -0-
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Om 22:13 al de laatste bus? Naar welk oord moet je :')
Ik doe ook maar wat
umbusko
Donateur
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Ja nee, straks om 00:07 pas. Als ik dan überhaupt in Maastricht ben, want de 32281 rijdt nu met +5. En ik moest wel met Arriva, want de 3681 die ik eigenlijk had willen nemen had óók al +5.

Er lijkt een chauffeur te missen, want de ritten van één specifieke bus vallen de hele avond uit.
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
umbusko
Donateur
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Nou, mijn aansluiting in Roermond is inderdaad de soep in gelopen. Wel de RS12 nog gehaald, maar dat betekent dus lopen straks want er rijdt dan helemaal niets meer, ook niet een stukje in de goede richting. -0-

En trouwens, sinds wanneer mag je op de Maaslijn "niet eten en drinken in de trein (water is geen probleem)"? -0-
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

OV-fiets?
🍉
umbusko
Donateur
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Op zich een idee, maar daarvoor heb ik iets teveel spullen bij me. Maar in een minuut of 20-25 ben ik wel thuis, dus dat overleef ik wel. :Y
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5810
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Maar je bent wel veilig thuis gekomen?
Ondanks je honger en het gezeul met een een vrachtlading bagage door de donkere aspergevelden van Limburg?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

PHS schreef: do 25 nov 2021, 22:52
Ardan schreef: do 25 nov 2021, 22:29 Om 22:13 al de laatste bus? Naar welk oord moet je :')
Je bedoelt pas om 22:13 de laatste bus? Op dat tijdstip rijden er buiten de grote steden niet bijster veel bussen meer hoor :)
Dat hangt heel erg van de regio af. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
umbusko
Donateur
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

isadora schreef: vr 26 nov 2021, 10:24 Maar je bent wel veilig thuis gekomen?
Ondanks je honger en het gezeul met een een vrachtlading bagage door de donkere aspergevelden van Limburg?
Jazeker. :Y Door de velden hoef ik dan gelukkig weer niet, dat scheelt. :mrgreen:
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3424
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

isadora schreef: vr 26 nov 2021, 10:24 Maar je bent wel veilig thuis gekomen?
Ondanks je honger en het gezeul met een een vrachtlading bagage door de donkere aspergevelden van Limburg?
Asperges in november? :shock:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Karl »

De velden liggen er ongetwijfeld nog...
Het is een spectrum.
Kalil Nieuw
Berichten: 1471
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Kalil Nieuw »

Op Sociale Media komen een aantal oproepen binnen over de geplande rellen op de Beijerlandselaan in Rotterdam. In de nabijgelegen moskee werd er door de imaam gewaarschuwd aan andere broeders en zusters om niet naar de omgeving Beijerlandselaan te komen, zeker NIET met kinderen!!! Tja, ik moest eigenlijk naar mijn sportclub, maar uit veiligheid ben ik maar thuis.

Vanuit verschillende wegen zoals Vaanweg, Dordtsestraatweg, en Groene Hilledijk komen alle ME bussen bijeen bij de winkelstraten. Het zal vast om 19:00 uur beginnen met die rellen tijdens de persconferentie van demissionair premier Rutte.
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten