Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Jongens (en een paar verdwaalde meiden).

De winter van 2021-2022 gaat net zoals de voorgaande weer volkomen KUT worden. Denk alsjeblieft een beetje aan jezelf, zoek een activiteit die nog wel kan en als het niet meer goed met je gaat, laat het dan ook vooral weten aan de mensen om je heen. En doe alsjeblieft een beetje voorzichtig. Alleen zo komen we deze winter door.

Suus.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

was er maar kut, dan had ik er nog wat aan.

Bedankt voor lieve woorden Suus. :)
🍉
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3424
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

[/quote]
Hainje schreef: za 27 nov 2021, 12:33 was er maar kut, dan had ik er nog wat aan.
Suus schreef: za 27 nov 2021, 11:49 zoek een activiteit die nog wel kan
*O*
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Suus schreef: za 27 nov 2021, 11:49 Jongens (en een paar verdwaalde meiden).

De winter van 2021-2022 gaat net zoals de voorgaande weer volkomen KUT worden. Denk alsjeblieft een beetje aan jezelf, zoek een activiteit die nog wel kan en als het niet meer goed met je gaat, laat het dan ook vooral weten aan de mensen om je heen. En doe alsjeblieft een beetje voorzichtig. Alleen zo komen we deze winter door.

Suus.
Heel goed dit. Ik heb laatst ook aangegeven dat ik het niet meer trok om zoveel alleen thuis te zijn, dat mijn gezondheid waarschijnlijk slechter werd door stress en dat ik afleiding en gezelligheid nodig heb. Gelukkig heb ik twee fantastische vriendinnen en zijn we na een pittig jaar heel goed geworden in dingen bedenken die wel mogen. Met twee van de drie in een risicogroep voor covid moeten we ook voorzichtig zijn. Gelukkig zijn mijn vriendinnen en ook mijn collega's me niet vergeten en helpt het echt om er af en toe even uit te zijn of mensen te zien.
waldo79
Berichten: 7592
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Het is dat je hier geen bedankjes kunt geven, maar je reactie is me uit het hart gegrepen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Beste Suus,

Heel erg bedankt voor het plaatsen van je lieve woorden.

Ik ben er stil van.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13080
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Er zijn dagen dat de Kiosk duur is, en dan zijn er dagen als vanmorgen: extra sterke cappuccino en een kruidnootkoekje, voor in totaal 100 eurocent. *O*
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3424
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Dat is niet duur nee. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Zo'n kruidnootkoekje klinkt best aantrekkelijk...
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13080
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Volle kaart op de koffiespaarkaart, en de kruidnootkoekjes zijn dezer dagen sowieso maar een euro. :mrgreen:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-)
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Moet je eens proberen de digitale koffiespaarkaart van de Ap to Go vol te krijgen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13080
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

PHS schreef: ma 29 nov 2021, 13:20 Alleen moet je een behoorlijk bedrag bij de Kiosk spenderen voordat je een volle spaarkaart hebt, dus echt goedkoop kan je het niet noemen ;)
Zes koffie, die ik anders toch al zou halen. Ik zie het probleem niet. (A)

En anders: de Stationshuiskamer in Bilthoven heeft heel lang op maandag dubbele zegels gedaan, dat was lekker doorsparen. :Y
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ontelbaar veel, omdat er geen mogelijkheid is je spaarkaart te laten scannen bij de aanschaf van koffie :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Chrysa
Berichten: 7982
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Bij de AH to go had je een jaar of twee terug een actie dat wanneer je een nieuw account maakte in de app, je gratis koffie kreeg. Daar heb ik toch zeker 20 bakjes koffie uitgesleept. :')
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13080
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Suus schreef: ma 29 nov 2021, 14:33 Ontelbaar veel, omdat er geen mogelijkheid is je spaarkaart te laten scannen bij de aanschaf van koffie :')
Dat is wel aan het veranderen: de Ap to Go op Utrecht Centraal Jaarbeurszijde kan tegenwoordig wel bonuskaarten scannen. Daarmee kan je ook sparen voor belegde broodjes, fruit, smoothies en croissants.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Maar de koffieautomaten hebben geen barcodescanner, en daar moet je nu al ongeveer een jaar je koffie afrekenen in plaats van bij de kassa zelf.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
umbusko
Donateur
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

De tandarts stuurde een verwijsbrief naar de kaakchirurg en nog voordat ik thuis was had ik al een automatische mail van het ziekenhuis met een afspraak, over twee weken. :shock: Dat is wel andere koek dan toen ik vier jaar geleden mijn eerste twee verstandskiezen liet verwijderen, toen moest ik zelf met de afdeling bellen en was de wachttijd zes maanden.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Waarschijnlijk heeft een kaakchirurg niet zoveel te doen met het behandelen van covid patiënten :lol:
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5810
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Ja, of al zijn klanten zijn tussentijds een ander gaan zoeken. :mrgreen:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
DPDelft
OVNL-beheerder
Berichten: 637
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 14:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door DPDelft »

Suus schreef: ma 29 nov 2021, 16:54 Maar de koffieautomaten hebben geen barcodescanner, en daar moet je nu al ongeveer een jaar je koffie afrekenen in plaats van bij de kassa zelf.
Vervolgens kan een medewerker de koffie alsnog aan je bonuskaart toevoegen met de handterminal. Werkt prima, ik had recent weer een gratis thee *bus* .
VIRM
Berichten: 7554
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Gisteravond wat opgezocht over zorgverzekeringen voor 2022. Vervolgens ontplofte Facebook met allemaal advertenties van zorgverzekeringen en vergelijkingssites.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8778
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Met die cookies die je overal moet accepteren verzamelen de websites die je bezoekt ongemerkt nog best veel data. Toen ik nog op zoek was naar mijn eerste auto kreeg ik om de haverklap advertenties van AutoTrack waarin dan de auto die ik het meest bekeken had als eerste genoemd. Dat gaf in de tijd tussen het kopen en op naam zetten van mijn Peugeot 206 de ietwat bijzondere situatie dat er advertenties tevoorschijn kwamen met bijvoorbeeld twee auto's die al verkocht waren (waarvan één dan de blauwe 206 was die ik nu al bijna 10 weken met plezier rijd).
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten