Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

In de Etos op station Amersfoort staat een bordje voor kruidnoten, maar die winkel is al driekwart jaar 'tijdelijk' gesloten. :p
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Alargule schreef: ma 02 aug 2021, 19:56 Iedere dag in de Telegraaf, hoezo?

Lekker, puur.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

isadora schreef:Iemand al chocoladeletters gezien?
Ja, de Hema heeft ze sinds vorige week.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Dank je *O* *O* *O*
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Suus schreef: ma 02 aug 2021, 20:18
isadora schreef:Iemand al chocoladeletters gezien?
Ja, de Hema heeft ze sinds vorige week.
't Mocht tijd worden.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Inderdaad, het is immers al augustus.
🍉
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Dat zeg ik. De mussen zijn nou wel weer zo'n beetje van het dak gevallen, dus HUP! de goedheiligman d'rop *O*
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Het is de laatste nachten behoorlijk fris, vind ik. -0- Tijd voor het winterdekbed...
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Is de Kerstman dan al gesignaleerd?
Beul van de blindegeleidelijn
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Ja hoor, die werd gisteren gevaccinerd.
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Vraagje: als een internationale treinreis wordt geannuleerd wegens Corona, wat zijn dan precies de regels rondom geld terug?
In deze Europese richtlijn lees ik dat de vervoerder dan meteen opties moet aanbieden. Klopt het dat EU-richtlijnen boven algemene voorwaarden van de vervoerder gaan, zoals termijnen waar binnen de vergoeding moet worden aangevraagd?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Als de trein niet rijdt terwijl je er een ticket voor hebt moet de vervoerder opties aanbieden, als je rechten wilt obv een trein waarvan je bij aanschaf van het ticket al wist dat die niet zou rijden krijg je geen hulp. Dus wat is de context?
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Context: trein is geannuleerd, er komt na een poos een algemeen mailtje met opties (dus niet meteen), contact opnemen met de klantenservice enkele maanden later levert het antwoord 'wacht nog even totdat er meer informatie aankomt', even later terugbellen is het antwoord 'je bent te laat met het indienen van je claim/veel ander geneuzel'.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

De EU-richtlijn heeft als primair doel ervoor te zorgen dat er meer eenduidigheid komt tussen de lidstaten in de algemene voorwaarden voor het reizigersvervoer. Omdat richtlijnen in tegenstelling tot verordeningen niet verplicht zijn om door te voeren, blijven de algemene voorwaarden die de vervoerder of netbeheerder zelf opgesteld heeft leidend.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Bij mij staat er 'verordening" boven mijn geliefde 1371/2007, of hebben we het ergens anders over? *O*
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

^^^ in de link die VIRM post, staat jouw geliefde verordening ook. De grondslag is dus hetzelfde, er wordt alleen anders over gepraat in dit draadje. ;)
dennistd
Berichten: 5527
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Nee, met een valse dagkaart kun je niet met de bus mee. Ook niet als je daarna wel een kaartje wil kopen. Als je de boel probeert op te lichten kom je gewoon niet mee. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar er is volgens mij echt helemaal niks racistisch aan. Wel jammer dat er politie voor nodig was zodat de bus met een kwartier vertraging alsnog kon vertrekken zonder jou.

:roll:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

RASSIES! :evil:
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

dennistd schreef: vr 06 aug 2021, 00:53 Nee, met een valse dagkaart kun je niet met de bus mee. Ook niet als je daarna wel een kaartje wil kopen. Als je de boel probeert op te lichten kom je gewoon niet mee. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar er is volgens mij echt helemaal niks racistisch aan. Wel jammer dat er politie voor nodig was zodat de bus met een kwartier vertraging alsnog kon vertrekken zonder jou.

:roll:
Kan het zijn dat het bericht waar dennistd op reageerd is verdwenen?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik heb gisteren met een Glock leren schieten. Ik vond eigenlijk niet dat dat een vaardigheid was die nog ontbrak in mijn leven, maar hé :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

trolly schreef: vr 06 aug 2021, 06:51 Kan het zijn dat het bericht waar dennistd op reageerd is verdwenen?
Waart de verwijderitis weer rond onder de roodjassen ja?
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Suus schreef: vr 06 aug 2021, 07:38 Ik heb gisteren met een Glock leren schieten. Ik vond eigenlijk niet dat dat een vaardigheid was die nog ontbrak in mijn leven, maar hé :P
Scheisse!

dennistd schreef: vr 06 aug 2021, 00:53 Nee, met een valse dagkaart kun je niet met de bus mee. Ook niet als je daarna wel een kaartje wil kopen. Als je de boel probeert op te lichten kom je gewoon niet mee. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar er is volgens mij echt helemaal niks racistisch aan. Wel jammer dat er politie voor nodig was zodat de bus met een kwartier vertraging alsnog kon vertrekken zonder jou.

:roll:
Hoe gaat het met de betreffende chauffeur? ;)
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Suus schreef: vr 06 aug 2021, 07:38 Ik heb gisteren met een Glock leren schieten. Ik vond eigenlijk niet dat dat een vaardigheid was die nog ontbrak in mijn leven, maar hé :P
Personeelsuitje?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Teambuilding inderdaad. Even de Beemster op zijn kop gezet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten