Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
rikthoff
Berichten: 305
Lid geworden op: wo 26 dec 2018, 12:15

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door rikthoff »

Huh? Er is toch https://www.mijnpensioenoverzicht.nl/? Even inloggen met je DigiD en dan heb je alles tevoorschijn.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Nee dat is een overzicht vanuit de overheid van wat je krijgt als je eenmaal met pensioen krijgt.

UPO's zijn jaarlijkse overzichten van je pensioenopbouw en die krijg je toegestuurd van het pensioenfonds of verzekeraar waar je pensioenregeling loopt.

En waarom ik er zoveel heb (9 overigens, geen 11): m'n vorige werkgever had een basis- en aanvullende regeling, waarin ik nog een klein stukje heb met pensioenleeftijd 65 (2 regelingen) en een ander stuk met pensioenleeftijd 67 (nog 2). Later werd de pensioenregeling wat aangepast, dat zijn dus nog 2 pensioentjes. En na een overname in het laatste jaar dat ik daar werkte kreeg ik er weer twee bij omdat de werkgever wijzigde.
Tot slot nummer 9, da's de regeling waar ik nu onder val bij bpfBouw.
De regeling van m'n vorige werkgever is gewoon een heel goede en uitgebreide regeling, vandaar dat ik dat nooit heb laten overzetten.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
dennistd
Berichten: 5527
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Goh, de marechaussee staat ook weer bij Flixbus N367 in Enschede... Volgens mij is dat wel de stomste manier om de grens over te gaan als er iets niet klopt, zo vaak als ze die controleren hier :')

Afbeelding
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Milco »

Oh, met lijn SB58 vanaf Kleve werden we laatst ook aan de kant gezet bij de grens door de marechaussee voor een controle.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Wannes
Berichten: 489
Lid geworden op: do 27 sep 2018, 16:04
Locatie: Dordrecht / Grand Est

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wannes »

Je kan sowieso toch veel beter lopend de grens over? Kans op controle minimaal, zeker als je via een grensplaats gaat.
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Heb ik net naar de dennistd, van dit forum, in onderstaande buschauffeur wervingsvideo zitten kijken?

https://www.youtube.com/watch?v=touojd-miEY
Tom98
Berichten: 668
Lid geworden op: do 08 mar 2018, 18:17
Locatie: Enschede/Almelo
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom98 »

Nee, dit is een andere Dennis. Wel zeer goede gozer!
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
dennistd
Berichten: 5527
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Dat is inderdaad één van de drie andere Dennisen in Twente ;)
Tom98 schreef: vr 10 jun 2022, 23:19 Nee, dit is een andere Dennis. Wel zeer goede gozer!
Dat zit hem in de naam (A)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Ik heb vandaag wederom meegedaan aan Mud Masters. Waar we de vorige keer 12 km liepen, was het vandaag 16 km.
Het lopen ging best goed (op de spierpijn in mijn kuiten na), maar doordat ik halverwege mijn schouder blesseerde, heb ik niet alle opdrachten gedaan.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
WDK6761G1
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 03 jan 2022, 00:50

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door WDK6761G1 »

Ardan schreef: vr 10 jun 2022, 13:35 Waarom schrijf je je berichten tweetalig?
Ik ben een OV-enthousiasteling uit China, studeer een twee-jaar masteropleiding in Nederland. Zowel Nederlands als Engels zijn niet mijn moedertaal en ik spreek beter Engels. Ik denk dat een Engelse versie helpt om misverstanden te verminderen.

I am an OV enthusiast from China studying in a master program in the Netherlands for two years. Both Dutch and English are not my mother tongue while I speak English better. I think having an English version helps less misunderstanding. :)
Always feel boring on Sundays, why?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Er is absoluut niks mis met je Nederlands hoor, WDK6761G1 :pos:
Ik heb Nederlandse forumleden gezien die minder leesbaar postten.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

En het steekt ver boven mijn Chinees uit, ni-hao!
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Het is inderdaad aan je Nederlands en je Engels niet te merken dat het niet je moedertalen zijn :pos:
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Michael »

Bij de AH to Go kan je sparen voor een gratis kop koffie of thee. Maar weet iemand misschien hoe je een zegel bij kan laten schrijven als je bij de zelfbedieningskoffiemachine betaald?
DPDelft
OVNL-beheerder
Berichten: 637
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 14:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door DPDelft »

Vragen aan een medewerker. Die kan vervolgens een zegel toevoegen aan je bonuskaart.
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Of in dat vraag het aan Suustopic?
Beul van de blindegeleidelijn
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Michael »

DPDelft schreef: ma 13 jun 2022, 06:15 Vragen aan een medewerker. Die kan vervolgens een zegel toevoegen aan je bonuskaart.
Dankjewel voor je antwoord. Alleen dan moet de medewerker dus wel weten hoe het zit. Want ik vroeg het gisteren aan een medewerker en die wist dus niet hoe het werkte. En als je 5 zegels gespaard heb en je dus je gratis koffie of thee kan krijgen moet je je eerst bij een medewerker melden gok ik zo?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Wat kan een mens toch onzin dromen :') Nadat ik eerst al was ontsnapt uit een ondergronds doolhof vol monsters van Incorporate, was ik daarna in Uden. Ik wilde eigenlijk een voormalige spoorlijn daar bekijken maar toen stuitte ik op een half afgebouwde monorail die in een U-vormig tracé door Uden zou lopen en rondom het grote busstation al klaar was maar daar hebben ze uiteindelijk toch maar een kantorencomplex omheen gebouwd waar de monorail nog altijd dwars doorheen loopt maar niet meer gebruikt kan worden. In de rest van Uden is het tracé nog altijd vrijgehouden en het was de bedoeling dat het allerlei plaatsen met elkaar zou verbinden zoals Veghel en Schijndel :') :') :') :') ____________
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Nog 30 seconden.......................
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Kalil Nieuw
Berichten: 1471
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Kalil Nieuw »

Kregen jullie die NL-Alert net ook? :o
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
teun
Berichten: 1493
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door teun »

Het is een beetje stom om nou allemaal ja te gaan antwoorden maar in de UB is het toch best een bijzondere ervaring als ineens het hele gebouw begint te zoemen en iedereen zijn telefoon oppakt. :Y
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Ik wel :Y
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5861
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door reisthijs »

Had natuurlijk geen verrassing moeten zijn, gewoon de jaarlijkse "eerste-maandag-van-juni-behalve-als-dat-een-feestdag-is"-test. Neem ik aan.

Het is een beetje stom dat ik nu niet terug kan lezen wat de melding eigenlijk was. Want zodra je een eind maakt aan die herrie is bij mij ook het bericht verdwenen...
"Laat uitstappers voorgaan. Zij maken plaats voor u."
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Die test was ook al aangekondigd in de media.
Beul van de blindegeleidelijn
Hendrik
Berichten: 2544
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hendrik »

reisthijs schreef: ma 13 jun 2022, 12:26 Had natuurlijk geen verrassing moeten zijn, gewoon de jaarlijkse "eerste-maandag-van-juni-behalve-als-dat-een-feestdag-is"-test. Neem ik aan.

Het is een beetje stom dat ik nu niet terug kan lezen wat de melding eigenlijk was. Want zodra je een eind maakt aan die herrie is bij mij ook het bericht verdwenen...
Op de meeste (of alle?) telefoons kun je de ontvangen berichten teruglezen via 'Noodmeldingen' of 'Noodwaarschuwingen'. Dat zit verstopt in het Instellingen-menu van de berichten-app.
Maar inderdaad: je tikt het bericht heel makkelijk weg om maar een eind te maken aan de herrie...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 37 gasten