Coronavirus

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Pascal1998
Berichten: 682
Lid geworden op: ma 30 jun 2014, 16:18
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Pascal1998 »

Aan de ene kant, ik ben niet ziek, heb last van hooikoorts, dus kan niemand besmetten met Corona en dus ook niet zelf besmet worden. Aan de andere kant weet ik welke lijnen in Almere erg slecht gecontroleerd worden en dat zijn precies de lijnen waar ik in mee moet, dus is mijn risico om gepakt te worden klein
en-es
Berichten: 4506
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Coronavirus

Bericht door en-es »

Nou veel succes dan joh. :|
Gebruikersavatar
Pascal1998
Berichten: 682
Lid geworden op: ma 30 jun 2014, 16:18
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Pascal1998 »

Gaat mij wel lukken joh, ik heb ten eerste veel appcontact via Instagram en Snapchat met vrienden in mijn wijk, ik weet dus al snel of er controle is. Ten tweede zit ik in een appgroep waarin gemeld wordt waar in Almere controle is
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15368
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Coronavirus

Bericht door ODRAIL »

Suus schreef:De RET is vandaag een grootscheepse campagne tegen onneuzelen begonnen.
Tegen de wat :shock: :? ?
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Pascal1998 schreef:Aan de ene kant, ik ben niet ziek, heb last van hooikoorts, dus kan niemand besmetten met Corona en dus ook niet zelf besmet worden. Aan de andere kant weet ik welke lijnen in Almere erg slecht gecontroleerd worden en dat zijn precies de lijnen waar ik in mee moet, dus is mijn risico om gepakt te worden klein
Zoveel onnozelheid in zo weinig woorden weten te verpakken. Je zou er een prijs voor moeten krijgen. Maar liever verkoop ik je een flinke schop onder je hol.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10620
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

KM46 schreef:
Suus schreef:De RET is vandaag een grootscheepse campagne tegen onneuzelen begonnen.
Tegen de wat :shock: :? ?
Onneuzelen. Types die niet erg nozel zijn, en dat bewijzen door hun neus niet af te dekken.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Pascal1998
Berichten: 682
Lid geworden op: ma 30 jun 2014, 16:18
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Pascal1998 »

Alargule schreef:
Pascal1998 schreef:Aan de ene kant, ik ben niet ziek, heb last van hooikoorts, dus kan niemand besmetten met Corona en dus ook niet zelf besmet worden. Aan de andere kant weet ik welke lijnen in Almere erg slecht gecontroleerd worden en dat zijn precies de lijnen waar ik in mee moet, dus is mijn risico om gepakt te worden klein
Zoveel onnozelheid in zo weinig woorden weten te verpakken. Je zou er een prijs voor moeten krijgen. Maar liever verkoop ik je een flinke schop onder je hol.
Ik weet gewoon wat ik doe, ik ken het busvervoer in Almere al jaren, ben er geboren en getogen, dus weet ik ook dat dit een zwakke plek is binnen het openbaar vervoer in Almere en daar kunnen mensen aardig gebruik en misbruik van maken
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Ja, je bent inderdaad een idioot.
Littlebusdriver
Berichten: 427
Lid geworden op: vr 19 dec 2014, 13:16

Re: Coronavirus

Bericht door Littlebusdriver »

Pascal1998 schreef:Aan de ene kant, ik ben niet ziek, heb last van hooikoorts, dus kan niemand besmetten met Corona en dus ook niet zelf besmet worden. Aan de andere kant weet ik welke lijnen in Almere erg slecht gecontroleerd worden en dat zijn precies de lijnen waar ik in mee moet, dus is mijn risico om gepakt te worden klein
Waarom kan je zelf geen corona oplopen denk je? Als je dat even uitlegt kunnen we je gedachtenkronkel wellicht beter plaatsen.
Littlebusdriver
Berichten: 427
Lid geworden op: vr 19 dec 2014, 13:16

Re: Coronavirus

Bericht door Littlebusdriver »

Pascal1998 schreef:
Alargule schreef:
Pascal1998 schreef:Aan de ene kant, ik ben niet ziek, heb last van hooikoorts, dus kan niemand besmetten met Corona en dus ook niet zelf besmet worden. Aan de andere kant weet ik welke lijnen in Almere erg slecht gecontroleerd worden en dat zijn precies de lijnen waar ik in mee moet, dus is mijn risico om gepakt te worden klein
Zoveel onnozelheid in zo weinig woorden weten te verpakken. Je zou er een prijs voor moeten krijgen. Maar liever verkoop ik je een flinke schop onder je hol.
Ik weet gewoon wat ik doe, ik ken het busvervoer in Almere al jaren, ben er geboren en getogen, dus weet ik ook dat dit een zwakke plek is binnen het openbaar vervoer in Almere en daar kunnen mensen aardig gebruik en misbruik van maken
Nee je hebt geen idee wat je doet als je geen mondmasker draagt. Zeker niet als je de link legt tussen het masker moeten dragen en controle daarop.
PHS

Re: Coronavirus

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50942
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Oh, dus we zijn niet horkerig genoeg geweest tegenover andere forumleden die moeite hadden zich aan de regels te houden? Stuur maar door hoor, ik zal mijn tuin vol klapharken leggen waarmee ze zichzelf een klap voor de kanis kunnen geven.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Pascal1998
Berichten: 682
Lid geworden op: ma 30 jun 2014, 16:18
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Pascal1998 »

Dat heb ik al gezegd, ik heb last van hooikoorts, dus ben ik op dit moment niet vatbaar voor Corona, dat heeft het RIVM zelf gezegd, ik zelf vind het ook na 2 maanden een beetje irritant worden, ik ben er een met inspanningsastma en heb dus gewoon zuurstof nodig, als ik mezelf meer moet inspannen om lucht op te nemen, krijg ik het al benauwd, daarom heb ik nu voor deze oplossing gekozen, niet om dat ik me er niet aan wil houden, maar omdat ik gewoon weg niet meer kan
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8727
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Milco »

Is de af te leggen afstand dan ook dusdanig dat je dat niet fietsend kunt afleggen bijvoorbeeld? Dan hoef je immers geen mondkapje op en krijg je ook nog eens frisse lucht binnen.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 04-05-2024 --> 66 nieuwe foto's!

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Pascal1998
Berichten: 682
Lid geworden op: ma 30 jun 2014, 16:18
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Pascal1998 »

Sommige afstanden zijn te doen, sterker nog ik fiets al meer dan dat ik met de bus ga, alleen bij slecht weer (dat is bij mij ook een enkele regenbui) pak ik echt voor alles de bus
Littlebusdriver
Berichten: 427
Lid geworden op: vr 19 dec 2014, 13:16

Re: Coronavirus

Bericht door Littlebusdriver »

Pascal1998 schreef:Dat heb ik al gezegd, ik heb last van hooikoorts, dus ben ik op dit moment niet vatbaar voor Corona, dat heeft het RIVM zelf gezegd, ik zelf vind het ook na 2 maanden een beetje irritant worden, ik ben er een met inspanningsastma en heb dus gewoon zuurstof nodig, als ik mezelf meer moet inspannen om lucht op te nemen, krijg ik het al benauwd, daarom heb ik nu voor deze oplossing gekozen, niet om dat ik me er niet aan wil houden, maar omdat ik gewoon weg niet meer kan
Hooikoorts is een allergie, corona is een virus. Als het RIVM zegt wat jij beweert ontvang ik graag de bron. Je zegt dat je astma hebt. Mensen met astma hebben juist meer risico respiratoire virussen op te lopen. Ben je je daarvan bewust?

Ben met je eens dat het irritant is, maar als straks de tante van je moeder sterft omdat jij het virus via via doorgeeft is dat ook irritant.

In je eerste bericht gaf je aan rebels te zijn te en daarom geen mondneusmasker te dragen, nu geef je een onderbouwing voor dit gedrag. Jammer dat je dat niet in je eerste post deed. Verder kun je door een gewoon of chirurgisch mondneusmasker even veel zuurstof inademen als zonder een dergelijk masker. Dat je benauwdheid ervaart met een masker op komt dus niet door een tekort aan zuurstof.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15368
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Coronavirus

Bericht door ODRAIL »

Precies ... ja. Helemaal mee eens.

En ... iedereen is evenveel vatbaar voor het coronavirus (evenals alle andere virussen en bacteriën).
Gebruikersavatar
Pascal1998
Berichten: 682
Lid geworden op: ma 30 jun 2014, 16:18
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Pascal1998 »

Klopt, ik ben rebels, omdat ik mij niet hou aan de regel, maar misschien is het wel nodig dat ik het hier meld, want misschien leest (we weten dat dat heus het geval kan zijn) Keolis nu dat ze eens beter op hun controle moeten gaan letten en dat dit bij bepaalde lijnen veel te makkelijk is
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15368
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Coronavirus

Bericht door ODRAIL »

En ... als je je aan de regels houd help voor je zelf om niet ziek te worden ... of althans ... de kans hierop wordt / is veel kleiner.

Zeker als je astma hebt. Dan val je juist in de risicogroep wat betreft het coronavirus (maar ook andere virussen en bacteriën).
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3273
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Coronavirus

Bericht door marvinkok »

Pascal1998 schreef:Klopt, ik ben rebels, omdat ik mij niet hou aan de regel, maar misschien is het wel nodig dat ik het hier meld, want misschien leest (we weten dat dat heus het geval kan zijn) Keolis nu dat ze eens beter op hun controle moeten gaan letten en dat dit bij bepaalde lijnen veel te makkelijk is
Als je dan even specifieke lijnen er tijdstippen erbij zet :pos:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15368
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Coronavirus

Bericht door ODRAIL »

@Pascal1998: Als risicopatiënt zou ik maar zoveel mogelijk thuis blijven. Of als je echt ergens naar toe moet ... reis met eigen vervoer.

Dat reizen met het openbaar vervoer komt later wel weer een keer.
PHS

Re: Coronavirus

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50942
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

De forumleden die zich niet aan de regels kunnen houden. Ze krijgen eerst een glaasje water, daarna kunnen ze zich te pletter slaan aan de klapharken en tenslotte krijgen ze een ijsblokje voor de pijn voordat ik ze weer buiten zet :evil:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15368
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Coronavirus

Bericht door ODRAIL »

Kunnen ze dan ook weer een glaasje water krijgen (om bij te komen) voordat ze weer vertrekken?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50942
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Nee. Een glaasje water en een ijsblokje is al heel gul. Dat vloeibare goud van Evides komt niet gratis uit de kraan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 48 gasten