Een tas vol politiek!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Chrysa »

Werd tijd. :')
waldo79
Berichten: 7634
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door waldo79 »

Post schreef: wo 11 nov 2020, 07:44
waldo79 schreef: wo 11 nov 2020, 07:01 Heb er helemaal niks mee. Behalve allerlei bestuursfuncties heeft Dijksma geen ervaring in regulier werk.
Is daar iets mis mee dan? Ik heb bijvoorbeeld liever een chirurg die dat al 10 jaar doet dan eentje die tot een week geleden bakker was.
Misschien spreekt de hele persoon me niet aan, geen uitstraling. Ben geen fan van Halsema, maar die heeft nog enigszins een aaibaarheidsfactor.

Maar ik wens Dijksma oprecht veel succes in Utrecht.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Henk Krol-update *O*

De nieuwe partij van Henk Krol gaat de Identiteit Partij heten. Inclusief deze taalfout dus.

26 november wordt het partijprogramma bekend gemaakt in Den Haag.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
PHS

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Het moet een woord zijn natuurlijk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3463
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Tom024 »

De identiteit van Henk Krol lijkt me nogal fluïde? :mrgreen:
PHS

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door AppleMoose »

Het zou identiteitspartij moeten zijn, maar bedrijven etc. (en ik neem dus ook aan dat dat voor politieke partijen geldt) mogen zelf bepalen hoe ze hun naam schrijven. Niet dat het lekker 'bekt' overigens :X
Laatst gewijzigd door AppleMoose op wo 11 nov 2020, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
teun
Berichten: 1505
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door teun »

Henk Krol heeft in 2017 ook naar Lubach zitten kijken :')
VIRM
Berichten: 7602
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door VIRM »

Welke aflevering?
waldo79 schreef: wo 11 nov 2020, 19:51
Post schreef: wo 11 nov 2020, 07:44
waldo79 schreef: wo 11 nov 2020, 07:01 Heb er helemaal niks mee. Behalve allerlei bestuursfuncties heeft Dijksma geen ervaring in regulier werk.
Is daar iets mis mee dan? Ik heb bijvoorbeeld liever een chirurg die dat al 10 jaar doet dan eentje die tot een week geleden bakker was.
Misschien spreekt de hele persoon me niet aan, geen uitstraling. Ben geen fan van Halsema, maar die heeft nog enigszins een aaibaarheidsfactor.

Maar ik wens Dijksma oprecht veel succes in Utrecht.
Maar het gaat dus om haar als persoon, en niet om beroepspolitici in het algemeen?
Beul van de blindegeleidelijn
waldo79
Berichten: 7634
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door waldo79 »

Het is meer een persoonlijk dingetje, ja.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Alkmaar had gisteren ook eventjes een nieuwe burgemeester. Brian van acht nam het een paar minuten over van Emile Roemer.

Bron: https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... ybroertje/
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

CNN en NBC hebben gisteren dan eindelijk Arizona verklaard als gewonnen door Biden. De dochter van de overleden senator van Arizona John McCain reageerde gisteren met de volgende meme op Twitter:

Afbeelding

Bron: https://twitter.com/MeghanMcCain/status ... 01/photo/1
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Z2N »

Dominic Cummings is vandaag ontslagen uit de stafdienst van de Britse premier Boris Johnson. Eerder deze week nam de rechterhand van Cummings en de PR-man van Johnson, Lee Cain, plotseling ontslag. Hij zou juist promotie maken, maar de verloofde van Johnson, Carrie Symonds, was daar fel op tegen en stak er een stokje voor. Cain nam daarna ontslag, en Cummings gaf afgelopen nacht aan dat hij voor het einde van het jaar weg zou gaan. Dat bleek vandaag, Cummings is door Johnson op staande voet weggestuurd. Het rommelt op 10 Downing Street, vanwege de beroerde Britse aanpak van de Coronacrisis en de naderende no-deal Brexit. De vraag is wat de komende dagen gaan brengen.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10553
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

Chaos, hoogstwaarschijnlijk. In welke vorm is nog even afwachten :')
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
PHS

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3463
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Tom024 »

Ze hebben in beide landen toch al weinig op met Europa, waarom zouden ze dan nog geld willen uit Brussel? ;) (A)
PHS

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Als Polen en Hongarije het lang genoeg volhouden gaan de lokale politici in die landen vanzelf klagen. Polen bijvoorbeeld is met onmogelijk veel EU-geld opgeknapt. Als die geldstroom opeens stopt worden een hoop van die projecten gestaakt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
PHS

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Partijen op beide politieke flanken zijn leden van de jongerenafdeling aan het royeren.

Bij de SP zijn er zes mensen uit de partij gezet die tevens actief waren bij Rood, volgens het bestuur omdat ze lid zijn van het Communistisch Platform en Marxistisch Forum. Dit zouden politieke partijen zijn, en bij de SP mag je niet lid zijn van andere partijen. Bovendien verdenkt de SP de geroyeerde leden ervan dat ze een "gewapende burgeroorlog" aan het voorbereiden zijn. Meer bij Nieuwsuur.

Bij de JFVD, de jongerentak van het Forum voor Democratie, zijn een aantal leden geroyeerd omdat ze kritisch waren op het delen van extreem-rechtse en antisemitische berichten in appgroepen van de JFVD. De namen zijn bekend geworden bij Freek Jansen, de voorzitter van JFVD en nummer 7 van de FVD-lijst voor de Tweede Kamer volgend jaar, nadat hij één klokkenluider zeer stevig ondervraagd zou hebben tijdens een gesprek. De CIDI is kritisch over de gang van zaken. Meer bij de Volkskrant.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Z2N »

De boeren hebben het eindelijk voor elkaar gekregen: ze hebben mensenlevens zichtbaar op het spel gezet met tractorblokkades. In Den Haag hebben boeren-manifesteerders een orgaantransport geblokkeerd. :roll:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Dennenboom
Berichten: 1675
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 21:23

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Dennenboom »

Dagje Den Haag kan kennelijk wel, terwijl de rest van Nederland vandaag moet werken om er voor te kunnen zorgen dat die ondankbare mensen hun subsidie weer op kunnen strijken.
Post
Berichten: 814
Lid geworden op: do 28 mei 2015, 20:33
Locatie: Uden

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Post »

Ik zou ook ondankbaar zijn als ik afhankelijk was van subsidie van de overheid. Volgens mij is er geen onbetrouwbaardere partner mogelijk.

Het grote probleem blijft dat de supermarkten te veel markt macht hebben en de consument voornamelijk kiezen op basis van prijs.

De boer een eerlijke prijs voor zijn product en stoppen met de subsidie stromen lijkt me een goed plan. Maar dan is die eerlijke prijs wel de eerste stap.
dennistd
Berichten: 5541
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door dennistd »

Z2N schreef: di 17 nov 2020, 14:12 De boeren hebben het eindelijk voor elkaar gekregen: ze hebben mensenlevens zichtbaar op het spel gezet met tractorblokkades. In Den Haag hebben boeren-manifesteerders een orgaantransport geblokkeerd. :roll:
Aan de andere kant: ik neem toch aan dat de meldkamer ook weet van dit protest en de bestuurder had kunnen waarschuwen om een andere route te nemen. En volgens mij hebben ze het nou niet echt op dat transport gemunt met deze actie...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten