Coronavirus

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Coronavirus

Bericht door Aking »

Dat gaat dus waarschijnlijk neerkomen op “hier is je boete en vecht hem maar aan“ -0-
PHS

Re: Coronavirus

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50905
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Het busvervoer in Eindhoven is tot einde dienstregeling gestaakt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3470
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Coronavirus

Bericht door Tom024 »

Kinders, ik heb wat berichten weggehaald. Graag weer ontopic.
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Ook mijn bedankje aan jou en je mederodejas?

-0-
Littlebusdriver
Berichten: 427
Lid geworden op: vr 19 dec 2014, 13:16

Re: Coronavirus

Bericht door Littlebusdriver »

Aking schreef: za 23 jan 2021, 21:02 Ik wens iedereen die dit support Corona toe! *O*
Kan dit zeer ongepaste bericht door een Moderator verwijderd worden? Het is al gemeld, maar wordt niets mee gedaan.

Corona is een dodelijke ziekte en het is zeer ongepast dit aan een ander toe te wensen, net als andere dodelijke ziektes.
Littlebusdriver
Berichten: 427
Lid geworden op: vr 19 dec 2014, 13:16

Re: Coronavirus

Bericht door Littlebusdriver »

Tom024 schreef: zo 24 jan 2021, 20:05 Kinders, ik heb wat berichten weggehaald. Graag weer ontopic.
Het toewensen van Corona hoort wel bij dit topic dan? Graag verwijderen ook.
Etienne
Donateur
Berichten: 7944
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Etienne »

Suus schreef: zo 24 jan 2021, 19:52 Het busvervoer in Eindhoven is tot einde dienstregeling gestaakt.
En nu ook in Venlo en Roermond.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50905
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

En de stadsdienst in Tilburg is naar binnen. En Venlo wordt overgeslagen door treinen van Arriva.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM
Berichten: 7614
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Coronavirus

Bericht door VIRM »

En waarom moeten die demonstraties met allemaal geweld? Het kan toch ook vreedzaam?
Beul van de blindegeleidelijn
en-es
Berichten: 4462
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Coronavirus

Bericht door en-es »

Omdat de deelnemers bewust uit zijn op geweld? Omdat demonstreren helemaal niet hun doel is?
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Coronavirus

Bericht door Jef400 »

Zijn het demonstranten of gasten met een adrenalinetekort die deze tijd aangrijpen om de boel te verstieren? Of vervelen ze zich kapot omdat ze niets kunnen doen? Of worden ze gek gemaakt door algoritmes?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13192
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Coronavirus

Bericht door Z2N »

Wat ik mij eigenlijk al de hele dag afvraag: waar is Rutte? Zou de Minister-President hier niet iets over moeten zeggen?
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Littlebusdriver
Berichten: 427
Lid geworden op: vr 19 dec 2014, 13:16

Re: Coronavirus

Bericht door Littlebusdriver »

Aking schreef: za 23 jan 2021, 21:02 Ik wens iedereen die dit support Corona toe! *O*
Kennelijk kan een dergelijk bericht meer dan 24 uur op deze site te lezen zijn. Zeer ongepast. Dit is meerdere malen gemeld maar niet opgepikt door de moderatoren. Waarom niet? Kan een van de moderatoren uitleggen waarom andere berichten wel verwijderd worden en deze niet? Kennelijk staat de stichting OV in Nederland toe anderen een dodelijke ziekte toe te wensen op dit forum.
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Houd er eens over op. Stuur een pm naar een moderator en wacht het af.
teun
Berichten: 1509
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Coronavirus

Bericht door teun »

Ik denk dat de toon die je aanslaat je zaak ook niet bepaald helpt -0-
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Coronavirus

Bericht door Ardan »

Ik denk dat sommige mensen ook een lesje in sarcasme mogen volgen.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Coronavirus

Bericht door Hainje »

Suus schreef: zo 24 jan 2021, 21:54 En de stadsdienst in Tilburg is naar binnen. En Venlo wordt overgeslagen door treinen van Arriva.
Zal mij benieuwen of de winkel waar ik werk morgen nog in tact is. Ik hoorde in het afgelopen uur al een paar keer een helicopter over vliegen. Voorspelt weinig goeds. :')
🍉
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3407
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Coronavirus

Bericht door Zugführer »

Alargule schreef: zo 24 jan 2021, 20:16 Ook mijn bedankje aan jou en je mederodejas?
Gelezen en uitgeknipt voor ons plakboek *O*

Als we alle berichten die in dit topic gemeld worden zouden verwijderen blijft er weinig discussie meer over.
We lezen alle meldingen en doen er zeker wat mee, ook al is dat niet altijd zichtbaar.
VIRM
Berichten: 7614
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Coronavirus

Bericht door VIRM »

Ardan schreef: zo 24 jan 2021, 23:18 Ik denk dat sommige mensen ook een lesje in sarcasme mogen volgen.
Ik denk dat tweemaal mensen ziektes toewensen in hetzelfde topic door dezelfde persoon, sarcastisch of niet sarcastisch bedoeld, wel meer dan genoeg is.
Hainje schreef: ma 25 jan 2021, 00:12
Suus schreef: zo 24 jan 2021, 21:54 En de stadsdienst in Tilburg is naar binnen. En Venlo wordt overgeslagen door treinen van Arriva.
Zal mij benieuwen of de winkel waar ik werk morgen nog in tact is. Ik hoorde in het afgelopen uur al een paar keer een helicopter over vliegen. Voorspelt weinig goeds. :')
Dus mensen gaan 'demonstreren' tegen Coronamaatregelen, en slopen dan winkels van ondernemers die het wellicht ook al moeilijk hebben door die Coronamaatregelen... Wat klopt er niet?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8847
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door ArrivaBas »

Het zijn meestal niet de demonstranten zelf die gaan rellen. Het komt helaas vaak genoeg voor dat mensen die uit zijn op rellen de demonstratie kapen om de boel kort en klein te gooien en rammen. Die kijken niet naar wie er getroffen worden, maar naar wat zij de meest geschikte middelen vinden om het moeilijk te maken voor de politie en ME. Dat zijn in de meeste gevallen stenen, fietsen en terrastafels.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50905
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

En wat wil je hiermee zeggen? Dat de demonstraties tegen de avondklok gisteren niet uit de hand zijn gelopen omdat het relschoppers waren en geen demonstranten tegen de maatregelen? Ik denk niet dat je zo’n strak onderscheid kan maken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8847
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door ArrivaBas »

Natuurlijk zullen er onder de demonstranten ook mensen zitten die uit zijn op geweld. Maar als de Gele Hesjes op Twitter moeten verdedigen dat zij als beweging nimmer uit zijn geweest op geweld in Eindhoven lijkt mij een wat strakker onderscheid op zijn plaats. De intentie was in zowel Amsterdam als Eindhoven immers een moment om samen koffie te drinken.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13192
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Coronavirus

Bericht door Z2N »

Het had de koffieleuten die tegen de coronamaatregelen zijn wel gesierd als ze bij enige indicatie van geweld zelf de biezen hadden genomen, een ander parkje hadden opgezocht, om daar dan uit protest zelf koffie te gaan drinken. Dat is bij mijn weten echter niet gebeurd.
Laatst gewijzigd door Z2N op ma 25 jan 2021, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

ArrivaBas schreef: ma 25 jan 2021, 10:10De intentie was in zowel Amsterdam als Eindhoven immers een moment om samen koffie te drinken.
Ja, dat zal wel. Maar ook bij deze vreedzame organisatoren zullen uit diverse hoeken signalen zijn gekomen dat er minder vreedzame randfiguren van plan waren om ook 'koffie te komen drinken'. Dan zou ik zeggen: neem als organisatie je verantwoordelijkheid, en blaas de demonstratie af.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten