De Zure Pruim

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: De Zure Pruim

Bericht door ODRAIL »

Wubbo schreef:Maar ik mag niet meer splitsen -o-
Dan geef je mij maar rechten om topics te kunnen splitsen :idea: :wink: .
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: De Zure Pruim

Bericht door JWM »

Bij mij is dat niet meer nodig, ik heb al een gespleten persoonlijkheid.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: De Zure Pruim

Bericht door JWM »

KM46 schreef:Door die schermen gaan sommige mensen juist harder lopen om nog even snel een tram of metro te kunnen halen. Maar ze vergeten daarbij wel dat er ook nog andere mensen lopen :?
KM46 weet van geen ophouden. Prima bijdrage weer :pos:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: De Zure Pruim

Bericht door Karl »

KM46 moet het wel bij jou ontgelden JWM, volgens mij komt dat vooral omdat KM46 een username heeft met een getal daarin. :neg:
Het is een spectrum.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: De Zure Pruim

Bericht door JWM »

Sorry, je voelt je niet serieus genomen:
Karl schreef:Vandaag moest ik van Dordrecht naar centrum Den Haag en daarna weer via Rotterdam centrum terug. Wat een drama. Hoe moeilijk is het voor een logistiek bedrijf dat continu te maken heeft met veranderingen vanwege werkzaamheden daar de capaciteit ordentelijk op af te stemmen?

De heenreis verliep vrij vlot, ware het niet dat er tussen Rotterdam C. en Den Haag C. een SGM III rijdt. Behalve het gemakkelijke instappen in die treinen, tov het vorige SLT, was het uiteraard veel te weinig. Dit viel ook op bij de terugreis vanuit Den Haag. Er rijden 2 Sprinters per uur en wat doet NS, men zet SGM III in, terwijl in Den Haag nog genoeg SLT weekend stond te houden. Vanwege een 'verdacht persoon langs de baan' reden we tussen Rijswijk en Schiedam met 'aangepaste snelheid', waardoor we daar vertraagd aankwamen. Ik zag dat de HC met twee reizigers stond te discussieren, maar de HC maande de reizigers snel in te stappen. In de trein bleek waarom, men moest naar Antwerpen. HC vond het erg vreemd dat ze niet met de trein verder konden en deze arme reizigers moesten maar met de IC naar Rotterdam Alexander, dan met de bus naar Zwijndrecht, vanuit daar via Roosendaal naar de Zuiderburen. Het was duidelijk dat deze prutser niet op de hoogte was van hinder door werken aan het spoor, want anders had deze man wel geadviseerd in Schiedam de bus te nemen. Uiteindelijk in Rotterdam aangekomen, daar maar uit ellende met het lokale OV gereisd. Maar daar heb ik met mijn NS-kortingskaart uiteraard geen korting, dus waar krijg ik restitutie? En waarom moet ik daar achteraan gaan? Men kan toch zien in mijn reishistorie dat ik teveel heb betaald voor dit wanstaltige stukje 'service'? Kortom, waar zou je zijn zonder de trein? Waarschijnlijk gewoon thuis. En met de trein? Liever gewoon thuis.

Enfin, moraal van het verhaal, (a) zorg dat je in het weekend niet van NS afhankelijk bent, (b) wil je internationaal reizen en van te voren zeker zijn van een ticket, reis dan met een Flixbus, (c) vertrouw geen personeel van NS, (d) reis je met z'n tweeën en dan nog retour op dezelfde dag? Bekijk dan in het weekend ook eens prijzen van huurauto's.
Dit is van de buitencategorie _O_
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: De Zure Pruim

Bericht door ODRAIL »

Karl schreef:KM46 moet het wel bij jou ontgelden JWM, volgens mij komt dat vooral omdat KM46 een username heeft met een getal daarin. :neg:
@Karl: Tsja ... bij JWM moet nu eenmaal iemand de pispaal zijn. En toevallig ben ik dat :cry: .

Al hoewel jij ook erg je best doet :pos: :wink: .
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: De Zure Pruim

Bericht door JWM »

KM46 schreef:bij JWM moet nu eenmaal iemand de pispaal zijn. En toevallig ben ik dat :cry: .
Ik vind het oprecht vervelend als je dat echt zo ervaart en zal er op letten. Het moet wel leuk blijven.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: De Zure Pruim

Bericht door Aking »

JWM schreef:
KM46 schreef:bij JWM moet nu eenmaal iemand de pispaal zijn. En toevallig ben ik dat :cry: .
Ik vind het oprecht vervelend als je dat echt zo ervaart.
:') :X
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: De Zure Pruim

Bericht door JWM »

Ja, oprecht. Als ik jou ooit heb beledigd heb heb ik daar oprecht geen spijt van :6
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: De Zure Pruim

Bericht door Aking »

Het enige wat je hier doet is anderen afzeiken, neerhalen en te knakken zetten, daar leef je op. Maar nu heb je ineens, oprecht, spijt? :')
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: De Zure Pruim

Bericht door JWM »

Achja, ik maak wel eens wat scherpe opmerkingen maar neem ze dan ook niet allemaal even letterlijk. Ik zie eigenlijk het probleem niet zo. Is dat er wel, dan hoor ik dat graag.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: De Zure Pruim

Bericht door Ardan »

JWM schreef:Ik zie eigenlijk het probleem niet zo. Is dat er wel, dan hoor ik dat graag.
Ik heb een probleem met je avatar. De bel maakt geeneens geluid. Jemig. Dat kan beter.
Ik doe ook maar wat
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: De Zure Pruim

Bericht door Chrysa »

Doe die kerstmuts ook maar gewoon weg dan.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: De Zure Pruim

Bericht door JWM »

Voor elke negatieve reactie over kerstschaap laat ik 'm een maand langer staan na kerst :evil:
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: De Zure Pruim

Bericht door ArrivaBas »

Wat mij betreft laat je hem gewoon het hele jaar staan. :Y :P
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: De Zure Pruim

Bericht door JWM »

Kijk, eindelijk begin je zinnige dingen te zeggen op dit forum *O* :pos:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: De Zure Pruim

Bericht door Aking »

Nu jij nog :X
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: De Zure Pruim

Bericht door JWM »

Pas je op dat ik geen obsessie voor je begin te worden?
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De Zure Pruim

Bericht door AppleMoose »

JWM schreef:De Nederlandse versie is wel erg langdradig en zeikerig om naar te kijken ten opzichte van wat de Vlamingen vorig jaar op de buis brachten. Dat gedoe over die vrijstellingen wat steeds vanuit het niets weer een andere wending kreeg duurde een eeuwigheid.
Opdat we dit topic niet zullen vergeten (A)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: De Zure Pruim

Bericht door Jef400 »

Het verschil tussen gratis en voor niets. Wij lezen dit topic gratis, JWM opende hem voor niets :X
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De Zure Pruim

Bericht door AppleMoose »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ach, het scheelt dat het hoofddoel is dat dit topic een stille dood tegemoet zal treden :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 158 gasten