Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

isadora schreef: zo 06 feb 2022, 08:08 Heb je je huisarts al geraadpleegd?
isadora schreef: vr 04 feb 2022, 18:44 Heb je je huisarts al geraadpleegd?
Volgens mij ben jij helpdeskmedewerker :mrgreen:

Ik blies er een stop uit in mijn rechteroor tijdens een festival in 2012. Sowieso een tijd dat ik festivals en nachtclubs frequenteerde, en het niet zo nodig vond iets van gehoorbescherming te dragen.

Het is wel iets dat de ene keer luider is dan de andere keer, maar er valt eigenlijk prima mee te leven. Wat eigenlijk het enige is wat er momenteel tegen te doen valt. De huisarts is nooit geraadpleegd.
🗣
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Verrek, nu zie ik het pas.
Net als TafkaP. :mrgreen:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5810
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Hainje schreef: za 05 feb 2022, 20:58 Ik heb het idee dat de piep in mijn rechteroor wat luider is geworden.
Aan de Tinnitus, jong?
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

isadora schreef: zo 06 feb 2022, 08:08 Heb je je huisarts al geraadpleegd?
Nee nog niet, maar ga van de week wel even langs. Want het begint me nu iets te heftig te worden.
Ook heb ik al jaren last van een verkoudheid, hoeveel ik ook met (een paar maanden lang) speciale neusspray, dampo of neuszout in de weer ben, het gaat maar niet over. Om nog maar te zwijgen over hoe onprettig het is om van een trap naar beneden te lopen. Heb daarvoor tegenwoordig echt de reling nodig. Trap op is er dan gek genoeg weer niet zoveel aan de hand.

Het zou mij uiteindelijk niets verbazen als er iets van een poliep zit die toevallig op een zenuw drukt waardoor ik dus die piep heb. Heb het al wel eens opgezocht en het komt vrij vaak voor bij mannen van mijn leeftijd.
Tom024 schreef: zo 06 feb 2022, 08:23 Lijkt me echt gekmakend, sterkte.
Thanks. :)
TffpaA schreef: zo 06 feb 2022, 09:01 Het is wel iets dat de ene keer luider is dan de andere keer, maar er valt eigenlijk prima mee te leven. Wat eigenlijk het enige is wat er momenteel tegen te doen valt. De huisarts is nooit geraadpleegd.
Er valt op zich goed mee te leven mits het niet te luid is inderdaad. Doordat het bij mij eigenlijk nooit echt heel luid was heb ik er ook nooit aan gedacht om hiervoor naar de huisarts te gaan. Daar gaan we van de week maar eens verandering in brengen.
Mikos schreef: zo 06 feb 2022, 12:23
Hainje schreef: za 05 feb 2022, 20:58 Ik heb het idee dat de piep in mijn rechteroor wat luider is geworden.
Aan de Tinnitus, jong?
In het ergste geval is het dat inderdaad.
🍉
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Laat ik zeggen, dat het in ieder geval rust geeft, te weten, wat er aan schort.
En mogelijk verwijst zhij je door naar de KNO, en is het allemaal binnen de kortste keren opgelost.

Sterkte in ieder geval.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10595
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Wordt het niet tijd voor een draadje met vage (on)gezondheidsadviezen? Zo van: eet dagelijks ondersteboven een appel en je krijgt nooit last van wintertenen, of: zou die tinnitus en die verkoudheid van Hainje niet simpelweg een middenoorontsteking zijn? Enfin, als iemand dat een goed idee vindt: doen, dan ga ik he-le-maal los *O*
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

isadora schreef: zo 06 feb 2022, 14:38 Laat ik zeggen, dat het in ieder geval rust geeft, te weten, wat er aan schort.
En mogelijk verwijst zhij je door naar de KNO, en is het allemaal binnen de kortste keren opgelost.

Sterkte in ieder geval.
Ja ik verlaat het pand niet zonder (toezegging voor) een verwijzing naar de KNO-arts.
Twee jaar geleden kwam ik al met verkoudheidsklachten bij haar langs en het is wel wat minder, maar verre van over. Mijn voorhoofdsholtes zijn al vrij nauw (thanks ma! :pos: ), dus ademen is dan al wat moeilijker.
trolly schreef: zo 06 feb 2022, 15:55 zou die tinnitus en die verkoudheid van Hainje niet simpelweg een middenoorontsteking zijn?
Oh dat zou ook nog eens kunnen ja.

Edit: al zou het dan een chronische moeten zijn. Met de trommelvliezen is echter niets aan de hand, daar is toevallig vorig jaar nog naar gekeken en toen heeft de audiologe niets gezien en van een loopoor heb ik ook geen last.

Zal van de week wel een updatje doen.
Laatst gewijzigd door Hainje op zo 06 feb 2022, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
🍉
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5810
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

trolly schreef: zo 06 feb 2022, 15:55 zou die tinnitus en die verkoudheid van Hainje niet simpelweg een middenoorontsteking zijn?
Nee, ik heb uitgebreid wetenschappelijk onderzoek gedaan naar aanleiding van de door Hainje beschreven klachten en het is Tinnitus of hij gaat dood. Trust me.
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Oh nou, jolijt. :')
🍉
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

:cry:

(wie moet er dan mijn flauwe grappen begrijpen?)
🗣
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10595
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Mikos schreef: zo 06 feb 2022, 16:05 Nee, ik heb uitgebreid wetenschappelijk onderzoek gedaan naar aanleiding van de door Hainje beschreven klachten en het is Tinnitus of hij gaat dood. Trust me.
Hij gaat dood.

En het is Tinnitus.

Maar dat kan allemaal Het Gevolg van een Middenoorontsteking zijn, Een Chronische.

@Hainje: Jaaaaaaa! Updates *O*
Laatst gewijzigd door trolly op zo 06 feb 2022, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

TffpaA schreef: zo 06 feb 2022, 16:07 :cry:

(wie moet er dan mijn flauwe grappen begrijpen?)
Afbeelding
🍉
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
DDietzen
Berichten: 1321
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 12:58

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door DDietzen »

Mooie boel, dat hadden ze je wel even eerder mogen melden.

Ik mag toch hopen dat je die gratis bon hebt teruggekregen? :|
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10595
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Goed systeem wel, gratis bonnen waar je geen pizza voor krijgt :pos:
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3473
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Wat je noemt een koekje van eigen deeg. :')
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13198
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Noem mij maar een slechte ondernemer, maar is het voor de pizzaboer dan niet verstandiger om bij de supermarkt tegenover extra tomaten te halen? Ervanuitgaande dat het al losse tomaten betreft (een pizzaboer zonder tomatensaus kan sowieso de deuren sluiten volgens mij), de kosten van een losse tomaat liggen in het niet bij het verlies aan omzet van een klant die niet meer terugkomt.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Zelfs toen ik hulpkracht was bij de Jumbo is er bij mij ingestampt dat ik zo min mogelijk nee mag verkopen, om het even welke oorzaak. Dat is dan ook de reden geweest dat ik een keer tijdens mijn werktijd voor de Jumbo naar de Makro moest om de voorraad op peil te houden.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Zelfs bij de McDonald's is een manager wel eens een keer naar de Hoogvliet gereden om gesneden uien te gaan halen _O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13198
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Je zou toch hopen dat een franchisenemer niet direct in het diepe gegooid wordt, zulke ervaringen stralen natuurlijk slecht uit naar de hele keten. :roll:

In beter forenzennieuws: ik hoefde vanmorgen niet alleen op de bus te wachten: :)
Afbeelding
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
umbusko
Donateur
Berichten: 5320
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

In Griekenland heb ik ook wel eens meegemaakt dat de eigenaar van een restaurantje even wat ingrediënten ging halen bij het restaurantje aan de overkant van de straat. :mrgreen:
VIRM
Berichten: 7627
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

PHS schreef: di 08 feb 2022, 08:17
Z2N schreef: di 08 feb 2022, 05:35 Noem mij maar een slechte ondernemer, maar is het voor de pizzaboer dan niet verstandiger om bij de supermarkt tegenover extra tomaten te halen?
De franchisenemer moet het vak nog leren, vermoed ik. Het filiaal is gloednieuw, vandaar ook de gratis pizza om klanten te werven.
Ik verbaas mij er wel eens over hoeveel pizzeria's je kunt hebben. Google vertelt mij dat het er 1545 in Nederland zijn, uitgaande van 17 miljoen inwoners is dat een pizzeria per 11.003 inwoners.
Beul van de blindegeleidelijn
Michael
Berichten: 11766
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Michael »

Suus schreef: di 08 feb 2022, 08:02 Zelfs bij de McDonald's is een manager wel eens een keer naar de Hoogvliet gereden om gesneden uien te gaan halen _O-
Toen ik nog bij de Mcdonald's werkte ben ik ook regelmatig naar de supermarkt gestuurd om het een en ander te halen omdat iets op was gegaan.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 160 gasten