Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
en-es
Berichten: 4474
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Had gisteren nog een dergelijke flesje met losse dop. In Zwitserland wel flesjes met vaste dop tegen gekomen.
cassie127
Berichten: 6592
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

In Duitsland hebben de meeste flesjes van coca cola al langere ijd die "lass mich dran" dop, al kan het daar nog wel per regio en winkel verschillen.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Ja, ik zat daar begin van de zomer al zo te hannesen om die dop eraf te krijgen. Pas toen ik hem los had zag ik de tekst :')
Ik doe ook maar wat
cassie127
Berichten: 6592
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

Ik de eerste keer ook hoor, met als gevolg dat niet alles in het flesje bleef toen die dop eindelijk los was.

Maar wat ik bedoel per winkelketen:
Rossmann in Hannover e.o. zonder die dop, in NRW dan wel weer met die dop
Bij de Aldi de 1,25 liter flessen in NRW en NDS met nieuwe dop, maar in Bayern bijvoorbeeld nog met de oude dop en een papieren ipv plastic wikkel om de fles.
En dat ligt er volgens mij puur aan waar de productie plaats vindt, want in Duitsland zijn er meerdere bottelaars van Coca Cola (en alle merken die eronder vallen).
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

^^ Wat is dan precies de slechte gang van zaken bij Audax :?:

Dat ze het niet geworden zijn bij een aanbesteding is pech maar hoeft niet aan Audax zelf te liggen, lijkt mij.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Zou mij niets verbazen als tijdschriften tegenwoordig een steeds minder rendabele business is. In mijn posttijd (2000-2011) merkte ik al wel dat ik gedurende de loop der jaren steeds minder tijdschriften hoefde te bezorgen, dus het idee dat het volume alleen nog maar minder is geworden in de afgelopen 11 jaar klinkt voor mij vrij plausibel. De core-business van Audax is immers tijdschriftendistributie.
🍉
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Bij ons thuis lezen we helemaal geen tijdschriften (meer). Via mijn oma komen er af en toe roddelbladen naar binnen, maar ook die belanden ongelezen bij het oud papier.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6473
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ik heb nog een abonnement op een tijdschrift dat zes keer per jaar komt en ik lees het clubblad van de vereniging.
MdJ
Berichten: 4537
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door MdJ »

Secondenlijm is ook niet meer wat het geweest is he?
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Doel je nu op actievoerders?
🍉
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Ja. Gisteravond heeft een figuur van Extinction Rebellion zichzelf vastgelijmd op de tafel in de talkshow van Eva Jinek Beau van Erven Dorens. Sterker nog: Hij was geen onderdeel van het publiek, maar zelfs een tafelgast.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10595
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Hij bleef zeker nog een tijdje plakken?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Normaal gesproken begin ik al in coma te geraken als de talkshowavond op tv begint, maar als ik het nieuws uit de ochtendkrant van vandaag goed begrepen heb is de uitzending van Jinek direct na het voorval onderbroken met een reclameblok om die figuur van Exctinction Rebellion de studio uit te krijgen (volgens mij onderbreekt RTL de uitzending normaliter alleen na de introductie van de onderwerpen, wat ooit geïntroduceerd is om beter met Op1 van de NPO te kunnen concurreren). Het ging dan wel zonder verzet van de activist zelf, maar het tafelblad is er wel voor uit het decor getild door de productie.

Secondelijm lijkt zo onderhand wel de handtekening te worden van deze over het paard getilde club. Deze maand nog hebben ER-leden zichzelf aan de A12 vastgeplakt met lijm.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
teun
Berichten: 1511
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door teun »

Paar boterhammen meenemen en dan af en toe van dienst wisselen met op de A12 staan? Niet zo'n gek plan, maar ja de vind de politie dan weer niks.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Vroeger deed men dit soort acties met kettingen en dergelijke, maar die zijn zo losgeknipt. Bovendien is het een beetje opvallend om met kettingen en sloten een studio of museum binnen te wandelen.

Lijm is met dit soort acties dus een stuk praktischer en sneller uit te voeren en je blijft doorgaans lang vastzitten. Secondelijm is niet zo snel te verwijderen zonder verwondingen aan te brengen. Tenzij je te weinig en/of te slechte secondelijm aanbrengt natuurlijk (A)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik vind vooral de woede van vele mensen raar, vooral van mensen die wel staan te juichen als tractors weer eens de snelweg blokkeren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Een beetje hypocrisie is de mens niet vreemd...

Het gaat nu natuurlijk om "extreem-links tuig" en dat is in sommige kringen "Het Grote Kwaad".
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13199
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Tijd om dit pareltje van Roel Maalderink maar weer eens uit de kast te halen: (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10595
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Roerend, dat rechtvaardigheidsgevoel :Y
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
umbusko
Donateur
Berichten: 5320
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Ik loop de deur uit, enorme zwarte wolk. Blijken er plastic balen in brand te staan bij een afvalverwerkingsbedrijf in Lanaken. :X
Tom98
Berichten: 668
Lid geworden op: do 08 mar 2018, 18:17
Locatie: Enschede/Almelo
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom98 »

Balen!
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Plastic!
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Balen!
🗣
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 174 gasten