Een tas vol politiek!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13191
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Z2N »

In Zeist tot dusver geen borden op de lantarenpalen gelukkig, en ook al het andere campagnegeweld blijft eigenlijk uit: in huize Z2N heeft alleen GroenLinks de flyer door de bus gegooid, en de verkiezingsposters zijn voorgedrukt op het bord van de gemeente. In Utrecht heb ik wel ietsjes meer politiek voorbij zien komen, FvD heeft op de voorbedrukte posterborden zelf her en der een andere eigen poster geplakt (onder andere op het Lucasbolwerk), en op het Vredenburg heb ik NL Beter nog zien flyeren op de markt.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Afbeelding

Hoekstra kan ook echt niets anders dan managementtaal uitslaan hè :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3031
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door nvdw »

McKinseyman Gezinsman was als kind al een vuige seksist!!1
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3469
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Tom024 »

Gaat lekker he, de campagne van het CDA.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10575
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

:Y

Met een mooie meid met brains als lijsttrekker lok je natuurlijk ook wel kiezers.





Oh, wacht...
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Alargule

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Alargule »

Madam mag der eige dan wel es schere, ja!
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Klaasje »

trolly schreef::Y

Met een mooie meid met brains als lijsttrekker lok je natuurlijk ook wel kiezers.





Oh, wacht...
Die heten elitair te zijn ofzo.. Of te links of te dierenvriendelijk (of een van toepassing zijnde tegenhanger). Allemaal het soort commentaar wat Wopke niet krijgt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

De Volkskrant noemde het programma van de PvdA radicaal als het om gendergelijkheid ging :')

Wat er in vredesnaam niet normaal maar radicaal aan is vraag ik mij nog steeds af.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door ODRAIL »

ODRAIL schreef: zo 07 mar 2021, 21:17
Suus schreef: zo 07 mar 2021, 16:56 Hoe is het trouwens in andere gemeenten met de bordenoorlog?
De enige borden die ik tot nu toe gezien heb in Nieuwerkerk aan den IJssel, Capelle aan de IJssel en Rotterdam Nesselande waren van Denk en D66.
Vanmiddag heb ik in een ander deel van de wijk Rotterdam Nesselande ook borden van Code Oranje, JA21 en de VVD gezien.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Vinny »

Klaasje schreef: ma 08 mar 2021, 16:54
trolly schreef::Y

Met een mooie meid met brains als lijsttrekker lok je natuurlijk ook wel kiezers.





Oh, wacht...
Die heten elitair te zijn ofzo.. Of te links of te dierenvriendelijk (of een van toepassing zijnde tegenhanger). Allemaal het soort commentaar wat Wopke niet krijgt.
Eva Vlaardingenbroek wordt wel hoog aangeschreven in rechtse kringen. Maar ze speelt geen rol (meer) in de campagne na een botsing met Thierry Baudet. En ze is natuurlijk ook geen lijsttrekker :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Alargule

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Alargule »

Blond mockel dat bruinrechtse dingen vindt wilde Boddet niet bevredigen en vloog de laan uit?
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Vinny »

En Femke natuurlijk, die is wat meer midden:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Femke_Mer ... en-Arissen
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Jullie raden nooit in welke partij er weer onrust is ontstaan *O*
Spoiler: show
Natuurlijk wel, het is 50Plus.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21353
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Meltrain »

Dus de lijsttrekker wil dat nr 3 zich aan het verkiezingsprogramma houdt, terwijl de lijsttrekker zelf iets anders wil dan in het verkiezingsprogramma staat? :s
Of begrijp ik het nu verkeerd?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
VIRM
Berichten: 7610
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door VIRM »

Dat is ook wat ik begreep. Lekker handig: ruzie in de partij één week voor de verkiezingen.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10575
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

Ben ik de enige die de uitbundige bijval van Geert Wilders voor Lale Güls radicale afscheid van haar islamitische omgeving in de vorm van haar boek Ik ga leven gemist heeft? Wellicht beter voor haar, maar ik zou bijna de indruk krijgen dat het dhr. Wilders toch niet enkel en alleen om het bestrijden van de islam gaat. Met het streven naar vrijheid heeft het in ieder geval weinig te maken, wat niet van Gül gezegd kan worden.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Vinny »

Lale Güls heb ik gezien bij de Vooravond. De bijval van Geert Wilders lijkt me vrij logisch, maar ik heb hem zelf niet gezien of gehoord over dit onderwerp. Van het stukje achter het vraagteken kan ik geen chocola maken; maar als ik mijn eigen mening mag geven: Moedig, edoch onverstandig. Je weet dat je met zulke literatuur je hoofd op het hakblok legt, en dat allerlei twittertokkies je kop boven het maaiveld af willen scheren. En dat je vanuit je eigen gemeenschap wordt uitgekotst: daar kunnen ook mensen over meepraten die uit conservatief-Christelijke milieus stappen.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10575
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

Laat me je een handje helpen: voor zover ik weet zwijgt onze blonde Islambestrijder in alle talen. Niet dat Gül veel zou opschieten met zijn bijval — waarschijnlijk eerder het omgekeerde — maar het is wel typerend.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Vinny »

voor zover ik weet zwijgt onze blonde Islambestrijder in alle talen
Terwijl alle andere lijsttrekkers onophoudelijk in de media verschijnen heb ik Geert eigenlijk amper gezien en staat me sowieso niet echt een uitspraak van hem op het netvlies deze campagne. Er was alleen een fragment opgedoken dat hij blijkbaar niets tegen Latijns-Amerikanen heeft. Mooi, dan weten we dat ook weer. Over tot de orde van de dag zou ik zeggen.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
VIRM
Berichten: 7610
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door VIRM »

Misschien heeft hij of weinig geld voor een campagne. Of het is een doelbewuste tactiek: de grootste concurrent aan de rechterkant minus de VVD (Forum) heeft zichzelf laten imploderen, waardoor hij er nu de vruchten van kan plukken. Nummer twee in de peilingen, en af en toe wat roepen wat in de media verschijnt.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39189
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Daniel »

Wat een tafellaken is de kandidatenlijst van dit jaar trouwens zeg, zo houdt je automatisch anderhalve meter afstand als je het stembiljet helemaal uitvouwt :mrgreen: ... De kieskring Utrecht blijkt 33 partijen te kennen waaruit te kiezen valt, waaronder als buitenbeetje ook "De feestpartij" :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12827
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Hainje »

VIRM schreef: do 11 mar 2021, 21:26 Misschien heeft hij of weinig geld voor een campagne. Of het is een doelbewuste tactiek.[..]
Voor zover ik weet doet Geert W. sowieso nooit echt aan campagnes.
🍉
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10575
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

Hij gaat Rutte toch nog afblaffen in een paar tv-debatjes?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
PHS

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12827
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Hainje »

Oh ik gebruik YouTube sowieso alleen voor muziek, politieke partijen hebben die bubbel nog nooit kunnen penetreren. Ook niet de partijen aan mijn kant van het spectrum.

Op Tiktok krijg ik dan wel weer filmpjes van politieke partijen, vooral PvdA, GroenLinks en FvD. VVD heb ik ook een tijdje voorbij zien komen, maar dat is ook al wel weer een jaar geleden.
🍉
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 67 gasten