Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Stenen, toch? Die zijn toch ruim voorradig...
Bemined
Berichten: 5865
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Bemined »

Straffen relevant maken aan de misdaad. Dus hinderen van slechtzienden stokslagen met een blindenstok, stenigen met ribbeltegels of verscheurd worden door een geleidehond.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Oeh, en zwartrijders zwart maken! Ik zie er wel wat in! *O*
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

PHS schreef: vr 16 jul 2021, 11:32 geen redelijk denkend mens kan voor de doodstraf zijn
Precies.

Maar los daarvan is het sowieso wel een interessante discussie. Al verdient dat dan mogelijk meer zijn eigen topic.
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

umbusko schreef: vr 16 jul 2021, 10:36 En hoe zit dat met onschuldigen op de blindegeleidelijn, worden die wel zonder pardon omgebracht? (A)
Die worden er vanaf getorpedeerd. ;) Maar op een geleidelijn staan is natuurlijk van een totaal andere orde dan iemand met vijf kogels om zeep helpen.

PHS schreef: vr 16 jul 2021, 11:32

Ik vind het wel geinig hoe één bijzin van mij over de doodstraf zo'n enorme discussie weet uit te lokken. Komaan, het was meer een oproep uit het emotionele, geen redelijk denkend mens kan voor de doodstraf zijn (de inhoudelijke argumenten hebben de revue al gepasseerd) :X


Na meer dan vierduizend berichten weet je toch wel hoe dit forum werkt? ;)
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Vinny »

Ik heb jaren geleden een hoogleraar eens horen zeggen: je bent pas echt sterk als je je zwakheden omarmt.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Bemined
Berichten: 5865
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Bemined »

Ik werd vanmiddag tot twee keer toe verward met een vos. Thuis maar ff in de spiegel gekeken maar nee. Zal wel een speurtocht geweest zijn.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Vossenjacht *O*

Op mijn basisschool vroeger was dat onderdeel van het afscheidsprogramma van groep 8. De gehele wijk stond de hele avond op stelten door alle bizarre vossen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

Gisterenavond zag ik in Gouda een 3-tal jongeren in de IC van 22:37 naar Rotterdam stappen en vanochtend kwamen ze met de 2800 van 07:09 weer in Gouda aan.
Twee van de 3 waren in elk geval straalbezopen.....en namen o.a. de opgaande roltrap als trap naar beneden. :roll:
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

^^^ Dat is dan het voordeel van de zaterdagdienst.. dan hoef je niet zo lang te wachten op de eerste trein van dienst.. ;)
Ik kan mij van vroeger nog wel wachtperiodes op de zondagochtend herinneren.. uurtje of half negen, kwam de eerste (sprinter) trein.... :D
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Ik zou eind augustus van Malaga naar Amsterdam vliegen via Oslo (was destijds de enige betaalbare optie). De vlucht van Oslo naar Amsterdam is nu echter geannuleerd en dus hebben ze, heel handig, al een alternatieve vlucht aangeboden. Daarbij moet je drie uur terug in de tijd reizen in Oslo en heb je een extra overstap in Stockholm. Hoe krijgen ze het voor mekaar om als alternatieve vlucht een overstap te bieden van MINUS drie uur?! -0-
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Bij welke maatschappij? SAS?
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Ja, SAS. Ik ga ze morgen maar eens bellen. Alternatieve rechtstreekse vluchten zijn ondertussen aanzienlijk goedkoper geworden ivm de situatie in Spanje.
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door diederickx »

Zou het niet +21 uur wachten zijn in plaats van -3 uur?

edit - taalfout verbeterd.
Laatst gewijzigd door diederickx op ma 19 jul 2021, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Dan zit er vast geen gratis hotelovernachting bij. ;)

Leuk Malaga - Oslo - Amsterdam, maar volgens mij vlieg je dan letterlijk langs Amsterdam...
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Groetjes uit Zeist, waar je denk ik best leuk kunt wonen aan de diverse leuke optrekjes te zien, zoals dat zomerhuisje bij Het Rond. Slot Zeist heet het geloof ik.
Ik doe ook maar wat
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ik kan je uit ervaring vertellen dat Zeist niet persé heul fantasies is :')
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Ardan schreef: ma 19 jul 2021, 14:04 Groetjes uit Zeist, waar je denk ik best leuk kunt wonen aan de diverse leuke optrekjes te zien, zoals dat zomerhuisje bij Het Rond. Slot Zeist heet het geloof ik.
Groetjes terig uit Rozmital pod Tremsinem. *O*
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

In Soesterberg is de Woonboulevard al enkele uren aan het uitbranden, wat verklaard waarom de zonsondergang in Zeist aangevuld werd met een dunne band zwarte wolken. Gegeven het feit dat er Crashtender-blusvoertuigen vanuit de luchthavens Schiphol en Lelystad naar de brand zijn gekomen verwacht ik niet dat er morgen nog veel over zal zijn, al valt voor NedCargo te hopen dat hun distributiecentrum niet ook vlam vat vannacht.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Hetzelfde was het geval vanuit Amersfoort, maar inmiddels is geen rook meer te zien dus het meeste vuur zal nu wel uit zijn.
Soesterberg was hierdoor heel gisterenavond ook niet per OV te bereiken omdat de bussen al bij Zeist de A28 op moesten. Als gevolg van wegwerkzaamheden konden ze namelijk niet door het dorp heen richting A28 naar Amersfoort rijden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Sodeknetter - zo'n gat voor een airco door je muur is nog best fors zeg :shock:
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Daniel schreef: di 20 jul 2021, 06:26 Hetzelfde was het geval vanuit Amersfoort, maar inmiddels is geen rook meer te zien dus het meeste vuur zal nu wel uit zijn.
Soesterberg was hierdoor heel gisterenavond ook niet per OV te bereiken omdat de bussen al bij Zeist de A28 op moesten. Als gevolg van wegwerkzaamheden konden ze namelijk niet door het dorp heen richting A28 naar Amersfoort rijden.
Dat houdt blijkbaar nu nog steeds aan, U-OV meldt een omleiding tot ten minste 11:00 vanmorgen op Twitter. Lijn 272 zal dan ook wel een omleiding hebben gereden, als de kruisingen Amersfoortseweg / N413 nog steeds dicht zijn.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
rikthoff
Berichten: 305
Lid geworden op: wo 26 dec 2018, 12:15

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door rikthoff »

Alargule schreef:Sodeknetter - zo'n gat voor een airco door je muur is nog best fors zeg :shock:
Zo'n luchtslang voor een enkele unit? Da's een centimeter of 10, ja.

Verstuurd vanaf mijn SM-T865 met Tapatalk

Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Yup. Best indrukwekkend ook, zo'n diamantboor. Moet je geen ruzie mee krijgen :Y

Verstuurd vanaf mijn vaxxinatiechip met 5G
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten