Een tas vol politiek!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
TffpaA
Berichten: 3404
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door TffpaA »

Ik vind dit soort zijdelingse polemieken ook veel interessanter dan inhoudelijke discussies hoor. Maar goed, ik ben al berispt door het beheer vanwege een onchique vergelijking, dus ik laat het hier even bij.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10641
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

Braaf.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
TffpaA
Berichten: 3404
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door TffpaA »

Terug naar het onderwerp van dit topic. De ruzie in de Dierenpartij is uitgelopen op een afstraffing voor het bestuur en een opsteker voor Ouwehand:

https://nos.nl/artikel/2490321-bestuur- ... jsttrekker
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10641
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

:Y

...een beweging die in de voetbalwereld bekend staat als een Rubiales.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
TffpaA
Berichten: 3404
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door TffpaA »

:| ?
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6046
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door AppleMoose »

TffpaA schreef: wo 13 sep 2023, 08:23 Ja, maar dat zegt het wel heel raar. En het schijnt zelf ook mordicus tegen cancelen* te zijn.

Dus dat kan het niet geweest zijn.
trolly schreef: wo 13 sep 2023, 09:22
Dat onze appeleland geen verband wenst te zien tussen de xweet van Catoline en het overhaaste vertrek van Onno is lijkt me vooral een keuze. Maar dat mag natuurlijk.
Het blijft voor jullie moeilijk om op een fatsoenlijke en respectvolle manier te discussiëren met anderen :neg:
Goh.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10641
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

Je doet jezelf tekort. Fijne avond nog.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
TffpaA
Berichten: 3404
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door TffpaA »

AppleMoose schreef: wo 13 sep 2023, 22:24 Het blijft voor jullie moeilijk om op een fatsoenlijke en respectvolle manier te discussiëren met anderen :neg:
Mijn 'dat' sloeg niet op jou.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10641
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

Dat dus. En hoe de Nederlandse vertaling van een gebruikersnaam beledigend zou kunnen zijn ontgaat me compleet. Maar ook dat is dus een manier om de discussie te sturen.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
DPDelft
OVNL-beheerder
Berichten: 650
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 14:09

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door DPDelft »

Iedereen weer een zuur plasje gedaan? Dan graag weer inhoudelijk verder. Tel even tot 10 voor je een bericht de wereld in stuurt en lijk in die tijd het bericht nog even na. Er is al genoeg haat en nijt in de wereld.
TffpaA
Berichten: 3404
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door TffpaA »

Mijn excuus - het was bij mijn laatste bericht de bedoeling een misverstand de wereld uit te helpen, niet een zuur plasje te doen (is plas trouwens niet basisch?). Maar wellicht dat de laatste dagen de reuringknop ook bij mij iets te hoog stond. Ik zal er beter op letten.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13681
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Vinny »

De ruzie in de Dierenpartij
Veel oprichters van politieke partijen kunnen er niet tegen als hun partijgenoten een andere koers willen gaan varen...; ik denk dat het bestuur eens met Joost Eerdmans contact op moet nemen :lol: ;)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5828
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door isadora »

Het waren de nieren, zeggezu....
Hoe dan ook; hopelijk is de wereld een stukje vrediger geworden met heengaan van Ramzan Kadyrov.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50966
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Ahja, Omtzigt denkt er toch over na om premier te worden namens de NSC, als ik zijn uitspraken bij Humberto gisterenavond goed begrijp :')

https://x.com/HumbertoRTL/status/170388 ... 87643?s=20
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6046
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door AppleMoose »

Wispelturig ding :X
Goh.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5828
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door isadora »

isadora schreef: do 10 aug 2023, 07:45 Azerbeidzjan heeft de aanval ingezet op het uithongerende volk van Artsakh.
Veel doden en gewonden,..........we kijken toe. :(
En iets meer dan de helft van de bevolking is dan inmiddels het land uitgejaagd. Nog meer doden en gewonden.
Artsakh zal zichzelf per 1 januari 2024 opheffen, de petrodollarfascisten hebben gewonnen.
Laatst gewijzigd door isadora op do 28 sep 2023, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
VIRM
Berichten: 7697
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door VIRM »

Suus schreef: di 19 sep 2023, 14:16 Ahja, Omtzigt denkt er toch over na om premier te worden namens de NSC, als ik zijn uitspraken bij Humberto gisterenavond goed begrijp :')

https://x.com/HumbertoRTL/status/170388 ... 87643?s=20
Och ja, zijn verkiezingsprogramma is ook pas drie weken voor de verkiezingen klaar. Of een doelbewuste strategie, of het gaat niet zo goed bij de partij?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10641
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

Nee joh, strategie uiteraard. Hoewel het ook niet helemaal op rolletjes lijkt te lopen. In het artikel heeft RTV Oost in ieder geval wat moeite met de afkorting van de partij — of heb ik iets gemist?
RTV Oost schreef:Omtzigt verwacht het verkiezingsprogramma van zijn nieuwe partij Nieuw Sociaal Contract (NWS) eind oktober klaar te hebben.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Dennenboom
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 21:23

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Dennenboom »

Omtzigt lijkt op een Nederlander die in Duitsland de zinnen 100% netjes met correcte naamvallen uit wil spreken. Alleen wanneer de zin helemaal netjes in het hoofd zit en er gepraat zal gaan worden, blijkt de situatie al zo veranderd, dat de zin niet meer relevant is.
PHS

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8890
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door ArrivaBas »

Baudet is weer zoals we hem kennen bij de Algemene Politieke Beschouwingen, krijgt als reactie op zijn complotten een enorm goede roast van Wilders :lol: :
https://nos.nl/l/2491218
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
April064
Berichten: 719
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door April064 »

Heerlijke roast. Ik zeg dit niet snel, maar ik ben het volledig eens met wat Wilders hier zegt.
zij/haar/hen/hun
waldo79
Berichten: 7683
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door waldo79 »

Volledig mee eens _O-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50966
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Het lijkt erop dat de Tweede Kamer een motie gaat aannemen om voor € 300 miljoen tariefstijgingen in het OV in 2024 tegen te gaan.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... s-en-trein
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM
Berichten: 7697
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door VIRM »

Goed nieuws! Maar wie gaat dat betalen, en hoe?
Beul van de blindegeleidelijn
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten