Coronavirus

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Coronavirus

Bericht door MdJ »

Juridisch mag je er niets mee, maar als persoon tot persoon in de informele sfeer heb je het er wel over, wanneer je geprikt 'mag' worden. De druk wordt dan wel groter uiteraard om het niet te doen of te moeten aangeven dat je het niet zou willen...
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Coronavirus

Bericht door ICE11 »

Een tandarts in Beieren laat zijn medewerkers kiezen: Zich laten vaccineren, of geen werk meer. :shock:

https://www.merkur.de/bayern/bayern-cor ... 63626.html
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Een delicatessenzaak in Eindhoven is ook lekker bezig. Eerst gevecht met politie-agenten die de mondkapjesplicht kwamen handhaven waarbij politieagenten gewond raakten, een journalist van Omroep Brabant die toegeschreeuwd wordt en uiteindelijk een burgemeester die de zaak maar sluit :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Coronavirus

Bericht door Aking »

Allejezus wat een sensatiebericht :X

Toevallig overgenomen door de Telegraaf die Brabotv? :')
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Coronavirus

Bericht door en-es »

Dat nieuws is toch een paar dagen oud? Wel bijzonder dat winkelpersoneel vecht met handhavers.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Coronavirus

Bericht door Jef400 »

Het zal zijn redenen hebben denk ik dan. Waarbij geweld al uit een onwelvallige controle kan komen natuurlijk. Maar goed, hier hopen dat de cijfers omlaag duiken. We schijnen de goede kant op te gaan.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Coronavirus

Bericht door ICE11 »

Ondanks politici hardnekkig beweren dat er geen privileges voor gevaccineerden komen, is het in Sachsen-Anhalt al een feit dat als men uit een risicogebied komt niet meer in quarantaine moet als men gevaccineerd is:

https://www.welt.de/vermischtes/article ... e-vor.html
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Hmm. Dan boek ik direct een vakantie naar Dubai voor een vaccinatie en kan ik daarna ongestoord prettripjes maken met de treinen in Sachsen-Anhalt (A).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Coronavirus

Bericht door Aking »

Dus volgende week krijgen we een mooi reisverslag van je? *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Coronavirus

Bericht door Suus »

Ik moet nog even wachten met boeken. Er is een extra Rijnmond-nieuwsuitzending nu in verband met belangrijk coronanieuws :shock:

Edit: Persconferentie met de burgemeester van Lansingerland, de directeur van de GGD Rotterdam-Rijnmond en hoogleraar Marion Koopmans van het ErasmusMC. Alle burgers van Lansingerland worden de komende dagen opgeroepen om getest te worden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Coronavirus

Bericht door en-es »

Is het zo erg.
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Het is kennelijk zeer ernstig.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Ze willen ook weten of kleine kinderen een rol spelen in de verspreiding. Daarom dat al vanaf twee jaar en ouder wordt opgeroepen. De kleine kinderen krijgen een sabbeltest.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Coronavirus

Bericht door Tom024 »

Ik nonineer het woord 'sabbeltest' als woord van het jaar. *O*
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Coronavirus

Bericht door Ardan »

Het lijkt mij in ieder geval een stuk prettiger dan een wattenstaafje-in-je-brein-peuter-test :')
Ik doe ook maar wat
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Wil je een sabbeltest, of zal ik 'm meteen in je keel steken?

Mooie openingszin voor als de kroegen straks weer open gaan.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Coronavirus

Bericht door Aking »

Suus schreef: ma 11 jan 2021, 15:00 Ik moet nog even wachten met boeken. Er is een extra Rijnmond-nieuwsuitzending nu in verband met belangrijk coronanieuws :shock:

Edit: Persconferentie met de burgemeester van Lansingerland, de directeur van de GGD Rotterdam-Rijnmond en hoogleraar Marion Koopmans van het ErasmusMC. Alle burgers van Lansingerland worden de komende dagen opgeroepen om getest te worden.
Bij de buren dus, dus heb je al geboekt ondertussen? *O*
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

Alargule schreef: ma 11 jan 2021, 18:26 Wil je een sabbeltest, of zal ik 'm meteen in je keel steken?

Mooie openingszin voor als de kroegen straks weer open gaan.
Wat een gladde womanizer ben je toch, Alargelul :Y
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Coronavirus

Bericht door Aking »

Hij hosselt al die tjikkies ah mattie! :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Aking schreef: ma 11 jan 2021, 18:35
Suus schreef: ma 11 jan 2021, 15:00 Ik moet nog even wachten met boeken. Er is een extra Rijnmond-nieuwsuitzending nu in verband met belangrijk coronanieuws :shock:

Edit: Persconferentie met de burgemeester van Lansingerland, de directeur van de GGD Rotterdam-Rijnmond en hoogleraar Marion Koopmans van het ErasmusMC. Alle burgers van Lansingerland worden de komende dagen opgeroepen om getest te worden.
Bij de buren dus, dus heb je al geboekt ondertussen? *O*
Heb nog even onderzoek gedaan welk vaccin ze in Dubai gebruiken, dat blijkt die van Sinopharm. Dan wacht ik liever nog even totdat ik in Nederland aan de beurt ben.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Coronavirus

Bericht door Aking »

Want?

Lijkt me dat dat ding in Dubai toch ook halal moet zijn :Y
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

Als de geruchten kloppen wordt er in Iran een kernwapen in elkaar geknutseld, waarvan ik desnoods nog wel wil aannemen dat het best halal is, maar als het tegenzit wellicht toch ook wel dodelijk.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Coronavirus

Bericht door en-es »

Ik begrijp dat er serieus gepraat wordt over het invoeren van een avondklok. Maar politiebonden en gemeentes zouden tegen zijn.
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

En het gaat vooralsnog ook niet gebeuren.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

trolly schreef:Als de geruchten kloppen wordt er in Iran een kernwapen in elkaar geknutseld, waarvan ik desnoods nog wel wil aannemen dat het best halal is, maar als het tegenzit wellicht toch ook wel dodelijk.
Ik denk niet dat Sinopharm dodelijk is. Mijn bezwaar is meer dat ik niet kan vinden hoe goed het werkt tegen Corona?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten